mag je hopen.quote:Op zondag 19 december 2004 01:15 schreef SHERMAN het volgende:
In het donker zie je toch geen flikker joh
Owwww het had een aktie van mij kunnen zijn.quote:Op zondag 19 december 2004 00:38 schreef SHERMAN het volgende:
omdat ik in het donker van mijn kamer af wilde gaan (deur draait naar binnen toe) en ik dacht nou dat lukt wel, handen naar voren zodat ik de deur zou kunnen voelen maar dat klote ding komt tussen mijn armen in omdat ik hem miste
ja maar van jou als vrouw kunnen we dat verwachten, je hebt immers geen gevoel voor richting en 3d-coördinatiequote:Op zondag 19 december 2004 02:03 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Owwww het had een aktie van mij kunnen zijn.
Ahhh... das inderdaad een mooi excuus !quote:Op zondag 19 december 2004 02:04 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja maar van jou als vrouw kunnen we dat verwachten, je hebt immers geen gevoel voor richting en 3d-coördinatie
o, jullie kunnen ook minder goed zien in het donkerquote:Op zondag 19 december 2004 02:09 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Ahhh... das inderdaad een mooi excuus !
Bedankt !
Wij vrouwen doen net alsof wij prooi zijn... totdat we jullie te slim af zijnquote:Op zondag 19 december 2004 02:09 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
o, jullie kunnen ook minder goed zien in het donker
wij mannen zijn jagers, niet voor niets.
wij laten de prooi graag in die waan; het inzicht komt wel als er voor de welpjes gezorgd moet worden en iemand die luiers moet verschonen en eten moet koken.quote:Op zondag 19 december 2004 02:11 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Wij vrouwen doen net alsof wij prooi zijn... totdat we jullie te slim af zijn
Hmmmm dan doen jullie iets niet goed.....quote:Op zondag 19 december 2004 02:12 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
wij laten de prooi graag in die waan; het inzicht komt wel als er voor de welpjes gezorgd moet worden en iemand die luiers moet verschonen en eten moet koken.
ja dat zijn die metrosexuelen, halve gay's ... komt door al die oestrogeenkippen uit belgië van tot een jaar of 10 geledenquote:Op zondag 19 december 2004 02:14 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Hmmmm dan doen jullie iets niet goed.....
Aangezien het aantal huismannen de laatste jaren fors toeneemt
Tja.... dat gaat dus ten koste van de 'echte' mannen zoals jij. Je gaat straks nog een uitstervend ras zijn. Dit in tegenstelling tot vrouwen... die daarom ook meteen maar aan de macht moeten komenquote:Op zondag 19 december 2004 02:16 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
ja dat zijn die metrosexuelen, halve gay's ... komt door al die oestrogeenkippen uit belgië van tot een jaar of 10 geleden
Je zou ook het licht aan kunnen doen.quote:Op zondag 19 december 2004 00:38 schreef SHERMAN het volgende:
omdat ik in het donker van mijn kamer af wilde gaan (deur draait naar binnen toe) en ik dacht nou dat lukt wel, handen naar voren zodat ik de deur zou kunnen voelen maar dat klote ding komt tussen mijn armen in omdat ik hem miste
Kom je nou meequote:Op zondag 19 december 2004 13:11 schreef Martijn_77 het volgende:
[..]
Je zou ook het licht aan kunnen doen.![]()
![]()
Vast welquote:Op zondag 19 december 2004 20:26 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En elke keer dat je dat verhaal verteld word je uitgelachen?
Zullen we kijken of jij een trein terug kan koppen?quote:Op zondag 19 december 2004 23:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wat de mate van stupiditeit van het hele voorval natuurlijk alleen maar groter maakt
Boter erop smeren, weet niet of het nu nog veel zin heeft, maar het werkt echt. Dus tip voor de volgende keer als je weer een deur terug wil 'koppen'.quote:Op zondag 19 december 2004 00:44 schreef SHERMAN het volgende:
ja
was te beroerd om het aan te doen
iemand nog een tips omdat de "zwelling" te minderen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |