Stalin of Nero hadden het niet beter kunnen zeggen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:41 schreef jogy het volgende:
[..]
Ach de grote lijnen zijn hetzelfde gebleven, hier en daar een kleine aanpassing, maar dat is er gewoon tussen geslopen. Een kniesoor die er op let.
je bent echt bang dat t mij wel zou gaan lukken hé...quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:52 schreef FlyingFox het volgende:
TARAraboemdijee, Knut, Oldenzaaltjuh, yvonne, PrivateRyan, CartWOman, Swetsenegger, Pjerdedy, Dirk, Jogy, FlyingFox, Insomaniac, Dirkh, Snakey, PaarsePaashaas?
bang dat we met zn allen nog meer de tering in gaan, ja!quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
je bent echt bang dat t mij wel zou gaan lukken hé...
dat zou idd jammer zijn met die twee posts die jij gemiddeld per maand nog in ONZ plaatstquote:Op zaterdag 18 december 2004 19:00 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
bang dat we met zn allen nog meer de tering in gaan, ja!
Zit eens niet zo enthousiast de user uit te hangen jij!quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:13 schreef Insomaniac het volgende:
Modjes
Misschien handig om in het bovenste Odolstopic even een link te zetten naar het juiste discussietopic?
Of nog handiger, die bovenste sticky weg te laten dwarrelen?
...........quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:15 schreef FlyingFox het volgende:
[..]
Zit eens niet zo enthousiast de user uit te hangen jij!
1) Is aangepast, bedankt voor het melden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:13 schreef Insomaniac het volgende:
Modjes
Misschien handig om in het bovenste Odolstopic even een link te zetten naar het juiste discussietopic?
Of nog handiger, die bovenste sticky weg te laten dwarrelen?
Graag gedaan.quote:Op zaterdag 18 december 2004 19:24 schreef Dirkh het volgende:
[..]
1) Is aangepast, bedankt voor het melden.
Ok.quote:2) Nee
Mijn oprechte excuses, maar ik zag door de stickies het bos niet meer en omdat het met Odols te maken heeft, leek het mij het meest logisch om in een Odolstopic te posten. Mea culpa.quote:Dit had overigens ook wel in het feedback topic gemeld kunnen worden.
Karboenkel: 127,33333333333333 stemmen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef yvonne het volgende:
Tussenstand iemand?
Ik moest lachen,quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:23 schreef Maanvis het volgende:
[..]
. En waarom houden zulke mensen potentieel geweldige mods buiten de deur (bijv. boebiedoe), terwijl ze nooit in onzin komen?
Croupouque 25quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef yvonne het volgende:
Tussenstand iemand?
Ik weet nog steeds niet op wie ik moet stemmenquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:03 schreef jogy het volgende:
[..]
Croupouque 25
Tessje 19
Bupatih 17
HTT-Thalan 19
Paarsepaashaas 10
Tiemie 6
Intxaurraga 5
Kreator 2
onder voorbehoud
Je wacht net als de andere mods tot al voor 99% zeker is wie gaat winnen om vervolgens ook op de (vermoedelijke) winnaar te stemmen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet op wie ik moet stemmen
Shit, je hebt me dooerquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:07 schreef knowall het volgende:
[..]
Je wacht net als de andere mods tot al voor 99% zeker is wie gaat winnen om vervolgens ook op de (vermoedelijke) winnaar te stemmen?
Neequote:Op zaterdag 18 december 2004 21:07 schreef knowall het volgende:
[..]
Je wacht net als de andere mods tot al voor 99% zeker is wie gaat winnen om vervolgens ook op de (vermoedelijke) winnaar te stemmen?
Kut is dat he?quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Of juist het tegenovergestelde: stemmen op degene die een aantal stemmen achterstaat, maar die het eigenlijk moet worden.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:07 schreef knowall het volgende:
[..]
Nee de crew stemt juist op de winnaar, om strubbelingen te voorkomen, tenminste dat verwacht ik.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:12 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Of juist het tegenovergestelde: stemmen op degene die een aantal stemmen achterstaat, maar die het eigenlijk moet worden.
Paarsepaashaas want hij is paars en een paashaas.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik vermoed dat men wacht op het moment dat er twee of drie users zijn die qua punten zijn uitgelopen, zodat hun stemmen niet als weggegooid kunnen worden beschouwd.quote:Op zaterdag 18 december 2004 21:17 schreef knowall het volgende:
[..]
Nee de crew stemt juist op de winnaar, om strubbelingen te voorkomen, tenminste dat verwacht ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |