Vissen wel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:05 schreef MUUS het volgende:
Mahjong is geen sport, yvonne.
Wat zij zegt!quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:05 schreef MUUS het volgende:
Mahjong is geen sport, yvonne.
Darten?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:06 schreef yvonne het volgende:
Ik sport kwam ik net achter
Ik ben helemaal trots op mezelf
Doe normaal, dan word ik moequote:Op vrijdag 17 december 2004 19:06 schreef Salvad0R het volgende:
Squash .
Natuurlijk wel in de auto met een leffe in de hand..quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:11 schreef Tessje het volgende:
De 42 km marathon..
Is dat een sport?quote:
wat?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:12 schreef yvonne het volgende:
Aan je ballen krabbelen is zeker geen sport he?
Voor Yvonne wel een uitdaging, dus we tellen het meequote:
Nee, dit is een verkapt 'kijk-Yvonne-eens-opscheppen-met-haar-atletische-lichaam-topic'.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:16 schreef knowall het volgende:
Is dit nou eigenlijk weer zo een verkapt bifi-topic?
er zijn een aantal vaste bezoekersquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:16 schreef knowall het volgende:
Is dit nou eigenlijk weer zo een verkapt bifi-topic?
Het is dan misschien geen sport, maar ik vind het wel sportief als een vrouwtje aan je balletjes krabbelt ... gne gnequote:Op vrijdag 17 december 2004 19:12 schreef yvonne het volgende:
Aan je ballen krabbelen is zeker geen sport he?
Ik heb ballenquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:15 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
wat?Ik hoop dat je met ballen je tieten bedoeld
We zitten nu nog op pagina 1, normaal kunnen deze 'vaste bezoekers' zich dan nog inhouden en 'ontopic' blijven, vanaf pagina 2 gaan alle zeilen los, en wordt er weer als zijnde dit topic een bifi-topic geslowchat, dus ik wacht nog even af met mijn uiteindelijke conclusie ten op zichte van dit topic.quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:18 schreef So_Addictive het volgende:
[..]
er zijn een aantal vaste bezoekers
Deze keer was het iets eerderquote:Op vrijdag 17 december 2004 19:20 schreef knowall het volgende:
[..]
We zitten nu nog op pagina 1, normaal kunnen deze 'vaste bezoekers' zich dan nog inhouden en 'ontopic' blijven, vanaf pagina 2 gaan alle zeilen los, en wordt er weer als zijnde dit topic een bifi-topic geslowchat, dus ik wacht nog even af met mijn uiteindelijke conclusie ten op zichte van dit topic.
Bifi liften is een sportquote:
Heeft Iteejer dat gezegt?quote:
Bowlen met bier is een sportquote:
Is apres-skien ook een sport?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oog eruit is erger!Le métro ferme a une heure du matLe metro ouvre a six h du matMonoprix ouvre a 10hMonoprix ferme a 20hLes enfants partent a 8hLes enfants reviennent a 16hLe repas commence a 20hOn débarrasse a 20h30Un Téléphone à midi seize
;o, wat stond daar?quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |