Als het kon stuurde ik het jequote:Op zondag 19 december 2004 00:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ow ja, da;s geen ramp, maar probeer al tijden aan die film te komen, zonder succes

mailenquote:Op zondag 19 december 2004 00:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Als het kon stuurde ik het je![]()
maar zou niet weten hoe

Nee, nie echtquote:Op zondag 19 december 2004 00:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
er komt niets zinnigs meer bij je op?

ik denk niet dat dergelijke attachments werkenquote:Op zondag 19 december 2004 00:43 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
lukt dat ? is dat niet te groot ?

Doe ik morgen , de pc staat nu uitquote:Op zondag 19 december 2004 00:45 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ik denk niet dat dergelijke attachments werken
maar je kunt m uploaden en mij de link sturen
http://ezshare.de/upload/ezshare.html

primaquote:Op zondag 19 december 2004 00:47 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Doe ik morgen , de pc staat nu uit
dan mail ik je de link , goed ?

quote:Op zondag 19 december 2004 00:50 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik ook , anders kan ik het je ook echt per post sturen , mocht het niet lukken.

het is maar post hoor, niets bijzondersquote:Op zondag 19 december 2004 00:53 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ja, dat kan ook, ofzo, wellicht, misschien,..

dat zeggen ze allemaalquote:Op zondag 19 december 2004 00:55 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
het is maar post hoor, niets bijzonders![]()

Tjsußquote:Op zondag 19 december 2004 01:00 schreef ElmarO het volgende:
Ik ga m'n bed maar eens opzoeken. Alvast welterusten.

Welterusten Elmarquote:Op zondag 19 december 2004 01:00 schreef ElmarO het volgende:

O , maar dat is toch niet zo erg ?quote:Op zondag 19 december 2004 01:01 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Nee, ik ben betrapt door D.Rose!

probeer je slaapkamer eensquote:Op zondag 19 december 2004 01:00 schreef ElmarO het volgende:

Hoop het niet.quote:Op zondag 19 december 2004 01:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O , maar dat is toch niet zo erg ?

nee, ik ben geen mod, ben maar een newbiequote:Op zondag 19 december 2004 01:02 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
O , maar dat is toch niet zo erg ?

nou, de meeste mensen sturen geen postquote:Op zondag 19 december 2004 01:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Ik wil niet op de meute lijken
dan maar geen post voor jou

je bent weer lekker duidelijk, wat wil je nou eigenlijk ..quote:Op zondag 19 december 2004 01:04 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nou, de meeste mensen sturen geen post

quote:Op zondag 19 december 2004 01:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
je bent weer lekker duidelijk, wat wil je nou eigenlijk ..

quote:Op zondag 19 december 2004 01:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]een edit
wat ik wil?
teveel om op te noemen

niet snel genoegquote:Op zondag 19 december 2004 01:09 schreef Bengeltje het volgende:
[..]wel een lekkere snelle
Het zou wel veel ophelderen .

Kijk dat bedoel ik nou, hup net alsof je het niet begrijptquote:Op zondag 19 december 2004 01:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
niet snel genoeg
ophelderen?
volgens mij is er mist voorspelt

Misschien dat ik weet wat je bedoelt maar voor de goede verstaander: wat ziet er vreemd uit?quote:Op zondag 19 december 2004 01:12 schreef Bengeltje het volgende:mooi setje dude .
ziet er we; een beetje vreemd uit

tja, ik ben me er 1quote:Op zondag 19 december 2004 01:13 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Kijk dat bedoel ik nou, hup net alsof je het niet begrijpt![]()

bij de slipquote:Op zondag 19 december 2004 01:16 schreef ArtyShock het volgende:
[..]
Misschien dat ik weet wat je bedoelt maar voor de goede verstaander: wat ziet er vreemd uit?

dat deed ik toch netquote:Op zondag 19 december 2004 01:16 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Zeggen jullie geen gedag meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |