Welke vriendjes?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:32 schreef Kreator het volgende:
....mijn forumvriendjes denken niet.
Vraagje. Je krijgt een ban, omdat je een notoire baggeraar bent. Na een lange, fokloze en eenzame tijd mag je weer naar binnen, uit de koude enge (en echte) wereld, en in het warme lieve wereldje dat fok heet. Wat doe je:quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:35 schreef knowall het volgende:
[..]
Nog een vraagje
Stel een user vraagt jou iets, wat je eventueel als kritiek kan opmerken. Wat doe je dan?
(A) Je probeert zijn vraag zo goed mogelijk te beantwoorden, ook al geef je daarmee aan dat je eventueel fout zat
(B) Je geeft een niets zeggend antwoord, dat verder totaal geen betrekking heeft op de vraag
Vraagje. Je hebt zelf een verleden als baggeraar hoe stel je je dan in de toekomst op tegenover baggeraarsquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:37 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Vraagje. Je krijgt een ban, omdat je een notoire baggeraar bent. Na een lange, fokloze en eenzame tijd mag je weer naar binnen, uit de koude enge (en echte) wereld, en in het warme lieve wereldje dat fok heet. Wat doe je:
1) Je betert je leven en stopt met rellen
2) Je baggert er vrolijk op los, scheld wat mensen uit en schopt wat schenen, om een recordtijd tussen de bans te vestigen
Ik kies 1. Maar ze krijgen evengoed een slotje.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:40 schreef knowall het volgende:
[..]
Vraagje. Je hebt zelf een verleden als baggeraar hoe stel je je dan in de toekomst op tegenover baggeraars
1) Vol begrip, je was immers zelf ook vroeger een baggeraar, en je maakt je er verder niet druk om
2) Je grijpt elke post van hem aan om op zo een dom mogelijke manier te zeiken.
Mja 't is te merkenquote:Op zaterdag 18 december 2004 12:43 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik kies 1. Maar ze krijgen evengoed een slotje.
Heb jij niet al de conclusie getrokken wat het antwoord is?quote:
Ik vraag jou toch niet naar mijn conclusie.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:45 schreef knowall het volgende:
[..]
Mja 't is te merken![]()
[..]
Heb jij niet al de conclusie getrokken wat het antwoord is?
Vooruit dan, ik zal even netjes antwoorden en een even net en eerlijk antwoord geven als jij: Ik ben sinds mijn ban gestopt met baggeren en gereld heb ik nog nooit.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:47 schreef HTT-Thalan het volgende:
Ik vraag jou toch niet naar mijn conclusie.
Ik heb netjes antwoord gegeven op jouw wedervraag en verwacht nu een net, eerlijk antwoord terug.
Confronterend he
4. Je kijkt hoe lang een mod-kandidaat bereid is om de discussie vol te houden in een topic dat daar inderdaad niet voor bedoeld is.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:49 schreef Croupouque het volgende:
Stel: Je begint een saaie welles/nietes-discussie in een topic dat daar helemaal niet om vraagt.
1. Je houdt op.
2. Je houdt op.
3. Na lang nadenken hou je op.
Ik dacht dat jij er 1 was. :[quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:36 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Welke vriendjes?
Klonen tellen niet mee als vriendjes he?
Ook wannabe-mods willen wel eens een lolletje hoor.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:49 schreef Croupouque het volgende:
Stel: Je begint een saaie welles/nietes-discussie in een topic dat daar helemaal niet om vraagt.
1. Je houdt op.
2. Je houdt op.
Ook wannabe-mods moeten weten of een topic daarvoor bestemd is.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:52 schreef HTT-Thalan het volgende:
[..]
Ook wannabe-mods willen wel eens een lolletje hoor.
Je vergeet 4. Uiteindelijk is het topic vol.quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:49 schreef Croupouque het volgende:
1. Je houdt op.
2. Je houdt op.
Dus jij zegt nu niet dat het topic uiteindelijk niet vol is?quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:58 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Je vergeet 4. Uiteindelijk is het topic vol.
Alsjeblieft, niet weerquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:00 schreef knowall het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu niet dat het topic uiteindelijk niet vol is?
Dat is geenszins onwaar.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:00 schreef knowall het volgende:
[..]
Dus jij zegt nu niet dat het topic uiteindelijk niet vol is?
een verstandige mod steekt zijn middelvinger op en gaat lekker slapen...quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:32 schreef Insomaniac het volgende:
Nog een vraagje
Het is een gezellige avond in ONZ. Je post leuk mee, her en der een slotje en wat feedback. Net als je op het punt staat om naar bed te gaan, opent een notoire nachtbaggeraar een gigantisch kuttopic. Je sluit deze nog even snel en wil net uitloggen als je ziet dat er een hele discussie in het fb-topic is ontstaan over jouw modkwaliteiten. Alle nachtbaggeraartjes hebben zich verzameld en janken over dat je al hun topics op slot gooit omdat je ze niet mag, dat je geen humor hebt, vriendjespolitiek, inconsequentie, yaddayadda.
Wat doe je? Ga je de disussie aan (zo ja, hoe?) of ga je naar bed zoals je van plan was?
quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:00 schreef Knut het volgende:Hou rekening met het feit dat nietszeggende klonen die 10 posts hebben nou niet helemaal een gegronde stem hebben.
Dus de stand hier is nog enigzins te verwaarlozen denk ik zo. Aangezien er nogal wat gekloonde stemmen rondhangen in het topic.
[spuit-elf-modus]quote:Op zaterdag 18 december 2004 12:27 schreef Insomaniac het volgende:
Vraagjes voor alle kandidaten
Je forumvriendjes denken dat ze met jou als ONZmod meer rechten hebben. Gezamenlijk hebben ze een of ander kutslowchattopic geopend wat echt nergens over gaat en gewoon écht niet leuk is. Daarnaast verbaggeren ze een topic met potentie. Als rechtvaardige mod die je bent, gooi je hun offtopic bagger in het topic met potentie weg.
Sluit je ook hun baggertopic?
Ze zijn woedend omdat je hun posts hebt gedelete, hoe reageer je daarop?
Wellicht zijn er een boel gebruikers die denken dat het bijna geen kont uitmaakt wie modereert, zoals ik.quote:
Ik. Maar dat is mijn mening.quote:en wie bepaalt nu uiteindelijk welke stemmen wel en welke niet tellen?
Dat is een goeie. Die onthoud ik voor na m'n nederlaag.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
Wellicht zijn er een boel gebruikers die denken dat het bijna geen kont uitmaakt wie modereert
na de Snakey hetze dacht ik juist wel dat t de meesten wel boeit wie er modereert..quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:14 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Wellicht zijn er een boel gebruikers die denken dat het bijna geen kont uitmaakt wie modereert, zoals ik.
[..]
t boeide je toch niet?quote:Ik. Maar dat is mijn mening.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |