Dan kunnen we het forum wel opdoeken, niet waar?quote:
nou, in google zit nog geen discussie functie of wel?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:41 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Dan kunnen we het forum wel opdoeken, niet waar?
er bestaat wel een site met alle afleveringen die je via een .torrent site kunt downloaden.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:52 schreef cs-Blade het volgende:
is er geen dvd waar alle afleveringen op staan?
ik meen wel een dvd met alleen the best of niet?
Ik wist niet meer wat voor 1 het er was en ik had het er met een collega over.quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:49 schreef CybPraetorian het volgende:
maarre waarom moest je het weten? aflevering dan niet gezien?
mwah, niet echt bijzonder. Vind de F360 en de F430 mooier. De Enzo schreeuwt volgens mij om een achtervleugel...quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:59 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik wist niet meer wat voor 1 het er was en ik had het er met een collega over.
Ik vind hem erg mooi by the way.
Ik vind het nou juist zo mooi dat hij niet zo overdreven gevleugeld en gespoilerd is.quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef CybPraetorian het volgende:
mwah, niet echt bijzonder. Vind de F360 en de F430 mooier. De Enzo schreeuwt volgens mij om een achtervleugel...
mja, daarom heb ik em ook afgewezen...quote:Op woensdag 11 mei 2005 12:02 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
De Enzo schreeuwt volgens mij om een achtervleugel...
ach ik ben al tevreden met een goed uitgeruste VW Golf V GTI, dat is veel goedkoper, en net zo leuk denk ikquote:Op woensdag 11 mei 2005 12:05 schreef Xenomaniac het volgende:
[..]
Ik vind het nou juist zo mooi dat hij niet zo overdreven gevleugeld en gespoilerd is.
Een heel beschaafde auto die in principe kan wat een Ferrari moet kunnen.
http://www.finalgear.com ?quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:54 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
er bestaat wel een site met alle afleveringen die je via een .torrent site kunt downloaden.
iets van een website met Top Gear en Fith Gear.....
quote:Op woensdag 11 mei 2005 11:38 schreef CybPraetorian het volgende:
22 mei is al weer zover: nieuwe top gear. Het staat nu ook aangekondigs op de BBC site...![]()
![]()
![]()
nee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |