Geschreven door een bandlid van de WC Experiencequote:Op maandag 20 december 2004 15:44 schreef ThomasBerge het volgende:
Nog een kanshebbertje: Bertie Lukano - Knijn Zijn
Een voorproefje is al te beluisteren:
http://www.bertielukano.nl/images/knijnzijn.mp3
quote:
Beppie kraft is vastelaovesmuziek, in dit topic staan meer apresskihits als je het mij vraagt. Maar dat is voor de meeste mensen buiten Limburg hetzelfde als carnavalsmuziekquote:Op zondag 9 januari 2005 02:22 schreef DJRandall het volgende:
Beppie Kraft - In D'n Himmel is een echt Limburgse Kraker, die zal hier niet begrepen worden. Maar een fout Duits nummer wel!
Daar geef ik je gelijk in. Maar er worden tegenwoordig toch weinig "echte" carnavals krakers uitgebracht. En steeds meer apres ski platen, maar die worden ook gedraaid op carnavalsavonden, vandaar dat deze toch in dit topic genoemd worden.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Beppie kraft is vastelaovesmuziek, in dit topic staan meer apresskihits als je het mij vraagt. Maar dat is voor de meeste mensen buiten Limburg hetzelfde als carnavalsmuziek
Inderdaad, verschrikkelijk die hollanders die zich met carnaval gaan bezighouden. De hier opgenoemde nummers hebben niks met carnaval te maken, maar zijn zoals al gezegd Après-Ski-hits.quote:Op maandag 10 januari 2005 18:06 schreef Sjoerd102 het volgende:
[..]
Beppie kraft is vastelaovesmuziek, in dit topic staan meer apresskihits als je het mij vraagt. Maar dat is voor de meeste mensen buiten Limburg hetzelfde als carnavalsmuziek
Een vriendin van mij speelt in de clip, echt geweldigquote:Op maandag 20 december 2004 15:44 schreef ThomasBerge het volgende:
Nog een kanshebbertje: Bertie Lukano - Knijn Zijn
Een voorproefje is al te beluisteren:
http://www.bertielukano.nl/images/knijnzijn.mp3
Klopt, maar het zijn niet alleen die Hollanders met hun Apès Ski hits. Ook hier in West-Brabant is het tegenwoordig niet veel anders. En zeg nou zelf, echte carnavalskrakers worden zelden nog gemaakt.quote:Op woensdag 12 januari 2005 16:45 schreef Lucske het volgende:
[..]
Inderdaad, verschrikkelijk die hollanders die zich met carnaval gaan bezighouden. De hier opgenoemde nummers hebben niks met carnaval te maken, maar zijn zoals al gezegd Après-Ski-hits.
Helaas.
Carnavalshits miscchien niet maar vastelaoveshits des te meerquote:Op woensdag 12 januari 2005 18:56 schreef Dactus het volgende:
[..]
Klopt, maar het zijn niet alleen die Hollanders met hun Apès Ski hits. Ook hier in West-Brabant is het tegenwoordig niet veel anders. En zeg nou zelf, echte carnavalskrakers worden zelden nog gemaakt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |