Nu al!?quote:Op maandag 20 december 2004 12:13 schreef Nouk het volgende:
Wakker.
quote:Op maandag 20 december 2004 12:44 schreef Nouk het volgende:
Jep. Ik moet echt hard gaan leren nu.
Ik moet iemands PII 350 fiksenquote:
Ga dat dan doen. Tis haske mooi weer!quote:Op maandag 20 december 2004 13:03 schreef R2cksson het volgende:
Ik doe HE-LE-MAAL niks nu...
Eigenlijk moet ik naar het uitzendbureau.
Wowzes, laat ze gelijk een nieuwe kopen zeg.quote:Op maandag 20 december 2004 13:04 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik moet iemands PII 350 fiksen
Draait nog op 98.... ff kijken of ik dat ceedeerommetje nog ergens kan vinden
Er ligt ijs buiten...quote:Op maandag 20 december 2004 13:06 schreef Nouk het volgende:
[..]
Ga dat dan doen. Tis haske mooi weer!
Ik heb toch geen zin om te gaan. Dan moet ik 15 km rijden en daar te horen krijgen dat ze geen werk hebben...quote:Op maandag 20 december 2004 13:13 schreef Nouk het volgende:
[..]
De lucht is blauw en de zon schijnt!.
Gezellig dat je hier post.
Dan heb je tenminste iets gedaan vandaag, ben je er ff uit geweest!quote:Op maandag 20 december 2004 13:14 schreef R2cksson het volgende:
[..]
Ik heb toch geen zin om te gaan. Dan moet ik 15 km rijden en daar te horen krijgen dat ze geen werk hebben....
Goed dan. Zal ik mijn tanden poetsen?quote:Op maandag 20 december 2004 13:16 schreef Nouk het volgende:
[..]
Dan heb je tenminste iets gedaan vandaag, ben je er ff uit geweest!
Boeie! Ga dit jaar nog lekker laks doen, na 1 januari zie je wel verder.quote:Op maandag 20 december 2004 13:39 schreef R2cksson het volgende:
IS GODVERDOMME MN PAPIER OP!
Ik moet toch mn CV meenemen... kan ik het niet uitprinten.
ik heb net nog wel een ziekenwagen gezienquote:Op maandag 20 december 2004 14:15 schreef Nouk het volgende:
-------------------------------------------------------------------------------
Een 15-jarige jongen heeft maandagochtend zijn 62- jarige vader neergestoken. De man is met zware verwondingen opgenomen in een ziekenhuis. Dat heeft een woordvoerder van de politie in Ommen verklaard.
Over de toedracht van de steekpartij is nog niets bekend, wel is de zoon direct aangehouden door de politie.
De politie had eerder verklaard dat op straat een kind was gestoken in de nek.
Updated 12:16
--------------------------------------------------------------------------------!
Die heeft de hond voor je opgegetenquote:Op maandag 20 december 2004 13:53 schreef Zwansen het volgende:
Ik had nog een half broodje kaas bij beetle laten liggen. Heb ik nu wel zin in eik...
Zoo vaag, wat was de reden dan?quote:Op maandag 20 december 2004 15:50 schreef R2cksson het volgende:
KRIJG GODVERDOMMERANDKACHELKANKER EN POLIO Inspired by noukie!
Ze wilden mij niet eens inschrijven. Ik was bereid al het werk dat ze hadden aan te nemen, ploegen of wat dan ook!
Kankerrandstad Kankertempoteam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |