Ik gun het Co niet, alleen ik gun het PSV minder dan Coquote:Op zondag 19 december 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
Je gunt het Co?
BABEL 4 op 4 nu. Gaat lekker.

Helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 december 2004 16:41 schreef twi het volgende:
Ik gun het Co niet, alleen ik gun het PSV minder dan Co

Jij hebt wel erg de pik op Co, mm. Wat heeft hij jou aangedaan?quote:Op zondag 19 december 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
Je gunt het Co?
BABEL 4 op 4 nu. Gaat lekker.

quote:Op zondag 19 december 2004 16:46 schreef F1Bas het volgende:
Ajax speelde eindelijk weer een keer goed!!!

Het is gewoon een eikel.quote:Op zondag 19 december 2004 16:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg de pik op Co, mm. Wat heeft hij jou aangedaan?

Louis van Gaal is dat ook, zij het in veel grotere mate. Om maar te zwijgen van Ferguson en Mourinho.quote:Op zondag 19 december 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Het is gewoon een eikel.

Er was helemaal niks buitenspel aan. Babel stond achter Mitea en Mitea stond gelijk met de verdediger. Accepteer nou gewoon dat je bent afgeslacht omdat je veel te naief speelde. Het had anders uit kunnen pakken als Groningen er een bal had ingeschopt begin 2e helft, maar het had ook gewoon erger kunnen zijn als Ajax die bal op de paal en die bal van De Jong erin had geketst.quote:Op zondag 19 december 2004 16:49 schreef Noca het volgende:
[..]Toen ze eenmaal met 3-0 voorstonden waarvan de 3-0 een duidelijk buitenspeldoelpunt was en de 2-0 er een zware lucht van had wel ja. Daarvoor waren ze bij vlagen gevaarlijk, maar echt goed voetbal heb ik niet gezien.

quote:

Als Groningen de 2 enorme kansen begin 2e helft erin had geknald had het ook anders kunnen gaan...als, als, als.quote:Op zondag 19 december 2004 16:54 schreef twi het volgende:
[..]
Er was helemaal niks buitenspel aan. Babel stond achter Mitea en Mitea stond gelijk met de verdediger. Accepteer nou gewoon dat je bent afgeslacht omdat je veel te naief speelde. Het had anders uit kunnen pakken als Groningen er een bal had ingeschopt begin 2e helft, maar het had ook gewoon erger kunnen zijn als Ajax die bal op de paal en die bal van De Jong erin had geketst.

Geflatteerd, oke. Maar Groningen liet het achterin gewoon te gemakkelijk begaan met 3 razendsnelle spelers. Babel had buitenspel gestaan (tot twee keer toe), ware het niet dat in het eerste geval de bal naar Mitea ging en Babel volgens mij nog net op eigen helft stond op moment van passen. De tweede keer was het een kwestie van de bal terugleggen van Mitea, die VOOR Babel stond toen 'ie de pass gaf, en dus ook geen buitenspel stond.quote:Op zondag 19 december 2004 16:59 schreef Noca het volgende:
4-0 was geflatteerd en de goal van Babel, de 3-0, was in mijn ogen toch echt buitenspel. En ik zat zo ongeveer op 1 lijnMaar dat de overwinning niet verdiend was zul je mij niet horen zeggen.

hehe... ze gaan eindelijk de vuilcontainer legen.quote:Op zondag 19 december 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
Co is een countercoach, gedverderrie. En dan nog strak aan zijn visie vasthouden ook.
Maar goed... deze week horen Sonck, Soetaers en De Ridder wat de plannen zijn.

Sonck naar Bremen, Soetaers naar Gent, De Ridder naar Arnhem of Tilburg. Lijkt me.quote:Op zondag 19 december 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
Co is een countercoach, gedverderrie. En dan nog strak aan zijn visie vasthouden ook.
Maar goed... deze week horen Sonck, Soetaers en De Ridder wat de plannen zijn.

wilt Bremen Sonck echt hebben?quote:Op zondag 19 december 2004 17:06 schreef twi het volgende:
[..]
Sonck naar Bremen, Soetaers naar Gent, De Ridder naar Arnhem of Tilburg. Lijkt me.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |