Maar jij bent toch altijd vrolijk?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:20 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ja, lekker weekend, dus dan ben ik altijd wel vrolijk![]()
We doen ons bestquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:21 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Maar jij bent toch altijd vrolijk?![]()
Ja rustig hè. Ik pak mijn dagelijks leven wel opquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:21 schreef Stuart het volgende:
[..]
We doen ons best![]()
Hoe is het met jou, behalve je been dan![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:22 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ja rustig hè. Ik pak mijn dagelijks leven wel op
Dus maandag - vrijdag werken![]()
![]()
gelukkig, wat rust zal je goed doen, of moet je wel veel werken ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:20 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ik ben gewoon doorgegaan nadat ik mijn been had verdraaid. Dus volgende 2 weken geen voetbal.
Over 3 weken weer.
Komt goed uit, volgende 2 vrijdagen geen voetbal.
dat van mij was ook waarheid hoor, maakte een garpjequote:Op vrijdag 17 december 2004 23:19 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
nou uhh ,
Mijne is geen smoes, maar waarheid
Ik werk 32-45 uur per week.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
gelukkig, wat rust zal je goed doen, of moet je wel veel werken ?
Tuurlijkquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dat van mij was ook waarheid hoor, maakte een garpje
Ik niet hoor, vind het niet erg om te werkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:24 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Tja. Je moet toch ergens van leven. Al heb ik liever al een pensioen![]()
Night Night Bengeltjequote:Op vrijdag 17 december 2004 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
Ik ga slapen morgen weer een dagje werken![]()
trusten D![]()
en ook de anderen natuurlijk![]()
Klopt. Ik heb een top baanquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:26 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik niet hoor, vind het niet erg om te werken![]()
Slaapsequote:Op vrijdag 17 december 2004 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
trusten D![]()
Welterustenquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
trusten D![]()
slaap lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tuurlijk![]()
trusten D![]()
Net als anders. Niet veel bijzonders dus.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:28 schreef NFSUndergroundII het volgende:
Hey Elmar, hoe was het op je werk?
Vervelende klanten gemept?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:30 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Net als anders. Niet veel bijzonders dus.
Ja, met een pak melkquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:32 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Vervelende klanten gemept?![]()
Ook. Maar nou word het wel heel erg niveauloos.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:35 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Whehehe. En de handtassen van omatjes op de hoogste plank gelegd?![]()
Waar wil je het nu hebben?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:36 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ook. Maar nou word het wel heel erg niveauloos.
Daar nog maar. Ik heb het al lang voor 100% uitgespeeld. En met m'n 2e game zit ik nu al weer in stage vijf.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:38 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Waar wil je het nu hebben?
Oja, zit nu met NFS:U2 op 74%Story lijn al uitgespeeld
Super.. Maar speel het spel zo weinig. Zit liever op Fok!quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Daar nog maar. Ik heb het al lang voor 100% uitgespeeld. En met m'n 2e game zit ik nu al weer in stage vijf.
Lekkerquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef D.Rose het volgende:
*maar ff worstenbroodjes in de oven doet
Dat is wel aan je postaantal te merken jaquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:40 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Super.. Maar speel het spel zo weinig. Zit liever op Fok!en zit nu met HL2 aan het kutten/
Oeh. Je maakt me jaloers.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:41 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Dat is wel aan je postaantal te merken ja.
*Bus Pringles open maakt.
Original. Welke heb jij dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:42 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Oeh. Je maakt me jaloers.
Nu ook een bus Pringles opentrekt.
Welke heb jij?![]()
Lekker, doe mij maar 2 saucijzenbroodjesquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:39 schreef D.Rose het volgende:
*maar ff worstenbroodjes in de oven doet
Heb er nog 3 pakken van liggen. Je bent welkomquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:44 schreef Stuart het volgende:
[..]
Lekker, doe mij maar 2 saucijzenbroodjes![]()
Jammer dat je zover weg woontquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:45 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Heb er nog 3 pakken van liggen. Je bent welkom![]()
Achtenamen?quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:50 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*checkt profiel
idd
Zeg NFS, ken je een Simone, en een Jeanette?
Sorry, kan er echt niets aan doen. Hoeveel heb jij er nu vandaag Stuart? Ik hoop niet dat ik morgen 1e sta.quote:
weet ik nietquote:
Klopt. En je zit al op 45 per dagquote:Op vrijdag 17 december 2004 23:55 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Ja jullie blijven mij quoten![]()
Nee. Sorry, ik ken ze (helaas) niet.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:56 schreef D.Rose het volgende:
[..]
weet ik niet
Simone is 28 gok ik en heeft een kind van 2
Jeanette is 35 gok ik en heeft 2 kinderen
Neeeeeeeequote:Op vrijdag 17 december 2004 23:56 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Klopt. En je zit al op 45 per dag.
je quote mij hequote:Op vrijdag 17 december 2004 23:54 schreef NFSUndergroundII het volgende:
[..]
Sorry, kan er echt niets aan doen. Hoeveel heb jij er nu vandaag Stuart? Ik hoop niet dat ik morgen 1e sta.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |