quote:
Wow... Hoe switchen jullie zo snelquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:13 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Jouw humor is ondoorgrondelijk...
Oefening baart kunstquote:Op zaterdag 18 december 2004 00:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
[..]
Wow... Hoe switchen jullie zo snel
4 minuten om uit en in te loggen. Dat doet zelfs een cavia sneller. Of je gebruikt gewoon Firefox en Inet Exploder.quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:20 schreef blieblie het volgende:
[..]
[..]
Wow... Hoe switchen jullie zo snel
Keer daarvoor zaten er 2 min tussen...quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:22 schreef r8ality het volgende:
[..]
4 minuten om uit en in te loggen. Dat doet zelfs een cavia sneller. Of je gebruikt gewoon Firefox en Inet Exploder.
Bla...quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:24 schreef blieblie het volgende:
[..]
Keer daarvoor zaten er 2 min tussen...![]()
Das was weer wel vrij snel met die gare servers van Fok! en brakke code van React.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:40 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik zou best de webcam van Flow z'n kamer willen pakken, maar ik vrees dat ik nu even niet binnen mag komen..
Al ooit eens bij je zusje op een verkeerd moment binnen gelopenquote:
Dude, dat wil je niet!quote:Op zaterdag 18 december 2004 01:18 schreef febster het volgende:
[..]
Al ooit eens bij je zusje op een verkeerd moment binnen gelopen?
Ik heb dat wel eens gehad bij m'n ex-huisgenoot en z'n vriendin. Ik heb nu nog een traumaquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:18 schreef febster het volgende:
[..]
Al ooit eens bij je zusje op een verkeerd moment binnen gelopen?
Vooral de stank deed 't 'm ofnie?quote:Op zaterdag 18 december 2004 02:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gehad bij m'n ex-huisgenoot en z'n vriendin. Ik heb nu nog een trauma.
Ik heb dat ook wel eens ghad met ... ohnee .. dat was ik zelfquote:Op zaterdag 18 december 2004 02:20 schreef r8ality het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gehad bij m'n ex-huisgenoot en z'n vriendin. Ik heb nu nog een trauma.
Je hebt nu een trauma van jezelf?quote:Op zaterdag 18 december 2004 03:30 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Ik heb dat ook wel eens ghad met ... ohnee .. dat was ik zelf
Heej ... anders ben jij ff grappig ...quote:Op zaterdag 18 december 2004 03:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je hebt nu een trauma van jezelf?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 03:40 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Je hebt nu een trauma van jezelf?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 03:56 schreef omegaproject het volgende:
[..]
Heej ... anders ben jij ff grappig ...
Meer de gelijkenis van desbetreffende meid met een varken die wordt genomen door een bruine chimpansee eigenlijkquote:Op zaterdag 18 december 2004 03:06 schreef FlowDesign het volgende:
[..]
Vooral de stank deed 't 'm ofnie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |