Hoe groot was die steen? Zitten er nog meer mensen onder?quote:
Ja weet ik veel probeer het te snappenquote:Op zondag 19 december 2004 23:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe groot was die steen? Zitten er nog meer mensen onder?
Tessje ook mag ik hopen?quote:
Nou, dat lijkt me sterk.quote:
idd, t valt totaal niet op ofzoquote:Op zondag 19 december 2004 23:47 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoe groot was die steen? Zitten er nog meer mensen onder?
ben je echt zo naief?quote:Op zondag 19 december 2004 23:50 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me sterk.
Ik denk dat HTT genoeg eergevoel heeft om daar afstand van te nemen en dat dus nooit zou toestaan.
Nou croupouque denkt van niet dusquote:Op zondag 19 december 2004 23:50 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
idd, t valt totaal niet op ofzo
[/sarcasme]quote:Op zondag 19 december 2004 23:50 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt me sterk.
Ik denk dat HTT genoeg eergevoel heeft om daar afstand van te nemen en dat dus nooit zou toestaan.
Hoe zit dat met jou? Overdag zo bezopen als een bejaarde Schoonebeekse teef en 's avonds nuchter?quote:Op zondag 19 december 2004 23:48 schreef knowall het volgende:
[..]
Tessje ook mag ik hopen?
Of zijn er serieus users in de middag dronken genoeg om op haar te stemmen?
Ik ben nooit dronken, aangezien alcohol hersencellen afbreekt en ik volgens de meeste users van fok! niet over bepaald veel hersencellen beschik, lijkt mij dat ook het beste.quote:Op zondag 19 december 2004 23:52 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Hoe zit dat met jou? Overdag zo bezopen als een bejaarde Schoonebeekse teef en 's avonds nuchter?
Dit is zo'n beetje het enige wat ik van jou lees wat nog redelijk dicht bij de waarheid komt.
quote:Op zondag 19 december 2004 23:53 schreef onlogisch het volgende:
wanneer is er nou is een uitslag?
ODOLS - De finale!quote:Op zondag 19 december 2004 23:55 schreef onlogisch het volgende:
dirkh... wanneer is de uitslag bekend?
quote:Op zondag 19 december 2004 23:57 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
[..]
ODOLS De finale! Discussietopic (II)
tot dinsdag 20:00 kun je stemmen, dus dan zal er tot ongeveer 21:00 gefraudeerd worden en zal er rond 22:00 bekend worden gemaakt dat Yvonne's favoriet de nieuwe mod wordt. Helder.quote:Op zondag 19 december 2004 23:55 schreef onlogisch het volgende:
dirkh... wanneer is de uitslag bekend?
quote:Op zondag 19 december 2004 23:57 schreef knowall het volgende:
[..]
tot dinsdag 20:00 kun je stemmen, dus dan zal er tot ongeveer 21:00 gefraudeerd worden en zal er rond 22:00 bekend worden gemaakt dat Yvonne's favoriet de nieuwe mod wordt. Helder.
Je weet die weinige cellen anders prima te gebruiken, zo blijkt nu ineens!quote:Op zondag 19 december 2004 23:53 schreef knowall het volgende:
[..]
Ik ben nooit dronken, aangezien alcohol hersencellen afbreekt en ik volgens de meeste users van fok! niet over bepaald veel hersencellen beschik, lijkt mij dat ook het beste.
ik dacht toch even van niet!quote:Op maandag 20 december 2004 00:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
ja, daar ga je de fout in hè
Het was ook een sarcastisch bedoelde ronseltquote:Op maandag 20 december 2004 00:27 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik wist dat Boe met me sympathiseerde, maar als hij echt ronselt ben ik het daar idd niet mee eens. Hoewel de gedachte aan blauw zijn ook wel weer leuk is.
Laat ik me troosten met de gedachte dat áls ik het word, ik mijn best ga doen, en iedereen werd geacht verstandig genoeg met zijn/haar stem om te springen
je moet wel erg naief zijn om jouw verhaal te gelovenquote:Op maandag 20 december 2004 00:27 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik wist dat Boe met me sympathiseerde, maar als hij echt ronselt ben ik het daar idd niet mee eens. Hoewel de gedachte aan blauw zijn ook wel weer leuk is.
Laat ik me troosten met de gedachte dat áls ik het word, ik mijn best ga doen, en iedereen werd geacht verstandig genoeg met zijn/haar stem om te springen
Wat is er mis met ronselen? Dat hoort erbij.quote:Op maandag 20 december 2004 00:27 schreef HTT-Thalan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |