Ben ik het helemaal mee eens. De eerste set was duidelijk het vetst. Goeie mix van oude en nieuwe nummers. De tweede set was wat tam. De toegift vond ik persoonlijk wel weer erg lekker.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:28 schreef DJ_WB het volgende:
vet
1ste uur was het super
2de uur droop het wat af
geluid stond lekker hard![]()
Helemaal mee eens. My thoughts exactly. Ik miste ook die dreun in m'n buik en de tweede set vond ik beduidend minder dan de eerste.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:40 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ben ik het helemaal mee eens. De eerste set was duidelijk het vetst. Goeie mix van oude en nieuwe nummers. De tweede set was wat tam. De toegift vond ik persoonlijk wel weer erg lekker.
Jammer dat Elektrobank alleen maar even aan het eind van de tweede set naar voren kwam. Die had ik wel wat langer op die geluidsterkte willen horen. En ik had op wat meer onderbuik gevoel gehoopt door de bassen bij It doens't matter... Maar goed, als dat nou het enige commentaar is dat ik heb...
De videobeelden en het licht had een vrij hypnotiserende werking vond ik. Af en toe moest je echt ff knijpen met je ogen als je niet helemaal in trance wilde raken van die repterende beelden.![]()
Hadden ze weer halverwege de HMH extra boxen neergezet? Paar jaar terug met de CHB daar was 't ook zo schandalig hard. Dat je je haren op de maat van de muziek voelt meetrillen. Erg vet was dat toen.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:28 schreef DJ_WB het volgende:
vet
1ste uur was het super
2de uur droop het wat af
nee d'r hing zo'n zelfde systeem als q-dance gebruikt met teq ....quote:Op vrijdag 25 februari 2005 11:43 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Hadden ze weer halverwege de HMH extra boxen neergezet? Paar jaar terug met de CH daar was 't ook zo schandalig hard. Dat je je haren op de maat van de muziek voelt meetrillen. Erg vet was dat toen.
Dat geluid viel wel mee volgens mij; bij The Prodigy stond het beduidend harderj. Volgens mij hadden ze ook een paar van die hangboxen weggehaald.quote:Op vrijdag 25 februari 2005 10:28 schreef DJ_WB het volgende:
vet
1ste uur was het super
2de uur droop het wat af
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |