abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24486043
Mooi zo, kerel! Met haar opmerking kun je wederom alle kanten op en ik heb de neiging om toch te denken dat ze alleen maar vrienden wil zijn, maar je hebt je nek uitgestoken en daar gaat het om. Plus, je weet nooit zeker hoe het zich gaat ontwikkelen, dus ik hoop dat wij hier binnenkort nog iets van progressie te horen zullen krijgen.
pi_24587410
Nou,de progressie laat nog even op zich wachten.
Vrijdag is ze niet op stap geweest omdat ze vandaag moest werken en nu is ze bekaf,dus gaat ze niet.

Is heel prettig voor iemand die zo langzamerhand gek word van dat heen-en weer geslinger tussen hoop en vrees.
pi_24611557
Dankzij een gezamelijke vriendin heb ik haar gisteren nog gezien, bij die vriendin thuis,dus geen last van eventuele in de weg zittende geilbekken.

En ik kan niet verklaren waarom,maar ik heb het gevoel dat alles goed gaat komen

Ik ben zo relaxed,zo vreselijk mezelf en het gevoel is gewoon goed.

Ik ben heel erg blij met mezelf
pi_24611738
Leuk voor je

Zo te lezen ben je echt gek op haar! Ga er gewoon voor!
  dinsdag 18 januari 2005 @ 00:06:23 #130
67978 HenryHill
Fake it 'till you make it
pi_24617182
quote:
Op zaterdag 15 januari 2005 21:31 schreef RealZeus het volgende:
...iemand die zo langzamerhand gek word van dat heen-en weer geslinger tussen hoop en vrees.
Ja, ik kan het patroon zien in je posts... 1 of 2 positieve posts afgewisseld door 1 a 2 negatieve... gezien je laatste post hoop ik niet voor je dat die trend doorzet..

Sterkte joh.
So this is how liberty dies... with thunderous applause.
Truth? What's so great about the truth? Try lying for a change, it's the currency of the world
pi_24649893
quote:
Op dinsdag 18 januari 2005 00:06 schreef HenryHill het volgende:

[..]

Ja, ik kan het patroon zien in je posts... 1 of 2 positieve posts afgewisseld door 1 a 2 negatieve... gezien je laatste post hoop ik niet voor je dat die trend doorzet..

Sterkte joh.
Zal ik het dan maar even weer in evenwicht brengen?
Op dit moment voel ik me weer knap onzeker en kan ik me niet voorstellen dat ze gek op mij zou kunnen worden.
Maar goed,beter nu dan op het moment dat ik haar zie.

En HenryHill?Ik hoop niet dat jij voorspellende gaven hebt want gezien sommige van jouw posts word ik dan weer goede vriend.

Nog geweten dat verliefdheid zo vermoeiend kon zijn.Straks maar even lege cd's halen en een vrolijke cd branden.
  donderdag 20 januari 2005 @ 15:17:38 #132
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_24652034
Weet je.. volgens mij wil je gewoon te graag ...
Relax.. .blijf jezelf... en wees vooral niet te happig..

en je had nou zo'n positief gevoel.. denk er dan vervolgens niet te veel bij na.. laat het maar gewoon gebeuren..
Je hebt nu ook niets met haar.. en het ergste dat je kan overkomen is dat dat na het weekend nog zo is.. chill dude..

and kill a flamingo will you're chilling.. you'll feel better..
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_24652437
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:17 schreef avotar het volgende:
Weet je.. volgens mij wil je gewoon te graag ...
Relax.. .blijf jezelf... en wees vooral niet te happig..
Precies, je wilt te graag.
En vrouwen merken dat vaak wel volgens mij.

Veel vrouwen houden toch eerder van onbereikbare types, waar ze lekker op kunnen jagen enzo.

De volgende keer dat je haar in het café ofzo tegenkomt, zeg je gewoon "hoi"...en loop je strak door zonder nog een blik op der te werpen.
Dat komt alvast indrukwekkender over dan haar de hele tijd zo smachtend aan te staren.

Misschien werken dit soort trucjes, al is het nog altijd zo dat de vrouw ook gewoon fysiek in je geinteresseerd moet zijn....

Heb je nou al eens iets 1 op 1 gedaan met haar (gedate dus), BTW?
pi_24652557
Ja maar er zit volgens mij wel iets achter bij RealZeus dat hij graag wilt en dat speelt natuurlijk mee. Dan kan je wel zeggen dat moet je niet mee laten spelen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk (spreek ik uit ervaring).

Het is inderdaad wel beter om gewoon relaxed te doen en te kijken wat er van komt. Alleen geeft zij gewoon tegenstrijdige signalen af en dat heltp gewoon niet. Als het nu duidelijk is wat zij wilt kan de TS hier ook verder mee in beiden gevallen natuurlijk.
pi_24653509
quote:
Op donderdag 20 januari 2005 15:53 schreef Sabrina1981 het volgende:
Ja maar er zit volgens mij wel iets achter bij RealZeus dat hij graag wilt en dat speelt natuurlijk mee. Dan kan je wel zeggen dat moet je niet mee laten spelen, maar dat is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk (spreek ik uit ervaring).

Het is inderdaad wel beter om gewoon relaxed te doen en te kijken wat er van komt. Alleen geeft zij gewoon tegenstrijdige signalen af en dat heltp gewoon niet. Als het nu duidelijk is wat zij wilt kan de TS hier ook verder mee in beiden gevallen natuurlijk.
Hoezo geeft zij tegenstrijdige signalen af? Is dat wel zo?

Je zou eerder zeggen dat de TS tegenstrijdige gedachten heeft over de "signalen" die gegeven worden. Wat ik zo eens lees, denk ik niet dat zij nou duidelijk heeft laten weten hem als potentiele vriend te zien.

Je kunt dingen zien, of dingen willen zien (spreekt uit eigen ervaring)
  vrijdag 21 januari 2005 @ 00:51:29 #136
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24660869
Kan die meid die kerel niet meteen uit z'n lijden verlossen. Dit begint zoals we vaker van RealZeus gewend zijn enorm vermoeiend te worden.
Ze moet je niet... Get the fucking message!
.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 00:58:57 #137
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24661015
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:51 schreef Xebrozius het volgende:
Kan die meid die kerel niet meteen uit z'n lijden verlossen. Dit begint zoals we vaker van RealZeus gewend zijn enorm vermoeiend te worden.
Ze moet je niet... Get the fucking message!
.
maw, real vindt een vrouw leuk en kan zich niet voorstellen dat die vrouw hem leuk vindt. dat geeft al aan dat real zich veel te kwestbaar opstelt en niet begrijpt dat ie beter de arrogante klootzak kan uihangen dan de naaktslak.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
  vrijdag 21 januari 2005 @ 01:03:30 #138
32346 Xebrozius
tactloze lul
pi_24661098
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 00:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

maw, real vindt een vrouw leuk en kan zich niet voorstellen dat die vrouw hem leuk vindt. dat geeft al aan dat real zich veel te kwestbaar opstelt en niet begrijpt dat ie beter de arrogante klootzak kan uihangen dan de naaktslak.
Dat vrouwen juist vallen op de gevoelige mannen die verlegen zijn is een mythe bedacht door gefrustreerde maagden met een hormonale spiegel die lijkt op die van een vrouw. .
  vrijdag 21 januari 2005 @ 01:14:17 #139
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24661265
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 01:03 schreef Xebrozius het volgende:

[..]

Dat vrouwen juist vallen op de gevoelige mannen die verlegen zijn is een mythe bedacht door gefrustreerde maagden met een hormonale spiegel die lijkt op die van een vrouw. .
het enige dat ik om me heen zie is slappe zakken die een mooie vrouw hebben waarmee ze kinderen hebben, dan wel gaan krijgen. net zo makkelijk zie ik ze overdag neuken met iemand die helemaal niet zo lief is en ze net volgspoten zijn als de lieve kostwinnaar thuiskomt.
pi_24662515
Nou,het topic mag op slot en alle sceptici mogen zich weer verheugen in het feit dat ze gelijk hebben gehad.
Het is niks,en het zal ook niks worden.
Vanmiddag de gezamelijke vriendin gesproken en die zei dat W. gesproken had en W. blijft a.s. dinsdag bij een jongen pitten en ik ben het niet.
Toen heeft mijn goede vriendin toch maar even aan W. duidelijk gemaakt wat ik voelde en ze vond me lief,ik heb humor,ze kon met me praten,maar dat was het weer.
En ja,ik heb me kut gevoeld en niemand in mijn omgeving begreep wat er fout ging want ze hebben allemaal gedacht dat het wat ging worden.(Nou ja,kut gevoeld,dat voel ik me nog wel)
Maar het is weer game over.
Ik ga morgen naar de huisarts want ik moet wat aan mezelf gaan doen.Ik moet leren niet zo volledig verliefd te worden en ik moet dunner worden.En omdat mijn longen niet zo denderend zijn dat ik lekker kan gaan sporten moet de goede man mij maar even op weg helpen met een psycholoog,een longarts en een dietist.

Want zo kan het niet langer en eindig ik op mijn 40e elke dag in de kroeg als een verstokte vrijgezel en dat was nou precies wat ik niet wil worden.

En de eerste die tegen me aan begint te lullen met cliches die ros ik op zijn/haar muil

[ Bericht 1% gewijzigd door RealZeus op 21-01-2005 10:09:01 ]
  vrijdag 21 januari 2005 @ 03:45:28 #141
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24662555
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 03:32 schreef RealZeus het volgende:
Nou,het topic mag op slot en alle sceptici mogen zich weer verheugen in het feit dat ze gelijk hebben gehad.
Het is niks,en het zal ook niks worden.
Vanmiddag de gezamelijke vriendin gesproken en die zei dat W. gesproken had en W. blijft a.s. dinsdag bij een jongen pitten en ik ben het niet.
Toen heeft mijn goede vriendin toch maar even aan W. duidelijk gemaakt wat ik voelde en ze vond me lief,ik heb humor,ze kon met me praten,maar dat was het weer.
En ja,ik heb me kut gevoeld en niemand in mijn omgeving begreep het want ze hebben allemaal gedacht dat het wat ging worden.(Nou ja,kut gevoeld,dat voel ik me nog wel)
Maar het is weer game over.
Ik ga morgen naar de huisarts want ik moet wat aan mezelf gaan doen.Ik moet leren niet zo volledig verliefd te worden en ik moet dunner worden.En omdat mijn longen niet zo denderend zijn dat ik lekker kan gaan sporten moet de goede man mij maar even op weg helpen met een psycholoog,een longarts en een dietist.

Want zo kan het niet langer en eidig ik op mijn 40e elke dag in de kroeg als een verstokte vrijgezel en dat was nou precies wat ik niet wil worden.

En de eerste die tegen me aan begint te lullen met cliches die ros ik op zijn/haar muil
geen cliché, wat ben je in fokking vredesnaam allemaal aan het raaskallen? relax man!
pi_24662568
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 03:45 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

geen cliché, wat ben je in fokking vredesnaam allemaal aan het raaskallen? relax man!
Hoezo,het is toch duidelijk,.
Laat ik het anders vragen;wat snap je niet?
  vrijdag 21 januari 2005 @ 04:01:35 #143
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_24662587
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 03:49 schreef RealZeus het volgende:

[..]

ik snap niet dat je jezelf geen plezier doet om je leven een klein beetje gelukkiger te maken. al die energie die je blijft steken in je shit zal je never gelukkig maken, forget de troep. ga verder.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 08:26:47 #144
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_24663228
Hey..

Misschien dat dit totaal verkeerd gaat vallen............... Maar voor mij heeft het in elk geval wonderen gedaan.... ooit eens aan dating sites of zo gedacht...?

Bedoel.... je kan het blijkbaar best goed van je af schrijven... waarom niet wat anoniemer doen....?

mijn huidige vriendin komt er ook vandaan..

En voor alle lachers.. nee.. ik was niet wanhopig... (zoals TS misschien een beetje overkomt).... te grote vriendengroep.. vastgeroest in de stamkroeg... zie daar maar eens weg te komen...

pfff.. okay.. eerst koffie nu en een flamingo om in elkaar te rossen...
"Arrogance has to be earned. Tell me what you've done to earn yours." - House MD
"Dear life, when I asked whether or not my day could get any worse, it was meant as a rethorical question, not a challenge!"
pi_24664524
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 08:26 schreef avotar het volgende:
Hey..

Misschien dat dit totaal verkeerd gaat vallen............... Maar voor mij heeft het in elk geval wonderen gedaan.... ooit eens aan dating sites of zo gedacht...?

Bedoel.... je kan het blijkbaar best goed van je af schrijven... waarom niet wat anoniemer doen....?

mijn huidige vriendin komt er ook vandaan..

En voor alle lachers.. nee.. ik was niet wanhopig... (zoals TS misschien een beetje overkomt).... te grote vriendengroep.. vastgeroest in de stamkroeg... zie daar maar eens weg te komen...

pfff.. okay.. eerst koffie nu en een flamingo om in elkaar te rossen...
Nee hoor,het gaat helemaal niet verkeerd vallen,ik heb er vaak genoeg aan gedacht en sta er zelfs wel ingeschreven,maar alleen van de cliché's ga ik al huilen.Let maar eens op hoe vaak je het zinnetje:"Een dag niet gelachen is een dag niet geleefd." tegenkomt.Nou,dan is mij de zin al over.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 10:12:45 #146
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_24664610
Ach dat is natuurlijk bullshit wat je nu zegt he..

Trust me.. neem de gok .. schrijf je bij Lexa.nl of relatieplanet of zo.. Zet een leuke foto van jezelf op je pp.. omschrijf jezelf .. en ga op je gemak browsen door al die pagina's .. grote voordeel is dat iedereen die daar zit om dezelfde reden daar zit..

En idd.. er zitten een hoop noncrea's daar.. maar dat maakt het weer des te makkelijker om je te onderscheiden..
pi_24665477
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef avotar het volgende:

Trust me.. neem de gok .. schrijf je bij Lexa.nl of relatieplanet of zo.. Zet een leuke foto van jezelf op je pp.. omschrijf jezelf .. en ga op je gemak browsen door al die pagina's .. grote voordeel is dat iedereen die daar zit om dezelfde reden daar zit..

En idd.. er zitten een hoop noncrea's daar.. maar dat maakt het weer des te makkelijker om je te onderscheiden..
Zal hij die gok al niet genomen hebben denk je?

Ik kan uit ervaring spreken dat het op zo datingsite ook niet je van het is hoor.
  vrijdag 21 januari 2005 @ 11:25:53 #148
112386 avotar
P0werd by Black Coffee
pi_24665839
Dan hebben we andere ervaringen denk ik sabrina..
pi_24666078
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 10:12 schreef avotar het volgende:

Dat is bull-shit???
Ik ben niet blind en heb nog steeds geen bril nodig en ik heb een 17 inch beeldscherm dus ik kan dat zinnetje echt wel lezen als het er staat.
Er zitten op Relatieplanet en zo best leuke meiden(ook mindere trouwens),maar ik durf niet eens te reageren en what's the use of it?
Aan het eind van het verhaal draait het toch weer op een blauwtje uit omdat ( of ik het nou wil en vind of niet) het allemaal toch weer om uiterlijk draait.
Been there,done that.

Eerst moet ik veranderen,qua uiterlijk en qua innerlijk,anders is verliefd worden bijvoorbaat een kansloze zaak.
pi_24666207
quote:
Op vrijdag 21 januari 2005 03:49 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Je voelt je kut, afgewezig en elendig! Ik begrijp je RealZeus.

Maar geloof het of niet, ooit (snel of over een paar jaar) gaat alles goed komen!
Denk momenteel lekker alleen aan jezelf! Denk gewoon IKKE IKKE IKKE. Meer zelfvertrouwen kweken kan nooit kwaad!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')