als een roosquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:44 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
hoi lieverd...hoop dat je lekker hebt kunnen slapen vanacht.![]()
volgens mij gingen we om 3 uur slapen ofzo toch.....kwam over 12en met mandje uit....had ik echt ff nodigquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:47 schreef QueenR het volgende:
[..]
als een roosen maar liefst tot 10, ongelooflijk..
Jij?
Yup. Third time in a row. Struik en Kepler gaan ook mee.quote:
yep, mooie tijd toch? 3 uur? Maar ik zal je voortaan wel een beetje sparenquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:49 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
volgens mij gingen we om 3 uur slapen ofzo toch.....kwam over 12en met mandje uit....had ik echt ff nodig![]()
Hahahaha.....nee sorryquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:50 schreef QueenR het volgende:
[..]
yep, mooie tijd toch? 3 uur? Maar ik zal je voortaan wel een beetje sparen(heb je je al bedacht?
)
quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:52 schreef Zeus-Nexium het volgende:
[..]
Hahahaha.....nee sorry![]()
Je moet toch echt een weekje wachten![]()
Ik ook trouwens
Veel plezier!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:57 schreef Zeus-Nexium het volgende:
maar goed...ik ga me nu klaarmaken om weg te gaan...heb een zwaar trainingprogramma staan voor vandaag. en vanavond een feestje![]()
laterzzzzzzzz![]()
Hm, ik laat liever mn moves zien in een game.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:49 schreef Magneet het volgende:
Bastard, een kata is iets bij vechtsport waarin jeje moves laat zien zonder tegenstanderd, Je ziet dat heel vaak bij demonstraties maar sommige kata's kunnen tot meer dan een uur duren. Correct me if I am wrong mensen.
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:01 schreef Bastard het volgende:
Wat een gekanker weer op een avondje gamen zeg
Huillies ook meteen.
*Kwijt moest*
Dan zou je het dagelijks doen.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:05 schreef Strolie75 het volgende:
Zo, een gedeelte van het eten en de drank is binnen.
50 euro bij de supermarkt en 100 euro bij de slijter achtergelaten. Ik voelde me net ChOas.![]()
Ben ik ff blij dat ik dat topic niet volg zegquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Zie GAM maar.. halo2 topic geloof ik.
Wat is dat voor gezeik? Is snap het niet helemaal maar ik vermoed dat het (weer) met die kleuter van een Gamedemon te maken heeft.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:04 schreef Bastard het volgende:
Zie GAM maar.. halo2 topic geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |