Half... Favo tv-prog staat aanquote:
Aahhh, gewoon overheen lezen, anders blijf je huilen...quote:
Bengeltjequote:Op zaterdag 18 december 2004 21:08 schreef Bengeltje het volgende:
hoi Euforie![]()
Stu meneertje ongeduld, leuke TT![]()
Daar staat de video voor aan. American Chopperquote:
Mir egalquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:14 schreef Dirkh het volgende:
Ja, Flash, sorry. Fout mijner zijds.
Ik kom 's nachts nog wel in ONZ hoor yvonnequote:Op zaterdag 18 december 2004 21:17 schreef yvonne het volgende:
Nu stuart in GC zit kan de nachtslowchat dicht
Dan geef je Stu maar een banquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:17 schreef yvonne het volgende:
Je bent blij dat we heb liefdevol op hebben genomen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:17 schreef yvonne het volgende:
Zoveel ben jij niet in ONZquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan geef je Stu maar een ban![]()
sorry stu![]()
![]()
Nee, nu blijf je hier, verplichtquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:18 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik kom 's nachts nog wel in ONZ hoor yvonne![]()
Ja, ik stuur ze wel doorquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:19 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je bent blij dat we heb liefdevol op hebben genomen?
Overdags zal ik hier blijven, maar 's nachts ga ik stappen (naar ONZ)quote:
Ja lekker appelmoeshoer die je dr bentquote:
Die van ONZ mutseputsquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:18 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan geef je Stu maar een ban![]()
sorry stu![]()
![]()
Nee, die sluiten we nu, jullie zijn geadopteerd door Flesquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Overdags zal ik hier blijven, maar 's nachts ga ik stappen (naar ONZ)![]()
Hahahaha, maar in ONZ komt ander volk, dus na 12 uur komen we naar het andere kampquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, die sluiten we nu, jullie zijn geadopteerd door Fles
Jaaaa nog meer kindjesquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee, die sluiten we nu, jullie zijn geadopteerd door Fles
Kamp is dichtquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:22 schreef Stuart het volgende:
[..]
Hahahaha, maar in ONZ komt ander volk, dus na 12 uur komen we naar het andere kamp![]()
Nu juich je nogquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:22 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jaaaa nog meer kindjes
Ik licht mammie morgen wel in
Ja, integratiequote:Op zaterdag 18 december 2004 21:22 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Je wil alle ONZ losers hier dumpen?
NOFI Stu
Ik waak en jaag je wegquote:
O nee, ik zit aan de wodka, ik slaap zoquote:
Neequote:
en je quote jezelfquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
O nee, ik zit aan de wodka, ik slaap zo
Echt welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |