Wat een kenners zijn het ook bij VIquote:Fiorentina verrast met transfer Valeri Bojinov
31/1/2005 20:11
Fiorentina heeft de grootste verrassing op de Italiaanse transfermarkt op zijn naam geschreven. De club uit Florence kocht supertalent Valeri Bojinov van Lecce en gaf daarmee tal van Europese topclubs het nakijken.
De achttienjarige Roemeense spits tekende voor 4,5 jaar bij Viola, dat Lecce dertien miljoen euro betaalt en de Chileense middenvelder Jaime Andres Valdes schenkt aan de zuid-Italiaanse club.
Bojinov stond onder meer hoog op het verlanglijstje van Barcelona en Chelsea. Dit seizoen geldt de explosieve linksbenige aanvaller als een van de grote revelaties in de Serie A. Bojinov scoorde elf keer in 20 competitieduels en maakte er ook nog eens drie in drie bekerwedstrijden.
Kutjanus! Mooi man, het debuut van Bojinov!quote:Op dinsdag 1 februari 2005 11:08 schreef ZIOPPA het volgende:
Fiorentina-Palermo 1 (Ben er morgen bij!)
Roma heeft ondertussen nog Abel Xavier gecontracteerd voor de rest van het seizoen.quote:Damiano Zenoni has left Atalanta for Udinese. The midfielder only had six months left on his Bergamo contract.
Struggling Siena have introduced two new faces to their squad today. They’ve netted Alin Stojca, a Romanian midfielder, from Brugges.
The Tuscans have also successfully landed Udinese midfielder Alberto Do Carmo Nieto on loan for five months.
Brescia’s Moroccan youngster Jadid has joined Pisa, while Parma have allowed attacker Gaetano Grieco to join Serie C side Foggia.
The Tardini outfit have also waved goodbye to Alessandro Budel who joins Cagliari, while Alessandro Rosina will finish the season at Verona.
Meanwhile, Carmine Gautieri has moved on again. The veteran, who joined Napoli at the start of January, is Piacenza’s latest recruit.
The Serie B side have also convinced Inter to loan them attacking midfielder Nicola Beati.
quote:Op dinsdag 1 februari 2005 17:20 schreef methodmich het volgende:
Abel Xavier naar Roma... De Portugese kranten geloven het niet.
Dat dacht ik ook! Geweldig seizoen maakt Sampdoria tot dusverre toe. Ik moet eerlijk zeggen dat ik er niet zoveel van verwacht had, want qua materiaal vind ik het 'così così'quote:
quote:Op vrijdag 4 februari 2005 19:27 schreef methodmich het volgende:
Pff, Hoyzer als arbiter, 2 counters, 1 buitenspelgoal en een rare penalty....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |