Verkeerde winnaar.quote:
quote:20/12/2004 - Soetaers mag vertrekken; nog geen concrete interesse
(Van onze verslaggever JL)
BRON: Het Laatste Nieuws
Tom Soetaers heeft in de Belgische krant Het Laatste Nieuws bevestigd dat hij van Ajax te horen heeft gekregen dat hij in de winterstop mag vertrekken uit Amsterdam. De Belgische linkerspits heeft sinds zijn komst, 1,5 jaar geleden van Roda JC, geen basisplaats weten af te dwingen bij Ronald Koeman, die op zijn plek de voorkeur geeft aan Mitea en Boukhari. Diverse Belgische clubs (o.a. Gent) zouden belangstelling hebben in Soetaers, maar tot nu toe is de interesse nog niet concreet.
'Het is beter dat ik vertrek want hier heb ik weinig toekomst. Het spreekt voor zich dat ik niet op de bank wil blijven zitten. Ik zou graag naar België terugkeren. Na 4 jaar Roda en 1,5 jaar Ajax heb ik het wel gezien in Nederland', aldus de aanvaller, die graag bij een club uit de top 5 in Belgie aan de slag zou willen gaan.
Knap van je dat jij De Mul na nog geen 8 wedstrijden en Vermaelen na amper 2 wedstrijden in het vorig seizoen al weet af te schrijven.quote:Op maandag 20 december 2004 12:59 schreef keijz het volgende:
Ajax en belgen is niet echt een goede combinatie geloof ik
Sonck, Soetaers, V. Damme, De Mul, Vermaelen..
vangt ajax er nog wat voor??quote:Op maandag 20 december 2004 12:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
En dat is 1nu hopen dat ie ook daadwerkelijk weg gaat in de winterstop
Wat psv nu is, was Duitsland tijdens het EK van 96quote:
Of Italie in 1982. Dat was ook om te janken.quote:Op maandag 20 december 2004 14:42 schreef StarGazer het volgende:
Wat psv nu is, was Duitsland tijdens het EK van 96![]()
Verkeerde winnaars bestaan niet.quote:
Jawel. PSV, Duitsland, Internazionale (al was dat in 1989 voor het laatst), Frankrijk.quote:Op maandag 20 december 2004 15:23 schreef cultheld het volgende:
Verkeerde winnaars bestaan niet.
Nee, winnen is altijd terecht. Wie 't meest optimaal profiteert van een situatie wint, zo simpel is het. Stel, PSV zou in de kwartfinale CL tegen Chelsea spelen, Chelsea krijgt kans na kans maar verzuimt om het af te ronden en Farfán schiet in de 90e minuut een bal van buiten de 16 snoeihard in de kruising, dan is dat terechte winstquote:Op maandag 20 december 2004 15:47 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Jawel. PSV, Duitsland, Internazionale (al was dat in 1989 voor het laatst), Frankrijk.
Ik zeg niet dat het onterecht was, maar ze speelden lelijk voetbal en ik gun het ze niet. Da's heel wat anders. En Dieter Eilts man van het toernooi...kom op.quote:Op maandag 20 december 2004 15:54 schreef cultheld het volgende:
Nee, winnen is altijd terecht. Wie 't meest optimaal profiteert van een situatie wint, zo simpel is het. Stel, PSV zou in de kwartfinale CL tegen Chelsea spelen, Chelsea krijgt kans na kans maar verzuimt om het af te ronden en Farfán schiet in de 90e minuut een bal van buiten de 16 snoeihard in de kruising, dan is dat terechte winst
Maar niet verdiend. En verdiende winst zal altijd mooier zijn dan een "terechte" overwinning.quote:Op maandag 20 december 2004 15:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Nee, winnen is altijd terecht. Wie 't meest optimaal profiteert van een situatie wint, zo simpel is het. Stel, PSV zou in de kwartfinale CL tegen Chelsea spelen, Chelsea krijgt kans na kans maar verzuimt om het af te ronden en Farfán schiet in de 90e minuut een bal van buiten de 16 snoeihard in de kruising, dan is dat terechte winst
hangt er vanaf waar je liever naar kijkt.quote:Op maandag 20 december 2004 15:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
dat is onzin. het is winst maar geen terechte winst. je wint terecht wanneer je het beste van het spel hebt en de meeste kansen creeerd. Bij Nederland - Italie op het EK 2000 was Italie ook niet de terechte winnaar.quote:Op maandag 20 december 2004 15:54 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij noemt 't lelijk voetbal, ik noem het resultatenvoetbal waar heel goed over is nagedacht.quote:Op maandag 20 december 2004 15:58 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat het onterecht was, maar ze speelden lelijk voetbal en ik gun het ze niet. Da's heel wat anders. En Dieter Eilts man van het toernooi...kom op.
Italië was wel de terechte winnaar, Nederland kreeg penalties in de wedstrijd maar verzuimde om ze te verzilveren, dan vraag je er om.quote:Op maandag 20 december 2004 16:04 schreef jimjim1983 het volgende:
[..]
dat is onzin. het is winst maar geen terechte winst. je wint terecht wanneer je het beste van het spel hebt en de meeste kansen creeerd. Bij Nederland - Italie op het EK 2000 was Italie ook niet de terechte winnaar.
Verander die laatste 6 woorden eens heel snel in "geboren uit bittere noodzaak"!!!!quote:Op maandag 20 december 2004 16:10 schreef cultheld het volgende:
[..]
Jij noemt 't lelijk voetbal, ik noem het resultatenvoetbal waar heel goed over is nagedacht.
Ik noem het voetbal-bij-gebrek-aan-beter. Met die selectie van troep, m.u.v. Kliensmann, kon Berti niet veel anders.quote:Op maandag 20 december 2004 16:10 schreef cultheld het volgende:
Jij noemt 't lelijk voetbal, ik noem het resultatenvoetbal waar heel goed over is nagedacht.
De Grieken werden er Europees Kampioen mee........quote:Op maandag 20 december 2004 16:30 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Ik noem het voetbal-bij-gebrek-aan-beter. Met die selectie van troep, m.u.v. Kliensmann, kon Berti niet veel anders.
Dat zeker, het toernooi viel in het geheel gewoon tegen. Weinig sterke teams.quote:Op maandag 20 december 2004 17:08 schreef twi het volgende:
En Duitsland dus ook. Desondanks vond ik Nederland, Tsjechie en Portugal de beter voetballend spelende teams.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |