Ach ja, des te harder de klap als ze straks 5e wordenquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:14 schreef Djekko het volgende:
Dat jullie nu alweer aan het kampioenschap denken!Zorg maar eerst eens even dat je gelijk staat met AZ/PSV
Ik denk al vanaf het begin van het seizoen aan het kampioenschap, maar dat worden we dan ook gewoonquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:14 schreef Djekko het volgende:
Dat jullie nu alweer aan het kampioenschap denken!Zorg maar eerst eens even dat je gelijk staat met AZ/PSV
ja zo dacht ik er ook overquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:16 schreef VoreG het volgende:
[..]
Ik denk al vanaf het begin van het seizoen aan het kampioenschap, maar dat worden we dan ook gewoon
Met Koeman als verantwoordelijke voor die aankopen?quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:34 schreef PJORourke het volgende:
Een paar aankopen in de winterstop en alles is in kannen en kruiken. Let maar op.
Pijnlijk punt ja.quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:36 schreef Djekko het volgende:
Met Koeman als verantwoordelijke voor die aankopen?
Ajax heeft veel goede spelers, maar het is geen goed teamquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:50 schreef cultheld het volgende:
Ajax heeft in principe behoorlijke spelers in de selectie maar te veel net-niet spelers in de basis om kampioen te worden
Dankzij helden als Escudé, Grygera, Obodai en Sonck is 't een kut teamquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:52 schreef Djekko het volgende:
[..]
Ajax heeft veel goede spelers, maar het is geen goed team
Die is dus niet noemenswaardigquote:Op zondag 19 december 2004 00:03 schreef PJORourke het volgende:
He cultheld, je vergeet de absolute topper Soetaers.
Ja, of hij flikkert die muts op tijd de deur uit (met zijn salaris kan hij heus wel beter krijgen) en neemt een ander.quote:Op zondag 19 december 2004 00:08 schreef cultheld het volgende:
Ja maar hij zit onder de plak bij Sylvie Meis, daarom denk ik dat hij of een tweede Landzaat wordt (en dus op z'n 28e alsnog doorbreekt) of een tweede Reuser wordt
geweldige analyse weerquote:Op zondag 19 december 2004 00:01 schreef cultheld het volgende:
[..]
Dankzij helden als Escudé, Grygera, Obodai en Sonck is 't een kut teamDe backs van Ajax zijn goed, Galasek is nuttig, niet meer en niet minder. Heitinga kan 't wel, maar heeft 't al heel lang niet meer laten zien. De Jong is wel een goede verdediger. Van der Vaart gaat het definitief niet redden denk ik, wat ook logisch is wanneer je vaker op premieres verschijnt met Sylvie Meis dan in de '16'. Sneijder gaat het wel redden denk ik, maar hij moet wat aan die arrogante maniertjes van hem doen, echt een misselijk mannetje. Rosales is de enige echte versterking die Knoeiman ooit heeft gehaald, speelde hij maar voor PSV, heb 'm altijd al een goede speler gevonden. Mitea kan ook ver komen, maar hij gaat te vaak voor eigen succes en is tactisch dus niet zo slim (jullie eigen Vonlanthen, maar dan als linksbuiten?). De Ridder kan 't wel gaan redden, maar niet onder Koeman denk ik. Babel gaat in de toekomst doen wat Van Nistelrooy en Kluivert niet samen lukte, met Huntelaar een succesvol spitsenduo vormen in Oranje.
De rest is niet eens noemenswaardig.
En dan klagen jullie dat Homo's hand in hand lopen!quote:
Zouten, Frankyquote:Op zondag 19 december 2004 12:24 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
En dan klagen jullie dat Homo's hand in hand lopen!
Escudé voetbalt met de week beter, ook met Grygera gaat het de goede kant op. Van der Vaart gaat het zeker wel redden, voetbalt de laatste tijd weer beter gelukkig. Obodai en Sonck zijn verder idd knudde, verder kan ik mij wel redelijk in je verhaaltje vinden.quote:
5 punten achterstand bij de winterstop dat valt uiteidelijk nog reuze mee.quote:Op zondag 19 december 2004 13:22 schreef VoreG het volgende:
3 punten uitlopen op Feyenoord en 3 punten inlopen op PSV. Heeeeel mooi.
Al gebeurt hoorquote:Op zondag 19 december 2004 15:26 schreef methodmich het volgende:
Zo, gefeliciteerd met Babel. Maar we moeten nog wel scoren.
Gewoon Koeman nog een tijdje houden hoorquote:Op zondag 19 december 2004 16:30 schreef zjroentje het volgende:
Die doelstelling van Koeman om alle wedstrijden tot de winterstop te winnen is dus gelukt. Mooi zo.
En nu mogen ze in de winterstop eens echt een team gaan vormen, zodat wedstrijden wat simpeler gewonnen kunnen worden. En het voetbal mag natuurlijk ook een stuk beter.
Maar al met al door deze speeldag met een erg goed gevoel de winterstop in.
heerlijk weekend..., tis lekker om zo de kerst in te gaanquote:Op zondag 19 december 2004 16:33 schreef VoreG het volgende:
Heel erg goed weekend, PSV verloren, Feyenoord verloren en Ajax wint.
Ik gun het Co niet, alleen ik gun het PSV minder dan Coquote:Op zondag 19 december 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
Je gunt het Co?
BABEL 4 op 4 nu. Gaat lekker.
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 19 december 2004 16:41 schreef twi het volgende:
Ik gun het Co niet, alleen ik gun het PSV minder dan Co
Jij hebt wel erg de pik op Co, mm. Wat heeft hij jou aangedaan?quote:Op zondag 19 december 2004 16:40 schreef methodmich het volgende:
Je gunt het Co?
BABEL 4 op 4 nu. Gaat lekker.
quote:Op zondag 19 december 2004 16:46 schreef F1Bas het volgende:
Ajax speelde eindelijk weer een keer goed!!!
Het is gewoon een eikel.quote:Op zondag 19 december 2004 16:42 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jij hebt wel erg de pik op Co, mm. Wat heeft hij jou aangedaan?
Louis van Gaal is dat ook, zij het in veel grotere mate. Om maar te zwijgen van Ferguson en Mourinho.quote:Op zondag 19 december 2004 16:51 schreef methodmich het volgende:
Het is gewoon een eikel.
Er was helemaal niks buitenspel aan. Babel stond achter Mitea en Mitea stond gelijk met de verdediger. Accepteer nou gewoon dat je bent afgeslacht omdat je veel te naief speelde. Het had anders uit kunnen pakken als Groningen er een bal had ingeschopt begin 2e helft, maar het had ook gewoon erger kunnen zijn als Ajax die bal op de paal en die bal van De Jong erin had geketst.quote:Op zondag 19 december 2004 16:49 schreef Noca het volgende:
[..]Toen ze eenmaal met 3-0 voorstonden waarvan de 3-0 een duidelijk buitenspeldoelpunt was en de 2-0 er een zware lucht van had wel ja. Daarvoor waren ze bij vlagen gevaarlijk, maar echt goed voetbal heb ik niet gezien.
quote:
Als Groningen de 2 enorme kansen begin 2e helft erin had geknald had het ook anders kunnen gaan...als, als, als.quote:Op zondag 19 december 2004 16:54 schreef twi het volgende:
[..]
Er was helemaal niks buitenspel aan. Babel stond achter Mitea en Mitea stond gelijk met de verdediger. Accepteer nou gewoon dat je bent afgeslacht omdat je veel te naief speelde. Het had anders uit kunnen pakken als Groningen er een bal had ingeschopt begin 2e helft, maar het had ook gewoon erger kunnen zijn als Ajax die bal op de paal en die bal van De Jong erin had geketst.
Geflatteerd, oke. Maar Groningen liet het achterin gewoon te gemakkelijk begaan met 3 razendsnelle spelers. Babel had buitenspel gestaan (tot twee keer toe), ware het niet dat in het eerste geval de bal naar Mitea ging en Babel volgens mij nog net op eigen helft stond op moment van passen. De tweede keer was het een kwestie van de bal terugleggen van Mitea, die VOOR Babel stond toen 'ie de pass gaf, en dus ook geen buitenspel stond.quote:Op zondag 19 december 2004 16:59 schreef Noca het volgende:
4-0 was geflatteerd en de goal van Babel, de 3-0, was in mijn ogen toch echt buitenspel. En ik zat zo ongeveer op 1 lijnMaar dat de overwinning niet verdiend was zul je mij niet horen zeggen.
hehe... ze gaan eindelijk de vuilcontainer legen.quote:Op zondag 19 december 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
Co is een countercoach, gedverderrie. En dan nog strak aan zijn visie vasthouden ook.
Maar goed... deze week horen Sonck, Soetaers en De Ridder wat de plannen zijn.
Sonck naar Bremen, Soetaers naar Gent, De Ridder naar Arnhem of Tilburg. Lijkt me.quote:Op zondag 19 december 2004 17:05 schreef methodmich het volgende:
Co is een countercoach, gedverderrie. En dan nog strak aan zijn visie vasthouden ook.
Maar goed... deze week horen Sonck, Soetaers en De Ridder wat de plannen zijn.
wilt Bremen Sonck echt hebben?quote:Op zondag 19 december 2004 17:06 schreef twi het volgende:
[..]
Sonck naar Bremen, Soetaers naar Gent, De Ridder naar Arnhem of Tilburg. Lijkt me.
Afslachten is in mijn ogen iets andersquote:Op zondag 19 december 2004 17:04 schreef twi het volgende:
[..]
Geflatteerd, oke. Maar Groningen liet het achterin gewoon te gemakkelijk begaan met 3 razendsnelle spelers. Babel had buitenspel gestaan (tot twee keer toe), ware het niet dat in het eerste geval de bal naar Mitea ging en Babel volgens mij nog net op eigen helft stond op moment van passen. De tweede keer was het een kwestie van de bal terugleggen van Mitea, die VOOR Babel stond toen 'ie de pass gaf, en dus ook geen buitenspel stond.
Als je zo effectief van de kansen die je geboden worden gebruik maakt, noem ik dat afslachten.
De 2-0 was net zo buitenspel als dat de afgekeurde 1-0 van Mitea was. Net wel of net niet.quote:Op zondag 19 december 2004 17:08 schreef Noca het volgende:
[..]
Afslachten is in mijn ogen iets anders
De 2-0 kan ik ook niet met zekerheid zeggen, dat zal dan geen buitenspel geweest zijn.
Maar zoals ik het zag was de 3-0 duidelijk buitenspel, maar wie weet vertellen de tv beelden mij wat anders
Hmm, leek mij niet...maar ja het gaat ook snel hè..quote:Op zondag 19 december 2004 17:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
De 2-0 was net zo buitenspel als dat de afgekeurde 1-0 van Mitea was. Net wel of net niet.
De 3-0 was echt geen buitenspel. Babel stond op de middenlijn.
ja klopt, maar volgens mij mist hij daar het overzicht een beetje voor.quote:Op zondag 19 december 2004 17:15 schreef twi het volgende:
Overigens was Babel op momenten wel erg egoistisch hoor. Had soms wel vaker af mogen spelen.
Sinds hij bij Ajax zit is het gewoon een lulquote:Op zondag 19 december 2004 17:19 schreef Suijk het volgende:
Groningen heeft toch nog een zwak voor Ronald.Bedankt, Groningen.
Gefeliciteerd JaWi, was verdiend.quote:
Het was meer de afstand. Stadion is al een stuk beeter dan vroegerquote:Op zondag 19 december 2004 18:32 schreef Noca het volgende:
[..]
Gefeliciteerd JaWi, was verdiend.
Misschien een klotestuk, maar dat is toch niet erg om in zo een mooi stadion je ploeg aan te kunnen moedigen
Trabelsi en Rosales waren idd sterk, ik vond Maxwell erg tegenvallen.
Begin tweede helft deden we weer verwoede pogingen om de wedstrijd uit handen te geven. Gelukkig gingen die ballen er niet in, anders was het weer erg lastig geworden.quote:Op zondag 19 december 2004 16:59 schreef Noca het volgende:
[..]
Als Groningen de 2 enorme kansen begin 2e helft erin had geknald had het ook anders kunnen gaan...als, als, als.
Ik accepteer de nederlaag hoor, maar een afslachting was het absoluut niet. Dat jij dat graag wil, sja..kan het me voorstellen na een klote begin deze competitie
4-0 was geflatteerd en de goal van Babel, de 3-0, was in mijn ogen toch echt buitenspel. En ik zat zo ongeveer op 1 lijnMaar dat de overwinning niet verdiend was zul je mij niet horen zeggen.
quote:Op zondag 19 december 2004 20:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Kampioenen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |