waarom denkt iedereen dat toch?quote:Op zondag 19 december 2004 21:58 schreef NiNi het volgende:
[..]
Denk je niet dat dit waar is, PP? Volgens mij zou jij veel te subjectief modden.
Het probleem is dat het natuurlijk onmogelijk in te schatten is hoe elk van de kandidaten zich aan zal passen in de mod-rol. Dus ga je uit van hoe ze zich als user gedragen.quote:Op zondag 19 december 2004 22:02 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
waarom denkt iedereen dat toch?
ik ga gewoon hard in tegen sommige users, puur voor de lol, ik snap ook wel dat dat niet meer kan als mod zijnde, net als t ban uitlokken e.d.
je moet concessies doen, en ik zal me op bepaalde momenten echt moeten inhouden, dat snap ik, maar volgens mij lukt me dat wel...
das ook zeker niet wat ik wil zeggen, want een user die totaal moet veranderen is bij voorbaat al kansloos, ik probeer eerder te zeggen dat ik af en toe eens eerst tot 10 moet tellen voordat ik iets post, omdat je als MOD nou eenmaal een soort van vreemde voorbeeld rol krijgt...quote:'maar als mod ben ik heel anders'.
als ik al je post zo eens door lees... lijkt het me dat jij wel het MINST geschikt bent voor moderatorschap.....quote:Op zondag 19 december 2004 22:23 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
das ook zeker niet wat ik wil zeggen, want een user die totaal moet veranderen is bij voorbaat al kansloos, ik probeer eerder te zeggen dat ik af en toe eens eerst tot 10 moet tellen voordat ik iets post, omdat je als MOD nou eenmaal een soort van vreemde voorbeeld rol krijgt...
Je hebt er nog maar 3 te gaan en dan sta je weer gelijk met Croupjequote:Op zondag 19 december 2004 23:07 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Dat is toch alleen maar een heel goede reden om me mod te maken, of niet
dus je hebt alle 40 duizend posts ( zonder mn klonen) ff snel doorgelezen? hoe tofquote:Op zondag 19 december 2004 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
als ik al je post zo eens door lees... lijkt het me dat jij wel het MINST geschikt bent voor moderatorschap.....
je lijkt wel een slap aftreksel van dirkh
de laatste 50 geven een aardig beeld weerquote:Op zondag 19 december 2004 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dus je hebt alle 40 duizend posts ( zonder mn klonen) ff snel doorgelezen? hoe tof
Moet ik nu van alle kandidaten alle posts gaan doorlezen, voor ik een oordeel mag geven?quote:Op zondag 19 december 2004 23:09 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
dus je hebt alle 40 duizend posts ( zonder mn klonen) ff snel doorgelezen? hoe tof
Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat ik zo hoog sta zonder campagne te voeren en MSN-vriendjes.quote:Op zondag 19 december 2004 23:08 schreef jogy het volgende:
[..]
Je hebt er nog maar 3 te gaan en dan sta je weer gelijk met Croupje.
De insinuatiequote:Op zondag 19 december 2004 23:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat ik zo hoog sta zonder campagne te voeren en MSN-vriendjes.
ah, de Maurice-de-hond-wijze dusquote:Op zondag 19 december 2004 23:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
de laatste 50 geven een aardig beeld weer![]()
Uit jouw mond zou PP dat als een compliment op kunnen vatten.quote:Op zondag 19 december 2004 22:48 schreef onlogisch het volgende:
[..]
als ik al je post zo eens door lees... lijkt het me dat jij wel het MINST geschikt bent voor moderatorschap.....
je lijkt wel een slap aftreksel van dirkh
Ik heb je ook geblokkeerd, werd er doodmoe van.quote:Op zondag 19 december 2004 23:14 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk wel verbaasd dat ik zo hoog sta zonder campagne te voeren en MSN-vriendjes.
Whehe, het was niet de bedoeling om iets te insinueren, maar jij voelt je blijkbaar aangesproken?quote:
Jaloers?quote:Op zondag 19 december 2004 23:17 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Mên, zonder de steun/ t gelobby van BBD was je nergens...
quote:Op zondag 19 december 2004 23:16 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Uit jouw mond zou PP dat als een compliment op kunnen vatten.
Wat waarschijnlijk niet de bedoeling is, maar ja, jij bent het.
En lees nog maar eens heel goed de posts door, als er iemand het tegenovergstelde van mij is, dan is dat PP wel. Ik heb namelijk wel humor.
fuckin' schizoquote:Op zondag 19 december 2004 14:21 schreef Dirkh het volgende:
paarse_paashaas.
Reden:
Heeft een dikke huid en kan tegen kritiek.
Is ook behoorlijk kritisch tegenover de zittende mods en dat is alleen maar goed.
Kent Onz op zijn duim en heeft gevoel voor humor.
Veel on-line.
Optelsommetje dus.
Ach, ga toch fierljeppen met een kromme stok!quote:Op zondag 19 december 2004 23:18 schreef Croupouque het volgende:
[..]
Whehe, het was niet de bedoeling om iets te insinueren, maar jij voelt je blijkbaar aangesproken?
nee, ik krijg t in mn eentje wel voor elkaar geen ONZ mod te worden, jij bent daar nog hulp voor nodig, blijkbaarquote:
Je moet nog een beetje aan je zinsbouw werken denk ik. Dát, of de fles in de gootsteen leeggieten en gaan slapen.quote:Op zondag 19 december 2004 23:22 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
nee, ik krijg t in mn eentje wel voor elkaar geen ONZ mod te worden, jij bent daar nog hulp voor nodig, blijkbaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |