Boeruh boeruh boeruh...quote:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:08 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Boeruh boeruh boeruh...
Nee wij zijn niet belachelijk.
En alles is een Amsterdams complot....die scheids dus ook.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:06 schreef hellmondunited het volgende:
PSV publiek staat bekent om het anti sfeer en dat is het gewoon ook.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:10 schreef PJORourke het volgende:
[..]
En alles is een Amsterdams complot....die scheids dus ook.
Net alsof je van de tribunes kunt zien of het een rode kaart is of niet. En die fluitconcerten (dat bedoel je toch?) heb je overal, dus ga nou niet zeggen dat het aan de PSV'ers ligt.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:06 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
oke ik verklaar me nader
PSV publiek staat bekent om het anti sfeer en dat is het gewoon ook.
begrip voor situaties hebben ze ook al niet. Als er een zuivere rode kaart wordt gegeven dan worden ze weer genaaid en schuiven ze ALLES af op de scheidsrechter. Dit blijft gewoon de heleeeeee wedstrijd door gaan. (is overigens niet de eerste keer dat ik dat daar zie)
Verder irriteer ik me gewoon rot aan de kansloze praatjes van de meeste supporters daar.
En ja, ik ben geweest. Met roda sjaal en al
Ja, was overduidelijk te zien.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:12 schreef Djekko het volgende:
[..]
Net alsof je van de tribunes kunt zien of het een rode kaart is of niet. En die fluitconcerten (dat bedoel je toch?) heb je overal, dus ga nou niet zeggen dat het aan de PSV'ers ligt.
nee dankje, die hebben wij niet nodig!quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:18 schreef cultheld het volgende:
Eindhoven beeft en Helmond leeftWillen jullie volgend jaar Velasco nog huren?
Psst.. Velasco is niet meer van onsquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:18 schreef cultheld het volgende:
Eindhoven beeft en Helmond leeftWillen jullie volgend jaar Velasco nog huren?
Speelt die niet samen met Koen Garritsen op huurbasis bij AGOVV dan?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:20 schreef Djekko het volgende:
[..]
Psst.. Velasco is niet meer van ons
Overduidelijk? Waarom moest de scheids dan ruim een minuut twijfelen welke kaart hij moest geven?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:17 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
Ja, was overduidelijk te zien.
Waarvoor bouwen ze anders tribunes? om alleen maar gejuich van spelers te zien en wat reacties van scheidsrechters?
en bedoel nog niet eens zo dat gefluit, meer al dat gejank er om heen.
Allebei van AGOVV, hebben geen contractverlenging gekregen bij PSV.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:21 schreef cultheld het volgende:
[..]
Speelt die niet samen met Koen Garritsen op huurbasis bij AGOVV dan?
dat zegt meer over de scheids (die toch al slecht floot) en je kan ook overdrijven hoorquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:21 schreef Djekko het volgende:
[..]
Overduidelijk? Waarom moest de scheids dan ruim een minuut twijfelen welke kaart hij moest geven?
Jammer, ik zie het in Velasco nog wel zitten in de toekomst. Maar ja dat zal wel mijn persoonlijke Bruggink zijnquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:22 schreef Djekko het volgende:
[..]
Allebei van AGOVV, hebben geen contractverlenging gekregen bij PSV.
Oei daar komen de stats weerquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:18 schreef Spideyman het volgende:
Zo even de samenvatting gezien. Rode kaart was terecht, maar het verlies onterecht. Volgens de stats had PSV meer doelpogingen en meer balbezit.
Kun je misschien nog nietszeggender zijn?quote:
Omdat er een aantal PSV spelers tegen hem aan stonden te schreeuwen en er geen genoeg ruimte was tussen hem en de spelers om zijn kaart uit zijn borstvak te kunnen halen. Of omdat Alex snel naar mama was gerent en zijn kaart niet kwam ophalen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:21 schreef Djekko het volgende:
[..]
Overduidelijk? Waarom moest de scheids dan ruim een minuut twijfelen welke kaart hij moest geven?
Ik kies optie C. Want wat jij noemt is belachelijk.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:51 schreef Kapt.Ruigbaard het volgende:
[..]
Omdat er een aantal PSV spelers tegen hem aan stonden te schreeuwen en er geen genoeg ruimte was tussen hem en de spelers om zijn kaart uit zijn borstvak te kunnen halen. Of omdat Alex snel naar mama was gerent en zijn kaart niet kwam ophalen.
Maak jij maar een keuze.
TV beelden wijzen anders uit.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:54 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ik kies optie C. Want wat jij noemt is belachelijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |