hmm,,, met acteren!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:18 schreef zoalshetis het volgende:
slechts? slechts 5 euro per uur? wat bedoel je?
oops,, foutjequote:Op vrijdag 17 december 2004 22:22 schreef zoalshetis het volgende:
slechtst of meest slecht? vraag ff of een mod je titel kan aanpassen...
zeker. ik maak continue fouten, maar word daar gelukkig door mijn medeusers op gewezen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:25 schreef Woelli het volgende:
[..]
oops,, foutje![]()
aiaiaia,, kan gebeuren
haha,, gelukkig maar,,quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:27 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zeker. ik maak continue fouten, maar word daar gelukkig door mijn medeusers op gewezen.
precies! verder ken ik die hele groep niet en wil ze liever ook niet kennen denk ik. lijkt me iets van een soort uit de hand gelopen tienergrap.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:28 schreef Woelli het volgende:
[..]
haha,, gelukkig maar,,
gelukkig krijg ik nu ook hulp![]()
whaha,, okee danquote:Op vrijdag 17 december 2004 22:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies! verder ken ik die hele groep niet en wil ze liever ook niet kennen denk ik. lijkt me iets van een soort uit de hand gelopen tienergrap.
Ik ben het zowaar met je eens.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:31 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
precies! verder ken ik die hele groep niet en wil ze liever ook niet kennen denk ik. lijkt me iets van een soort uit de hand gelopen tienergrap.
eenschquote:Op zaterdag 18 december 2004 01:47 schreef Tom_Tom- het volgende:.
.
.
.
. Sharon.
.
.
. :.r;
. haalt het slechtste in me naar obven. WEg ermee! En dan wil ik STephanie eurgl1
Ik vond Barbara en Celestine ook wel goedquote:Op zaterdag 18 december 2004 10:31 schreef Cee het volgende:
Geen van die wijven komt nog in de buurt van die dikke Deborah die niet kon dansen.Wat een aanstellers.
bel ze op en vraag het....quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:00 schreef DakDuuf het volgende:
mmmm... ze mogen allemaal bij mij onder de douche komen staan![]()
Als je dan zorgt dat ze ook gewoon huisvrouwtje wordt vind ik het primaquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:49 schreef RedGuy het volgende:
Lianne draagt de band, Lianne is geweldig.
Ik wil met Lianne trouwen.
enne,, dan mag Mariette haad plaats vervangenquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:49 schreef RedGuy het volgende:
quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:17 schreef HostiMeister het volgende:
Wat is een Raffish??
Een soort boot ofzo?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 10:52 schreef haagse_elfje het volgende:
alle vijf niet om aan te horen....![]()
jaah,, daar waren we al achter gekomen!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:02 schreef Tom_Tom- het volgende:
Opzich moet er nog wel een t bij in de topictitel. Bij voorkeur achter de tweede s in het woord slechts.
Nogmaalsquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:43 schreef M_M het volgende:
Ze zijn allemaal kut, en die Eva kan ik al helemaal niet uitstaan
Zo
quote:Op zondag 19 december 2004 00:05 schreef Mr.Dre het volgende:
Sharon is het slechst, die wil ik nog niet eens als wc-borstel gebruiken. Over het paard getilde trut gadver.
Tjah het is maar wat je wilt hequote:Op zondag 19 december 2004 00:39 schreef zoalshetis het volgende:
om half één nog miepen over een pre-puber bandje??
Door Mariette tochquote:Op zondag 19 december 2004 16:42 schreef ZOWIEE het volgende:
Sharonmoet vervangen worden!
En het maakt me helemaal niet uit door wie
De 5 vrouwlijke nieuwe VJ's van tmfquote:Op zondag 19 december 2004 18:28 schreef jpzegthallo het volgende:
Wat is Raffish?
quote:Op zondag 19 december 2004 18:31 schreef Woelli het volgende:
[..]
De 5 vrouwlijke nieuwe VJ's van tmf
nieuwe hersenloze meisjesquote:Op zondag 19 december 2004 18:28 schreef jpzegthallo het volgende:
Wat is Raffish?
Stephanie,,quote:Op zondag 19 december 2004 19:38 schreef xitin het volgende:
Eva mot weg, arrogant mokkel. Die ene die als laatste er uit moest moet in haar plaats.
quote:Op zondag 19 december 2004 20:54 schreef ZOWIEE het volgende:
Ja ik heb geen idee wie het is, maar ze is vast beter dan Sharon
haha, veel en veel beterquote:Op zondag 19 december 2004 20:54 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja ik heb geen idee wie het is, maar ze is vast beter dan Sharon
WAT. arrogant .. Stephanie juist niet man!!! Als der 1 niet arrogant is zij dat wel!!!quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:18 schreef Airelle het volgende:
[..]
En Stephanie is niet arrogant wilde je zeggen?
Nee hoor, de namen ken ik prima.quote:Op dinsdag 21 december 2004 17:32 schreef Woelli het volgende:
[..]
WAT. arrogant .. Stephanie juist niet man!!! Als der 1 niet arrogant is zij dat wel!!!
IK denk dat je in de war bent met Sharon !!
okeequote:Op dinsdag 21 december 2004 18:10 schreef Airelle het volgende:
[..]
Nee hoor, de namen ken ik prima.
Ik vind/vond Stephanie arrogant.
Mooi meisje dat wel.
Muhahahaha! Draagt de band? Ben je doof ofzo! Met haar ontzettende slechte Engels! Jump! And fiel mij tutsjquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:49 schreef RedGuy het volgende:
zelfs kinderen uit groep 8 spreken beter engelsquote:Op woensdag 22 december 2004 08:11 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Muhahahaha! Draagt de band? Ben je doof ofzo! Met haar ontzettende slechte Engels! Jump! And fiel mij tutsj![]()
Lianne is dan ook wel erg extreem..quote:Op woensdag 22 december 2004 10:34 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
zelfs kinderen uit groep 8 spreken beter engels
En met Lianne?quote:Op woensdag 22 december 2004 12:18 schreef RedGuy het volgende:
Zonder Lianne zou Raffish 38e staan.
Helemaal mee eens, Sharon is een aanstellerig, overdreven trutje.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:00 schreef L-E-A het volgende:
Sharon moet worden vervangen door Mariėtte!
en Mariette dan trugquote:Op vrijdag 24 december 2004 00:58 schreef La_Guiri het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, Sharon is een aanstellerig, overdreven trutje.
Nou,, ik ben het niet helemaal met je eens,, ze past er wel tussen,, maar ze doet wel erg overdreven jaquote:Op zaterdag 25 december 2004 11:31 schreef Heleen17 het volgende:
Sharon is echt een doos die niet weet wat ze met haar houding aan moet. Dat is zo overduidelijk. Dat overdreven gegiebel van haar en ze kan niet normaal popmuziek zingen. Toen ze afgelopen donderdag met de 2 bands samen dat kerstnummer ging zingen klonken alle stemmen opzich goed samen. Behalve Sharons stem paste er echt voor geen meter tussen met dat gevibrato van haar!!
Ze staan nu op 1quote:Op maandag 3 januari 2005 01:17 schreef Magics het volgende:
Hoe is het met raffish?
nou niet dankzij mij, ik vraag me af wie nou zo een single koopt als je het ook gewoon gratis downloaden....quote:
quote:Op maandag 3 januari 2005 10:04 schreef ijspegel het volgende:
Ik heb dat programma maar iets van 2 x gekeken en weet niet of ze goed kunnen zingen. Wat ik wel weet is dat die Lianne een leuke meid is!![]()
![]()
![]()
![]()
tjah dat vraag ik me ook af,, ik denk fansquote:Op maandag 3 januari 2005 09:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nou niet dankzij mij, ik vraag me af wie nou zo een single koopt als je het ook gewoon gratis downloaden....
Ik heb 'm zelfs twee keer gekocht.quote:Op maandag 3 januari 2005 09:51 schreef haagse_elfje het volgende:
[..]
nou niet dankzij mij, ik vraag me af wie nou zo een single koopt als je het ook gewoon gratis downloaden....
Ik vind het een domme gans !!quote:Op vrijdag 7 januari 2005 00:36 schreef ijspegel het volgende:
[..]
Je gaat toch niet zeggen dat je haar lelijk vindt he?![]()
Ze ziet er niet verkeerd uit nee,,quote:Op vrijdag 7 januari 2005 13:07 schreef ijspegel het volgende:
Ik heb het programma te weinig gekeken om te zeggenof ze slim / dom is. Daarom zeg ik ook alleen dat ik haar er gewoon leuk uit vindt zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |