Uiteraard,maar zoals gezegd zullen Arsenal en Chelsea wat dat betrefd elkaar weinig ontlopen.quote:Op maandag 3 januari 2005 16:13 schreef Barnet_Bee het volgende:
Sommiger ploegen mazzelen echter wel vaker dan gemiddeld. Denk aan Manure of Ajax in Nederland. Als kleine club ben je vaker de klos.
en zo denkt men er aan Arsenalzijde overquote:
Ik vind Johnson wel beter dan Stewart. Johnson is echt Palace op dit moment, dat vond ik Stewart destijds niet. Die waren in de breedte wat sterker.quote:Op maandag 3 januari 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Andrew is dit jaar de "kleintjes"-spits die richting 20 gaat dus. Soort Marcus Stewart.
quote:Op maandag 3 januari 2005 17:11 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
en zo denkt men er aan Arsenalzijde over
Riley is a cheating Manchester United supporting clown who should be suspended by the FA for six matches minimum. This season he's done Arsenal on a pen, given Manure a pen that never was, allowed the Mancs to kick people, done Man City for a pen and done Liverpool for two pens today against Chelski - he even had the whistle to his lips for the most obvious of handballs by a Chelski player but still didn't give it. The man is a scoundrel. It is obviously no coincidence that the three most hated teams by the Mancs are Citteh, Arsenal and Pool. Why do the F A persist in giving him big games? He shouldn't be allowed to officiate any team whose result can effect Manure's season. Better still he should be taken out and shot, then they can bury him in the Old Trafford goalmouth with his whistle shoved up his arse Six feet under is where he belongs.
Zou erg cool zijn ja. Misschien dat Keane dit keer wel wat meer geluk heeft met zijn lobjesquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:08 schreef Ludacriss het volgende:Als de Spurs willen stunten moet het nu gebeuren ! Ik heb er wel goede hoop in... Man U gaat er aan
Dag ut nie hup Unitedquote:Op dinsdag 4 januari 2005 11:08 schreef Ludacriss het volgende:Als de Spurs willen stunten moet het nu gebeuren ! Ik heb er wel goede hoop in... Man U gaat er aan
Klopt ook wel. Ipswich eindigde destijds ook redelijk hoog.quote:Op maandag 3 januari 2005 22:41 schreef Barnet_Bee het volgende:
[..]
Ik vind Johnson wel beter dan Stewart. Johnson is echt Palace op dit moment, dat vond ik Stewart destijds niet. Die waren in de breedte wat sterker.
Onze Andrew gaat ook wel richting de 20... (heeft er nu 9, en je moet rekening houden met het feit dat hij 4 wedstrijden geschorst is geweest)quote:Op maandag 3 januari 2005 17:40 schreef methodmich het volgende:
Andrew is dit jaar de "kleintjes"-spits die richting 20 gaat dus. Soort Marcus Stewart.
Andy Cole 9 in de competitie? Jee, hoeveel heeft die er vanaf Boxing Day ingeschoten die ik nog moet verwerken in mijn stats?quote:Op dinsdag 4 januari 2005 14:32 schreef Public_NME het volgende:
[..]
Onze Andrew gaat ook wel richting de 20... (heeft er nu 9, en je moet rekening houden met het feit dat hij 4 wedstrijden geschorst is geweest)
Barclays Premiership Top Scorersquote:Op dinsdag 4 januari 2005 16:27 schreef methodmich het volgende:
[..]
Andy Cole 9 in de competitie? Jee, hoeveel heeft die er vanaf Boxing Day ingeschoten die ik nog moet verwerken in mijn stats?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |