quote:Op maandag 27 december 2004 12:53 schreef RealZeus het volgende:
Zoals gebruikelijk bij mij is het allemaal weer vreselijk mislukt.
Een vriend van mij had al wel gezien dat ik stijf stond van de zenuwen en dat is doorgaans geen garantie voor een vlot gesprek.
Een vriendin van mij zei letterlijk:"Jos,kappen.Ze moet je niet."
Nou moet ik me daar alleen nog bij neerleggen en daar ben ik doorgaans heel slecht in.
Natuurlijk had ik zaterdag ook wel door dat het voor geen meter liep.
Ik ga nog wel een poging wagen,(ik geef noit zo maar op),maar waarschijnlijk loopt dat op niets uit.
En dan klopt het allemaal weer:ik word verliefd,ik heb stiekem de hoop dat het wat gaat worden en eindig weer als de gebruikelijke goede vriend die ze nooit gehad heeft en die ik nooit had willen zijn.![]()
![]()
Soms wilde ik dat ik sommige mensen niet leerde kennen.![]()
Goh, misschien was mijn interpretatie van het geheel tot aardig bij het rechte eindquote:Op woensdag 29 december 2004 00:53 schreef RealZeus het volgende:
Ach,wat dondert het allemaal ook nog.
Ik heb niks te verliezen,ook al word ik weer gedegradeerd tot goede vriend.
Met oud en nieuw hebben we een VIP-party in de kroeg en daar is zij ook.
Dan zijn er maar 50 mensen dus dan is de kans groter dat ik met haar aan de praat raak.
Maar laat ik er vooralsnog maar vanuit gaan dat alles tegen gaat zitten,dan kan het alleen maar mee vallen.
En dan heb ik haar ook een week niet gesproken dus dan heb je ook weer wat te kletsen.
Self fullfilling prophecy.quote:Op woensdag 29 december 2004 00:53 schreef RealZeus het volgende:
Maar laat ik er vooralsnog maar vanuit gaan dat alles tegen gaat zitten
quote:Op woensdag 29 december 2004 14:31 schreef Lempicka het volgende:
succes, en anders, ik ben ook weer single..
*bedenkt dat vorige reactie niet adrem genoeg was*quote:Op woensdag 29 december 2004 14:31 schreef Lempicka het volgende:
succes, en anders, ik ben ook weer single..
Ga asjeblieft eens naar de hoeren zeg...quote:Op woensdag 29 december 2004 19:57 schreef RealZeus het volgende:
[..]
*bedenkt dat vorige reactie niet adrem genoeg was*
Als je nou ook bij de volgende R&P meet komt,wordt het vast wel gezellig.
Ja,ik kan je ook een vuurtje vragen,maar ik rook niet en dat vind ik ook zo afgezaagd.
Kom je hier vaker?![]()
Xebro,heb je ooit wel eens lol in je leven?quote:Op woensdag 29 december 2004 20:29 schreef Xebrozius het volgende:
[..]
Ga asjeblieft eens naar de hoeren zeg...
Dit is zo erg dat ik bijna ¤ 30,- aan je wil overmaken op je rekeningnummer zodat je eens van bil kunt.
Dat berichtje van haar kan je denk ik op een paar manieren opvatten.quote:Op zondag 2 januari 2005 19:18 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb iets engs gedaan.
Ik heb haar gesmst om haar succes te wensen met haar rijexamen morgen.
Ik kreeg een berichtje terug dat eindigde op:"Lief dat je aan me gedacht hebt"
Voor de zekerheid even een vriend gebeld(één die veel beter in versieren is dan ik,maar dat kan al snel) en die vond dat ik wel een hintje kon geven.(ik denk wel vaker aan je dan alleen met je rijexamen(iets in die strekking)).
Ik vind het doodeng.Het zal mij benieuwen wat haar reactie is.(als er een reactie komt,anders weet ik ook wel hoe laat het is,want dat was volgens mij een vrij duidelijke hint.)![]()
Ehm, ja, idd. Zo eentje van 8 meter hoog in fluoriserende letters met een nog hogere pijl ernaartoe wijzend. Ik wilde je niet nog zenuwachtiger maken, maar aangezien je zelf ook al je conclusie had getrokken...quote:Op zondag 2 januari 2005 20:21 schreef _Guinevere_ het volgende:
Dat is een behoorlijke hint idd.....
Tsja, ik weet niet hoe goed je haar precies kent, maar ik vind het ook niet de meest geslaagde actie. Gewoon wat meer van jezelf proberen uit te gaan de volgende keer. En wellicht wil je het niet horen, maar ik zou er nu ook niet meteen van uitgaan dat ze geen interesse heeft, er kunnen meerdere redenen zijn waarom ze niet gereageerd heeft. Bekijk het op deze manier : morgen heb je in ieder geval een goede reden om contact met haar op te nemen (i.v.m. haar rijexamen), doe dat gewoon en trek dan pas je conclusies.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:52 schreef releaze het volgende:
die vriend die beter is in versieren dan jij mag weleens ophouden met suggesties geven. ik zou zo'n berichtje doodeng vinden, en klinkt ook een beetje stalkerig...
Conclusie: ik had het beter voordat ik haar smste op FOK kunnen zetten.quote:Op zondag 2 januari 2005 22:50 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Ehm, ja, idd. Zo eentje van 8 meter hoog in fluoriserende letters met een nog hogere pijl ernaartoe wijzend. Ik wilde je niet nog zenuwachtiger maken, maar aangezien je zelf ook al je conclusie had getrokken...
Dat van dat "succes met je examen" was precies genoeg geweest: "Hey, leuk hij denkt aan me. Goh, hij is toch wel erg attent, zou hij...".![]()
"Ik denk wel meer aan je" is dan een soort van "Ja! JA!! Jaaaaaaaaa! Ik wil je inderdaad! Kijk, hier sta ik!". Ok, daar gaat de mysterie...![]()
Soms kan duidelijkheid heel goed werken hoor, maar meestal niet.
Iig, al doende leert men. En je bent niet bang om te leren.
Breetai,bedankt en ik hoop dat je gelijk krijgt.(maar ik vrees van niet)quote:Op maandag 3 januari 2005 03:05 schreef Breetai het volgende:
Ik laat het op dit moment ff afweten. Sinds nieuwjaar heb ik het nogal druk met een dame. Ik was d'r tegen gekomen na m'n vakantie in Praag en het ging wel lekker en afgelopen nieuwjaar was het al binnen een half uur bekeken waar dat naartoe ging. De date daarna iets sneller dan dat ik verwacht had.
Realzeus veel succes met deze dame. Het geluk kan op eens vanuit een vreemde hoek an komen waaien en af en toe schijn je het toch nodig te hebben. Voor de rest doe je het nu zo slecht nog niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |