Wis de history, cache eens. Mocht dat niet werken dan kun je het volgende doen:quote:Op vrijdag 17 december 2004 20:54 schreef Silent_Hill het volgende:
Hoi iedereen,
Ik heb weer eens een probleem waarmee ik geen raad weet.
Sinds gisteravond crasht mijn internet explorer steeds na enige tijd zonder enige reden. Ook gebeurd het dat internet explorer bij sommige sites crasht als ik ze alleen al aanklik.
Voor de duidelijkheid ik heb zojuist nog mijn norton ge-update en de boel gescant maar er is geen virus in de pc.
Iemand enig idee wat ik moet doen? Mischien iets met java?
Bijvoorbaat dank
daarzou het niet aan moeten liggen...quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:42 schreef Silent_Hill het volgende:
Ik heb er tot gisteren avond anders nog geen problemen mee gehad.
Het kan er niet aan liggen dat ik enkele ports geforward heb? Adaware scan was trouwens ook niets bijzonders en ik wilde kijken of aan de port forwards lag, maar ik kan niet ver genoeg in het router menu komen om het ongedaan te maken :S
Menu Extra > Internet-opties > Algemeen tab > Tijdelijke Internet-bestanden frame > 'Bestanden verwijderen' knop.quote:Op zaterdag 18 december 2004 16:00 schreef Silent_Hill het volgende:
1) Waar is m'n cache?
2) Hoe leeg ik die?
uninstalleren is volgens mij nioet mogelijk.. maar ik weet niet allesquote:Op zaterdag 18 december 2004 16:00 schreef Silent_Hill het volgende:
3) Die IE6 link lukt niet omdat 'ie zegt dat ik deze versie van internet explorer al heb, dus hoe deinstalleer ik deze eerst?
Dan heb je echt een bagger pc.. Hier staat ie de hele dag aan zonder probleem..quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:31 schreef Dskedar het volgende:
internet explorer is gewoon een slechte browser. zelfs bij een schone windows installatie loopt ie elke 5 minuten wel vast.
Niet lullig bedoeld, maar als jij een goede mod was dan zou je even aangeven dat het in de eerste plaats wel handig is dat de topicstarter even vermeld wat voor systeem/O.S. deze heeft.quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:31 schreef Dskedar het volgende:
-edit-
Dan heb je echt geen reet verstand van computers.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |