abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_1696105
Door een overijverige sleutelsmid herhaal ik het maar even

Screenshots staan zowat op elke site sommige sites hebben mp3tjes , maar wat ik nog mis zijn echte opnames. Er zijn verschillende soorten software om deze te maken , ikzelf gebruik camtasia recorder en dit werkt erg goed.
Het zou mij leuk lijken dat (vooral) mensen die voor de streams betalen of deze gekraakt hebben ook dit soort software gebruiken en "bijzondere" beelden opnemen (en op internet gooien natuurlijk).
Creatieve geesten kunnen zo zelfs , als ze genoeg materiaal hebben , hun eigen uitzending(en) maken , compleet met eigen verhaallijnen en al.
We kunnen zo dus zelf een beetje hummie spelen en proberen haar met haar eigen middelen te verslaan

Ik begon de camtasia-recorder te testen op de bewuste avond van DE "verkrachting" en had daar aardig wat beelden , niet wetende dat hier zo een ophef over gemaakt zou worden heb ik veel beelden gewist.
Heb nog wel wat beelden dus , maar aangezien ik bang ben dat het niet mag van endemol , durf ik het niet op het net te gooien
Om iedereen die het wel wil zien tegemoet te komen wil ik ze indivdueel beschikbaar stellen , uiteraard tegen betaling van 2,50 per half uur

quote:
Op vrijdag 21 september 2001 16:18 schreef Placemad het volgende:
Eh jij durft het niet op internet te gooien en daarom moeten wij het maar doen.
Nee zo ben ik niet, het was maar een geintje en ook van die 2,50 per half uur....ik zou me nooit met dat soort duivelse praktijken in durven te laten ik gooi ze vanavond wel online , ik heb alleen zelf geen site waar ik het op kwijt kan , ik zat de denken om het via kazaa beschikbaar te stellen. Moet werken volgens mij?
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 16:46 schreef Laurens het volgende:
Hij legt het een beetje vreemd uit. Maar ik denk dat hij de situatie met Frank en Diane bedoeld.
Sorry maar omdat het zo een ellelange discussie is hier op het forum , verkeerde ik in de veronderstelling dat het niet al te veel uitleg behoefte.
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 16:48 schreef the_undertaker het volgende:dat leek mij niet op een verkrachting magoed
Vandaar de aanhalingstekens
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 17:52 schreef Cynix ®
het volgende:

Inderdaad.
En dat van die eigen uitzendingen hoor ik nog wel eens als het ergens werkt.
Deze kan nu wel op slot.
.
Jammer dat je erzo over denkt , ik wilde namelijk mensen die hier misschien geen weet van hebben , op de hoogte stellen van dit soort software en hier een (naar mijn mening dan) leuk initiatief mee te ontplooien. Het was ook bedoelt als een oproep aan mensen die ook "bijzondere/leuke" beelden hebben om deze beschikbaar te stellen. Want pas als je genoeg beelden hebt kun je hier , na plak en knipwerk , een eigen aflevering van produceren.
En omdat ik wat (relevante) flarden van beelden heb die (volgens mij) iets meer helderheid kunnen scheppen over een verkrachting al dan niet wil ik ze vanavond dus op kazaa gooien , behalve dan als jullie deze topic weer sluiten , want dan hebben jullie hier kennelijk geen interesse voor en zal ik jullie er niet meer mee lastig vallen.

word vervolgt...(of gesloten)

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  vrijdag 21 september 2001 @ 18:51:05 #2
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1696150
Slotje
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1696182
quote:
Faq:
Iedere actie die gedaan wordt zal vergezeld worden van een reactie waarom het gedaan is. (als je het er niet mee eens bent kun je altijd contact opnemen met de persoon in kwestie/moderator).
Dus had je in dit geval contact op moeten nemen met Cynix i.p.v. het topic te heropenen...

[Dit bericht is gewijzigd door clowntje op 21-09-2001 18:55]

pi_1696194
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 18:46 schreef PC eend het volgende:
<HEEL VERHAAL>
Kun je even contact met me opnemen via e-mail of icq?

Bedankt!

blabla
pi_1697222
`n (radicale) Moslim met `n mening valt onder geloofsovertuiging. `n Nederlander met 'n mening is een racist...
  vrijdag 21 september 2001 @ 20:51:58 #6
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_1697755
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_1708338
Ok iets later als verwacht maar als het goed is staan de filmpjes van de so called verkrachting nu op kazaa voor de mensen die het wel willen zien , omdat mijn upload niet al te snel is vermeld ik de grootte en de inhoud er maar vast bij.
Het zijn maar korte fragmenten dus het geeft geen volledig beeld van wat er die avond gebeurd is.
Maar ik denk uit deze korte beelden tochwel zeker te kunnen opmaken dat het hier geen verkrachting betreft.
Alle sex gebeurt onder de dekens maar "gelukkig" heeft frank ons tot in detail verteld wat er gebeurde (is ergens in de streamverslagen terug te vinden).

Om ze makkelijk op kazaa te kunnen vinden heb ik ze maar zo genoemd:
PC_eend1.avi
PC_eend2.avi
PC_eend3.avi
PC_eend4.avi

Volgens mij staan ze zo in chronologische volgorde staan.

PC_eend1.avi
4,5mb duur: 1 minuut 42
frank en diana liggen in bed , in het begin huilen ze allebei daarna begint frank te slijmen en zegt diane nee ik wil niet , ik wil alleen vrienden zijn ... ik voel me niet tot je aangetrokken alszijnde mijn vriend ofzo.

PC_eend2.avi
14,5mb duur 5 minuut 20
(Eerste keer sex volgens frank)
diane en frank in bed. Hijgende diana zegt oa "nee" en "wedden dat ze denken dat het alleen mijn schuld is" ( hoewel sommige hier toch duidelijk anders over denken ).
Let vooral op het voetjevrijen van (kreunende) diane bij frank vanaf 3:23 , dat geeft (mij iig) niet de indruk van een een verkracht/aangerand persoon.
Op het eind lijkt ze geen zin te hebben om verder te gaan en vraagt frank wat te drinken voor haar te halen,

PC_eend3.avi
1,1mb duur 1 minuut 39
Het bekende moment dat diana bovenop frank kruipt maar zich al snel bedenkt en zegt naar haar eigen bed wil omdat ze dit niet wil , waarop frank de hele tijd vraagt alsjeblieft maak het af , alsjeblieft alsje blieft.
GJ die hierop een beetje geïrriteerd opstaat en de slaapkamer verlaat.

PC_eend4.avi
2,1mb duur 5 minuten
frank ligt alleen in bed (kelly en andries liggen ook in bed) en ligt half te huilen dat er teveel gebeurt in zijn kop en dat hij zich kut voelt , waarop op andries zegt: frenkiee , kom op frenkieee je voelt je niet kut..
kelly: nee hij wil gewoon kut.
Frank zegt weer dat er teveel met hem gebeurt in nog geen week tijd en dat als dat zo door gaat hij echt gaat praten , "het gaat niet goed met me kop , het zal wel mindfucken wezen".

Om af te spelen heb je divX nodig , mocht een filmpje het toch niet doen (ik verdenk PC eend2.avi vanwege de grootte) moet je ff de codecs van www.camtasia.com downen.

ps
Ik zou downloaders willen verzoeken om hun gedownde filmpies via kazaa beschikbaar te houden zodat niet iedereen die het wil zien het door mijn karige upload hoeft te trekken.

When everything is coming your way, you're in the wrong lane.
  † In Memoriam † zaterdag 22 september 2001 @ 22:19:59 #8
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_1708443
Jammer dat je er zo'n moeite in steekt, terwijl ik dit topic toch echt weer wil sluiten. Een korte melding dat je filmpjes hebt ge-upload, eventueel met ene link er bij kan vanaf u hier:
Algemene streamshots, foto's & filmpjes

Het wordt me gewoon te gek als voor elk mp3-tje of filmpje nu ook al een topic geopend wordt. Hoe interessant ook.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')