Ja of gepromoveerd naar een oord waar geween is en gekners der tanden en waar de thermometer ook in de winter nog een dusdanige stand aangeeft dat een kolenhandelaar er geen zaken heeftquote:
Tuurlijk, het is een fantasie , dus gespeeld , bij een echte zullen ze anders reageren .quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Nou ja, ik kan me persoonlijk ook de lol van zo'n fantasie niet voorstellen, maar zolang niemand er last van heeft... Ieder zijn ding, zullen we maar zeggen.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:40 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Dan issie nog sexueel gefrustreerder.![]()
Weet niet of dat dan zo'n goeie zaak is.....
leidse zijn er duizenden, heb er hier al 4 liggenquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
denk een paar honderd van leidse en maar 5 van kalverstraat , stel je voor ze moeten er
meer dan 5 weg geven .
quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
leidse zijn er duizenden, heb er hier al 4 liggen
er staat ook niet je wint als je ze beide hebt, maar dat je kans maakt op de prijs
Ben ik raar als ik geen flauw idee heb waar het over gaat?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
denk een paar honderd van leidse en maar 5 van kalverstraat , stel je voor ze moeten er
meer dan 5 weg geven .
Waar gaat dit overquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:42 schreef D.Rose het volgende:
[..]
leidse zijn er duizenden, heb er hier al 4 liggen
er staat ook niet je wint als je ze beide hebt, maar dat je kans maakt op de prijs
Je krijgt bij de Mc nu stikkertjes van monopolie, als je dan een straat hebt win je watquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:44 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Ben ik raar als ik geen flauw idee heb waar het over gaat?
Dat is ook nog een goeie mogelijkheid.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja of gepromoveerd naar een oord waar geween is en gekners der tanden en waar de thermometer ook in de winter nog een dusdanige stand aangeeft dat een kolenhandelaar er geen zaken heeft
Ah, vandaar dat ik geen idee had, daar kom ik nooit....quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je krijgt bij de Mc nu stikkertjes van monopolie, als je dan een straat hebt win je wat
bv leidse en kalver , kun je een auto winnenhele kleine kans dus
maar wel kansquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
dus dan heb je nog maar een kleine kans
stomme McDrek
Ieder het zijnequote:Op zaterdag 18 december 2004 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik geen idee had, daar kom ik nooit....
dat vind je ook niet lekker?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:46 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat ik geen idee had, daar kom ik nooit....
T is zeker ook geen mooie auto?quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Je krijgt bij de Mc nu stikkertjes van monopolie, als je dan een straat hebt win je wat
bv leidse en kalver , kun je een auto winnenhele kleine kans dus
Jij doet net of ik niks lust... Pannekoeken, paprika en rooie kool, dat valt toch best meequote:
Pannenkoeken zijn wel lekker.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij doet net of ik niks lust... Pannekoeken, paprika en rooie kool, dat valt toch best mee![]()
Ik vind het wel lekker, maar veel te duur.
Ik hou van de mc Chicken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 20:54 schreef Dr_Flash het volgende:
Jaa die salades met sappige geroosterde kip erop en zo, die zijn heel goed te nassen![]()
veel te duurquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:49 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij doet net of ik niks lust... Pannekoeken, paprika en rooie kool, dat valt toch best mee![]()
Ik vind het wel lekker, maar veel te duur.
zie je wel, toch al prijsquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:48 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Elke keer als je er een stikkertje krijgt![]()
we hebben wel al een gratis hamburger gekregen
JIJ vindt pannekoeken lekker, ik nietquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:53 schreef Sandertje21 het volgende:
[..]
Pannenkoeken zijn wel lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |