abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25246712
vet
1ste uur was het super
2de uur droop het wat af

geluid stond lekker hard
  vrijdag 25 februari 2005 @ 10:40:16 #52
13749 AirwiN
No one is innocent
pi_25246861
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:28 schreef DJ_WB het volgende:
vet
1ste uur was het super
2de uur droop het wat af

geluid stond lekker hard
Ben ik het helemaal mee eens. De eerste set was duidelijk het vetst. Goeie mix van oude en nieuwe nummers. De tweede set was wat tam. De toegift vond ik persoonlijk wel weer erg lekker.

Jammer dat Elektrobank alleen maar even aan het eind van de tweede set naar voren kwam. Die had ik wel wat langer op die geluidsterkte willen horen. En ik had op wat meer onderbuik gevoel gehoopt door de bassen bij It doens't matter... Maar goed, als dat nou het enige commentaar is dat ik heb...

De videobeelden en het licht had een vrij hypnotiserende werking vond ik. Af en toe moest je echt ff knijpen met je ogen als je niet helemaal in trance wilde raken van die repterende beelden.
I will work to elevate you. Just enough to bring you down
Yes, I'm being condescending. Yes, that means I'm talking down to you
  vrijdag 25 februari 2005 @ 11:40:16 #53
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_25247669
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 10:40 schreef AirwiN het volgende:

[..]

Ben ik het helemaal mee eens. De eerste set was duidelijk het vetst. Goeie mix van oude en nieuwe nummers. De tweede set was wat tam. De toegift vond ik persoonlijk wel weer erg lekker.

Jammer dat Elektrobank alleen maar even aan het eind van de tweede set naar voren kwam. Die had ik wel wat langer op die geluidsterkte willen horen. En ik had op wat meer onderbuik gevoel gehoopt door de bassen bij It doens't matter... Maar goed, als dat nou het enige commentaar is dat ik heb...

De videobeelden en het licht had een vrij hypnotiserende werking vond ik. Af en toe moest je echt ff knijpen met je ogen als je niet helemaal in trance wilde raken van die repterende beelden.
Helemaal mee eens. My thoughts exactly. Ik miste ook die dreun in m'n buik en de tweede set vond ik beduidend minder dan de eerste.

Ik vind een concert van een band, waarbij je mee kan blêren, toch wat leuker geloof ik. Maar al met al geslaagd hoor!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_25247721
quote:
vet
1ste uur was het super
2de uur droop het wat af

geluid stond lekker hard
Hadden ze weer halverwege de HMH extra boxen neergezet? Paar jaar terug met de CHB daar was 't ook zo schandalig hard. Dat je je haren op de maat van de muziek voelt meetrillen. Erg vet was dat toen.

[ Bericht 1% gewijzigd door LostFormat op 25-02-2005 12:50:33 ]
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
pi_25247803
quote:
Op vrijdag 25 februari 2005 11:43 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Hadden ze weer halverwege de HMH extra boxen neergezet? Paar jaar terug met de CH daar was 't ook zo schandalig hard. Dat je je haren op de maat van de muziek voelt meetrillen. Erg vet was dat toen.
nee d'r hing zo'n zelfde systeem als q-dance gebruikt met teq ....
  vrijdag 25 februari 2005 @ 13:05:15 #56
69726 timbob
Nu ook als webicon.
pi_25248905
wie heeft de webcast opgenomen?

▀█▀ █ █▀█▀█
Last.fm || 8bc.org || Timbob.nl
pi_25252535
ja... ik wil m eigenlijk ook wel terugzien... ik vond t iig supervet!!!
...when logic and proportion have fallen sloppy dead.
pi_25309527
quote:
vet
1ste uur was het super
2de uur droop het wat af

geluid stond lekker hard
Dat geluid viel wel mee volgens mij; bij The Prodigy stond het beduidend harderj. Volgens mij hadden ze ook een paar van die hangboxen weggehaald.
I didn't lose my mind, it was mine to give away.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')