Goeiemorgen Oceanonixquote:Op dinsdag 21 december 2004 09:45 schreef Oceanonix het volgende:
Goedemorgen allen
Ah, je hebt het gehoord?quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:02 schreef Rewimo het volgende:
Ooooh, dàt was die klap!
zwaai ik wel alleen naar die vent van jequote:Op dinsdag 21 december 2004 10:13 schreef Rewimo het volgende:
Nee, zit in Haarlem op mijn werk. Kun je nagaan wat een klap het was![]()
Hoop dat je armen lang genoeg zijn. Die zit namelijk hier ergensquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:15 schreef Bowiefan het volgende:
zwaai ik wel alleen naar die vent van je
PD0NXV-9quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:18 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hoop dat je armen lang genoeg zijn. Die zit namelijk hier ergens
Vraag me niet hoe zo'n apparaatje heet maar hij heeft het in zijn auto en die site laat zien waar hij zit.quote:
Hey grappig, zie nu dat die inderdaad verplaatst.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:21 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe zo'n apparaatje heet maar hij heeft het in zijn auto en die site laat zien waar hij zit.
quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:25 schreef Bowiefan het volgende:
Hey grappig, zie nu dat die inderdaad verplaatst.
weet die dat dat ding in zijn auto zit of heb je hem er stiekem in gestopt![]()
Omdat het tijdens een meet is gegeten mag het hier wel, tochquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Goeiemorgen Oceanonix
stuur jij dat recept van die knoflooksaus nog even door![]()
Vanwege dit ingrediënt lijkt het me verstandig om wèl wat hoeveelheden te vermelden... Ik verwacht nu enkele zeer vloeibare versies van je knoflooksausquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:51 schreef Oceanonix het volgende:
Omdat het tijdens een meet is gegeten mag het hier wel, toch![]()
Men neme:
cognac
Waarom geen hoeveelheden?Dat wisselt iedere keer
![]()
Dan doe je er toch meer mayo bijquote:Op dinsdag 21 december 2004 10:54 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Vanwege dit ingrediënt lijkt het me verstandig om wèl wat hoeveelheden te vermelden... Ik verwacht nu enkele zeer vloeibare versies van je knoflooksaus
Dat vinden ze waarschijnlijk zonde van de cognacquote:
Dan doe je dat toch niet in de sausquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:00 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Dat vinden ze waarschijnlijk zonde van de cognac
Dat zal wel beter in de smaak vallen jaquote:Op dinsdag 21 december 2004 11:12 schreef Oceanonix het volgende:
Dan doe je dat toch niet in de saus![]()
Je zal toevallig maar niet iets hebben liggen als het forum eruit ligtquote:Op dinsdag 21 december 2004 14:08 schreef Rewimo het volgende:
Ja, je moet wat hè...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |