Heb jij je OGD gggrrristmas present al?quote:Op zondag 19 december 2004 13:41 schreef kib het volgende:
hmm van half 1 tot 4 in de bakkerij .. was erg gezellig
Is het niet "What have THEY to say now?"quote:Op zondag 19 december 2004 15:06 schreef NiPpY83 het volgende:
Middag :>
Jah dat was het wel, maar ik was het ff kwijt. Maar nu aangepast zodat hij klopt. Thnxquote:Op zondag 19 december 2004 15:11 schreef Inu het volgende:
[..]
Is het niet "What have THEY to say now?"
Heb je geen DC++ ofzo?quote:Op zondag 19 december 2004 14:29 schreef blieblie het volgende:
Wie heeft het nummer Prototype van Outkast?
En zou die ff ergens kunnen dumpen op een ftp![]()
![]()
Als Joost niet ervoor had gezorgd dat we met Chello al bijna weer aan onze limiet zitten voor de maand december dan had ik 'm wel ff op m'n server gezet. Maar heej, ik kan die nummers toch ook zelf downloaden dus dan kan BlieBlie dat ookquote:Op zondag 19 december 2004 16:08 schreef NiPpY83 het volgende:
Niet zo onaardig flow of bot
nee jij wel dan ?quote:Op zondag 19 december 2004 13:51 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Heb jij je OGD gggrrristmas present al?
http://files.kibje.com/meuk/207-andre_3000-prototype-rns.mp3quote:Op zondag 19 december 2004 14:29 schreef blieblie het volgende:
Wie heeft het nummer Prototype van Outkast?
En zou die ff ergens kunnen dumpen op een ftp![]()
![]()
Lau heeft 'm (zoals in de e-mail stond) zaterdag gekregen.quote:
Ja.quote:Op zondag 19 december 2004 17:04 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Innercity is voor mietjes ...
nee hoor! was het gezellig?
Was vanaf 2uur in de q-dance zaal, die dus allemaalquote:Op zondag 19 december 2004 17:18 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Het was dus loik?
Welke DJ's heb je allemaal gezien/gehoord?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |