hee nouk is een web log niks voor jou ?quote:Op maandag 20 december 2004 18:14 schreef Nouk het volgende:
Neuh.
Dat was te verwachten !quote:
quote:Op maandag 20 december 2004 19:17 schreef Querk het volgende:
hallo!!!
Leuk he dat mijn vriend niet meer weet wat hij precies gedaan heeft zaterdag avond...........quote:
idd laten we hopen dat zwans daar foto's van heeftquote:Op maandag 20 december 2004 19:23 schreef Querk het volgende:
[..]
Leuk he dat mijn vriend niet meer weet wat hij precies gedaan heeft zaterdag avond...........
quote:Op maandag 20 december 2004 19:23 schreef Querk het volgende:
[..]
Leuk he dat mijn vriend niet meer weet wat hij precies gedaan heeft zaterdag avond...........
Hmm, het ie nog niet uit. Maar ik heb hem gisteren wel flink uit gelachen! Hij wist echt niet veel meer!!quote:Op maandag 20 december 2004 19:32 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
idd laten we hopen dat zwans daar foto's van heeft
is het trouwens uit of mag je wel gewoon 10 legers plaatsen
quote:Op maandag 20 december 2004 19:35 schreef Querk het volgende:
[..]
Hmm, het ie nog niet uit. Maar ik heb hem gisteren wel flink uit gelachen! Hij wist echt niet veel meer!!
dr is een edit knopquote:Op maandag 20 december 2004 19:37 schreef Querk het volgende:
ie = is
Was dat niet zo? Daarom bleef hij toch staan??quote:Op maandag 20 december 2004 19:39 schreef Nouk het volgende:
Hij dacht dat ik gekotst had bij die kroeg. Pfffffk.
Nee! Ik zat wel op dat trappetje ff omdat ik me niet okay voelde, maar t was niet zo erg dat ik aan t kotsen was hoor. Ik weet niet waarom ie bleef staan. In mijn herrinering was het zo dat er ineens een groepje weg was en BB maakte zich daar zorgen om.quote:Op maandag 20 december 2004 19:50 schreef Querk het volgende:
[..]
Was dat niet zo? Daarom bleef hij toch staan??
BB is wel een beetje een zorgenmaker of niet ?quote:Op maandag 20 december 2004 19:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee! Ik zat wel op dat trappetje ff omdat ik me niet okay voelde, maar t was niet zo erg dat ik aan t kotsen was hoor. Ik weet niet waarom ie bleef staan. In mijn herrinering was het zo dat er ineens een groepje weg was en BB maakte zich daar zorgen om.
\quote:Op maandag 20 december 2004 19:53 schreef Nouk het volgende:
[..]
Nee! Ik zat wel op dat trappetje ff omdat ik me niet okay voelde, maar t was niet zo erg dat ik aan t kotsen was hoor. Ik weet niet waarom ie bleef staan. In mijn herrinering was het zo dat er ineens een groepje weg was en BB maakte zich daar zorgen om.
en waarom hebben we in mijn auto gezeten?quote:Op maandag 20 december 2004 19:57 schreef Querk het volgende:
[..]
\
Ja, daar zat ik ook bij, maar ik weet niet echt precies meer waarom.
Ja, dat weet ik ook niet! We gingen gewoon met je mee en je zat te zeuren tegen tierce ofzo over de deurquote:Op maandag 20 december 2004 20:00 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
en waarom hebben we in mijn auto gezeten?
He?quote:Op maandag 20 december 2004 20:03 schreef Nouk het volgende:
Ja jij zat zelfs op de grond PP toen wij aankwamen.
Shir!quote:Op maandag 20 december 2004 20:08 schreef Shirley het volgende:
Ik ga me hier maar eens inmengen. Kliekjes zijn de mode toch?
Kliekjes zijn tof.quote:Op maandag 20 december 2004 20:08 schreef Shirley het volgende:
alleen GPDquote:Op maandag 20 december 2004 20:08 schreef Shirley het volgende:
Ja als je een magnetron hebt wel jaquote:
IRC is toch stom. Maar wel een stuk sneller dan Fok.quote:Op maandag 20 december 2004 20:23 schreef Nouk het volgende:
Ricky hier, en Shirley. Dan hoef ik dat mirc tenminste ook niet meer aan te zetten.
En anders is bier tof.quote:Op maandag 20 december 2004 20:30 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja als je een magnetron hebt wel ja
Na 12 uur moet je slapen. Ik tenminste wel.quote:Op maandag 20 december 2004 20:32 schreef Nouk het volgende:
Idd, dat doet het tenminste vrijwel altijd. IRC is wel leuk, na 12 uur.
IRC is leuk mits het er leuk isquote:Op maandag 20 december 2004 20:32 schreef Nouk het volgende:
Idd, dat doet het tenminste vrijwel altijd. IRC is wel leuk, na 12 uur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |