Owww dan is het goed en heb ik niets gemist.quote:
Helemaal behandeld met schoolbordverf.quote:Op vrijdag 22 april 2005 23:27 schreef zijle het volgende:
Die is van afgelopen seizoen ja, met die 928 van Jeremy
idd, dat stukje van de nieuwe Golf GTI was erop. Wat een review was dat zeg, en wat een goeie muziek. Heeft iemand dat filmpje niet ergens online staan?quote:Op zaterdag 23 april 2005 00:10 schreef Steve-O het volgende:
GTI
eind mei pas weer nieuwe episodes!
kijk is rond op wat .torrent sitesquote:Op zaterdag 23 april 2005 19:31 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
idd, dat stukje van de nieuwe Golf GTI was erop. Wat een review was dat zeg, en wat een goeie muziek. Heeft iemand dat filmpje niet ergens online staan?
Ferrari 612 Scaglietiquote:Op woensdag 11 mei 2005 11:33 schreef Xenomaniac het volgende:
Aloha,
Even een vraagje voor de kenners.
Ik welk type Ferrari reed Jeremy die race tegen het vliegtuig naar Verviers?
Dan kunnen we het forum wel opdoeken, niet waar?quote:
nou, in google zit nog geen discussie functie of wel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dan kunnen we het forum wel opdoeken, niet waar?
er bestaat wel een site met alle afleveringen die je via een .torrent site kunt downloaden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef cs-Blade het volgende:
is er geen dvd waar alle afleveringen op staan?
ik meen wel een dvd met alleen the best of niet?
Ik wist niet meer wat voor 1 het er was en ik had het er met een collega over.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:49 schreef CybPraetorian het volgende:
maarre waarom moest je het weten? aflevering dan niet gezien?
mwah, niet echt bijzonder. Vind de F360 en de F430 mooier. De Enzo schreeuwt volgens mij om een achtervleugel...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik wist niet meer wat voor 1 het er was en ik had het er met een collega over.
Ik vind hem erg mooi by the way.
Ik vind het nou juist zo mooi dat hij niet zo overdreven gevleugeld en gespoilerd is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef CybPraetorian het volgende:
mwah, niet echt bijzonder. Vind de F360 en de F430 mooier. De Enzo schreeuwt volgens mij om een achtervleugel...
mja, daarom heb ik em ook afgewezen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
De Enzo schreeuwt volgens mij om een achtervleugel...
ach ik ben al tevreden met een goed uitgeruste VW Golf V GTI, dat is veel goedkoper, en net zo leuk denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:05 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik vind het nou juist zo mooi dat hij niet zo overdreven gevleugeld en gespoilerd is.
Een heel beschaafde auto die in principe kan wat een Ferrari moet kunnen.
http://www.finalgear.com ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
er bestaat wel een site met alle afleveringen die je via een .torrent site kunt downloaden.
iets van een website met Top Gear en Fith Gear.....
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef CybPraetorian het volgende:
22 mei is al weer zover: nieuwe top gear. Het staat nu ook aangekondigs op de BBC site...![]()
![]()
![]()
nee.quote:
alsof dat een moeilijke keuze isquote:Op zondag 22 mei 2005 13:50 schreef PeuRac het volgende:
whoei, eindelijk weerdie Top Gear herhalingen begonnen me de nek uit te hangen
![]()
alleen overlapt t wel met Peking Express
Alle afleveringen gezien, vandaag finale uitzendingquote:
Livequote:Op zondag 22 mei 2005 17:52 schreef Mr._T-Rex het volgende:
Dat lijkt me dan idd de beste oplossing, want Top Gear moet je natuurlijk live zien
voor de zekerheidquote:Op zondag 22 mei 2005 17:59 schreef winterapfel het volgende:
this is you 3 hour warning
![]()
* winterapfel gaat alvast klaarzitten
23 mei (morgen dus)quote:Op zondag 22 mei 2005 18:47 schreef Kamphuys het volgende:
Hoe is dat eigenlijk afgelopen met die staking? Paar weken terug waren er plannen bij de BBC om een heel weekend op zwart te gaan, DIT weekend om precies te zijn.
zouden ze gewoon een setje Aygo's gekocht hebben? dit kun je niet echt doen met demo wagens of zoquote:Op zondag 22 mei 2005 22:03 schreef Klonk het volgende:
wat een heerlijke aflevering, die aygo's kregen flink op hun flikker.
Zou wel een andere dimensie aan proefritten toevoegen, je krijgt een toch al inelkaar gebeukte auto dus als er iets foutgaat bollocksquote:Op zondag 22 mei 2005 22:04 schreef winterapfel het volgende:
[..]
zouden ze gewoon een setje Aygo's gekocht hebben? dit kun je niet echt doen met demo wagens of zo![]()
Ze werden wel goed geplugged natuurlijk en zo'n filmpje is natuurlijk helemaal fantastische reclame. Die autotootjes is waarschijnlijk even wat plaatwerk vervangen en ze kunnen weer door naar de volgende demoquote:Op zondag 22 mei 2005 22:04 schreef winterapfel het volgende:
[..]
zouden ze gewoon een setje Aygo's gekocht hebben? dit kun je niet echt doen met demo wagens of zo![]()
inderdaad super reclame .. maar dat weet je als Toyota zijnde van tevoren natuurlijk nooit helemaal zeker.. voor t zelfde geld vind men de auto's niet wendbaar genoeg en gesulteerd dat in een mega crash waarbij alle Aygo's samen op een hoop belanden..quote:Op zondag 22 mei 2005 22:06 schreef Kamphuys het volgende:
[..]
Ze werden wel goed geplugged natuurlijk en zo'n filmpje is natuurlijk helemaal fantastische reclame. Die autotootjes is waarschijnlijk even wat plaatwerk vervangen en ze kunnen weer door naar de volgende demo
Die krijgen ze van Toyota natuurlijk, meer dan 5 minuten (of hoe lang duurde dat stukje) reclame op BBC en tal van andere zenders (en heel wat landen waar dit in wordt uitgezonden) , daar hebben ze gerust wel 10 Aygo's voor over hoor. Voort 't zelfde geld waren dit ook gewoon 10 Aygo's die niet helemaal aan de productievoorwaarden of kwaliteitseisen voldeden die ze daar neerdropten ofzoquote:Op zondag 22 mei 2005 22:04 schreef winterapfel het volgende:
[..]
Ja, oke, zo letterlijk bedoelde ik het nu ook niet. Bedoelde meer: op het tijdstip dat alle fans kijkenquote:Op zondag 22 mei 2005 17:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Livedat wordt 's ochtends al opgenomen hoor
![]()
ik zie voor vandaag op de site van de beeb geen herhaling staan (en dat was het afgelopen seizoen wel zo)quote:Op zondag 22 mei 2005 23:57 schreef VanDread het volgende:
hmmm dit topic zient.... herhaling dan maar?zelfde tijd als vorig jaar?
Dus voor de mensen die het gemist hebben of het nog een keertje willen zien: dinsdag, 20u, BBC2.quote:ik zie voor vandaag op de site van de beeb geen herhaling staan (en dat was het afgelopen seizoen wel zo)
ik ook, met die meid die zo super over de nordschleiffe kan racen: "i can be quicker in a van" nou dat wil ik zien...quote:Op maandag 23 mei 2005 08:56 schreef man_in_love het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nürburgring per transitbus... Benieuwd wanneer die komt! (preview)
Geweldig idd dat ze daar op terugkomen. die sabine I can do that laptime in a vanquote:Op maandag 23 mei 2005 08:56 schreef man_in_love het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nürburgring per transitbus... Benieuwd wanneer die komt! (preview)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |