ik heb ook wel zoiets gehad, ik liep savonds laat te trap af om naar de wc te gaan en om eht licht dan aan te doen meot je naar links terwijl de wc rechts is dus ben ik maar in het donker naar de wc toe gelopen.
eenmaal aangekomen had ik mijn hoofd voorover gebogen van slaperigheid, ik had dit wel in de gaten maar ik dacht dat me hoofd net niet de deur zou raken (
![]()
).
ik gooide de wc deur bijna uit zijn hengels nou als mijn hoofd er dan niet voor had gezeten.
dikke bult auw.
op een klassereis naar praag is er een keer een kind uit dezelfde klas van mij rennend met zijn voorhoofd tegen een ijzere klimrekpijp gerent, van de kant waar dat klasgenootje kwam aanrennen vloeide de ijzere staaf weg in de achtergrond en omdat hij heel hyperactief was/is en aan het rennen was knalde die dus met een rot vaart tegen die pijp aan.
het was best lullig maar 1 van de leukste dingen die ik ooit had gezien, er was dus alllemaal water in zijn voorhoofd gaan zitten (voor de rest alleen lichte hersenschudding) en dus had hij over zijn hele voorhoofd een gigantische bult.
Holy-Gosh-Golly-Gee-Willickers-Zippity-Doo, Batman!
[Centraal] Icons klaar terwijl u wacht! #56