Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaarghhhhhhhhhhhhh!!!!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEE!!!!!!!!!!!! Doe me dit niet aan verdomme!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:00 schreef Scrutinizer het volgende:
Voor de mensen die het verdwijnen van Jack als lichtpuntje zien:
John en Jack zijn goede bekenden/vrienden van elkaar

Moet je wel realtime-MPEG2 chippies in de decoders stoppen. Een ongecomprimeerde uitzending is toch echt wel 6 tot 8Mbit/s.quote:Op vrijdag 17 december 2004 22:14 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
DVD rip (MPEG2) met 5.1 audio is 4Mbps.

De NOS zal heus wel blijven bestaan, alleen kunnen ze van de voetbalgelden nu extra linkse programma;s maken.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:54 schreef JohnDope het volgende:
Wij groeten John de Mol, dat hij langzaam die linkse NOS naar de klote mag helpen * Grijnzz*.

Sport 7 had de rechten ook voor minimaal 3 jaar, die hebben het nog geen 6 maanden volgehouden.quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:47 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nou, die rechten zijn voor een aantal jaar, dus ik vraag me af of je het zo lang vol kunt houden.
Eigenlijk hadden alle partijen gewoon moeten weigeren om met deze voorwaarden akkoord te gaan, maar dat deden ze natuurlijk niet.

Damn zeg, jij ziet meer spoken onder je bed dan Dick Advocaat.quote:Op zaterdag 18 december 2004 11:54 schreef JohnDope het volgende:
Wij groeten John de Mol, dat hij langzaam die linkse NOS naar de klote mag helpen * Grijnzz*.

Behalve dat de verslaggeving diep droevig zal zijn.quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:00 schreef pfaf het volgende:
ALs het waar is, verandert er dan wel zo veel? Of ik 'm nu op NL2 of SBS6 heb, maakt in principe ook niets uit.

MIsschien gaat Steve het commentaar wel verzorgen....quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:04 schreef popolon het volgende:
[..]
Behalve dat de verslaggeving diep droevig zal zijn.

JAAAAAAAAAAAAHAHHAAAAAAAAAAAAHHAHAAAAAAquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:06 schreef pfaf het volgende:
[..]
MIsschien gaat Steve het commentaar wel verzorgen....

Je hebt gelijk. Zondag gelukkig weer gewoon Frank, Evert en de restquote:Op zaterdag 18 december 2004 13:07 schreef popolon het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAHAHHAAAAAAAAAAAAHHAHAAAAAA
GOOOAAAAAAAAAAAALLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL !!!!!!11111111111111
hmmz.

quote:Op zaterdag 18 december 2004 13:17 schreef pfaf het volgende:
Elke avond met bord op schoot NBA kijken.

Ik geloof dat het bij de CL rechten zoiets is : de Uefa heeft een bepaald bedrag voor ogen dat ze willen krijgen voor de rechten. En die rechten bieden ze dan eerst aan bij hun "voorkeurzenders" , maw de zenders waarmee ze al jarenlang samenwerken. Zolang die zenders dat bedrag dat de uefa vraagt op tafel willen blijven leggen zullen ze de rechten behouden. Pas als ze dat niet willen komen de andere zenders in beeld.quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:51 schreef ASSpirine het volgende:
als joost-mag-het-weten gelijk heeft dan ben ik wel blij dat er meer kans is dat de CL bij de NOS blijft
maar ik vrees ook dat de NOS niet genoeg geld meer zal hebben om genoeg te bieden voor de rechten
zelfs al geeft de UEFA voorkeur aan de NOS, uiteindelijk zal het wel om geld gaan
ah, ik hoop dat het uiteindelijk mislukt en zoiets als sport7 wordt (ken daar niet zoveel van, alleen wat van gehoord)
|  | 

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |