tssssssss stronzo dat je je zo snel laat wegjaagen door die newbiequote:Op zaterdag 18 december 2004 22:54 schreef BoJo het volgende:
Alex heeft het definitief voor mij afgedaan en mag van mij de tering genieten![]()
als jullie de SC zo graag om willen gooien voor een langharig tuig nietsnutten die op bouwwerktuig geilen dan mogen jullie dat van mij best doen, maar zonder mij.
and stay outquote:
De manier waarop wel ja.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:09 schreef Bond het volgende:
Is het zo erg hier dat je zegt dat je andere auto's als sportwagens ook leuk vind?![]()
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:11 schreef Alfisti het volgende:
* Alfisti vind niet alleen sportwagens cool
ook supersport wagens en Alfa's
Dus dat is ergquote:
wat BazzoS zegtquote:
idd, so whatquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:15 schreef ThaFreak het volgende:
[..]
wat BazzoS zegt![]()
maar ja wij zijn maar ordinaire meelopers
Precies, zolang je iedereen met respect behandeld is alles goedquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:12 schreef Bond het volgende:
[..]
Dus dat is erg![]()
Sorry maar ik vind dat iedereen zelf mag weten wat hij leuk vind, en als dat iest met vervoersmiddelen is het je recht hier te komen![]()
Mooi zo, allemaal weer vriendjes en vriendinnetjesquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:19 schreef BazzoS het volgende:
[..]
Precies, zolang je iedereen met respect behandeld is alles goed
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:26 schreef Bond het volgende:
[..]
Mooi zo, allemaal weer vriendjes en vriendinnetjes![]()
ech welquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:23 schreef LaCie het volgende:
Een bouwkraan is geen vervoersmiddel.
Slow Chatquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:30 schreef LaCie het volgende:
Wat is dit voor topic eigenlijk ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |