Maar jij bent toch altijd vrolijk?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lekker weekend, dus dan ben ik altijd wel vrolijk![]()
We doen ons bestquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:21 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Maar jij bent toch altijd vrolijk?![]()
Ja rustig hè. Ik pak mijn dagelijks leven wel opquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
We doen ons best![]()
Hoe is het met jou, behalve je been dan![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:22 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ja rustig hè. Ik pak mijn dagelijks leven wel op
Dus maandag - vrijdag werken![]()
![]()
gelukkig, wat rust zal je goed doen, of moet je wel veel werken ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:20 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik ben gewoon doorgegaan nadat ik mijn been had verdraaid. Dus volgende 2 weken geen voetbal.
Over 3 weken weer.
Komt goed uit, volgende 2 vrijdagen geen voetbal.
dat van mij was ook waarheid hoor, maakte een garpjequote:Op vrijdag 17 december 2004 23:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nou uhh ,
Mijne is geen smoes, maar waarheid
Ik werk 32-45 uur per week.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
gelukkig, wat rust zal je goed doen, of moet je wel veel werken ?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat van mij was ook waarheid hoor, maakte een garpje
Ik niet hoor, vind het niet erg om te werkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:24 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Tja. Je moet toch ergens van leven. Al heb ik liever al een pensioen![]()
Night Night Bengeltjequote:Op vrijdag 17 december 2004 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik ga slapen morgen weer een dagje werken![]()
trusten D![]()
en ook de anderen natuurlijk![]()
Klopt. Ik heb een top baanquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet hoor, vind het niet erg om te werken![]()
Slaapsequote:Op vrijdag 17 december 2004 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
trusten D![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
trusten D![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
trusten D![]()
Net als anders. Niet veel bijzonders dus.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hey Elmar, hoe was het op je werk?
Vervelende klanten gemept?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Net als anders. Niet veel bijzonders dus.
Ja, met een pak melkquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Vervelende klanten gemept?![]()
Ook. Maar nou word het wel heel erg niveauloos.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:35 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Whehehe. En de handtassen van omatjes op de hoogste plank gelegd?![]()
Waar wil je het nu hebben?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ook. Maar nou word het wel heel erg niveauloos.
Daar nog maar. Ik heb het al lang voor 100% uitgespeeld. En met m'n 2e game zit ik nu al weer in stage vijf.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:38 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Waar wil je het nu hebben?
Oja, zit nu met NFS:U2 op 74%Story lijn al uitgespeeld
Super.. Maar speel het spel zo weinig. Zit liever op Fok!quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar nog maar. Ik heb het al lang voor 100% uitgespeeld. En met m'n 2e game zit ik nu al weer in stage vijf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |