quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:40 schreef nixxx het volgende:
Je bent sexy als je streng bent BE....
a man... (any man)
kan iemand me beargumenteerd overhalen om ook te komen? Blinky probeerde het al,, maar is nog niet echt gelukt. Ben dan jarig namelijkzou ik mijn vriendjes in de steek moeten laten of meenemen .....
Is het je toch nog een keer geluktquote:
quote:
Fok!kers/sters zijn leukquote:Op vrijdag 17 december 2004 17:31 schreef Brighteyes het volgende:Wij zijn hele leuke mensen om je verjaardag mee te vieren!
Nog meer redenen nodig?
Nou, dan neem je die toch ook mee? Het is JOUW verjaardagquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:02 schreef nixxx het volgende:
[..]
Fok!kers/sters zijn leukhmm Maar mijn oudste broer komt speciaal voor mij helemaal uit ... almere
![]()
Kijk maar in zijn fotoboek. Luie donder!quote:Op vrijdag 17 december 2004 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Ah Blinky! Just the woman we need!
Geef eens wat specifics over nixxx! We moeten natuurlijk wel van te voren weten wat voor vlees we in de kuip hebben.
Je weet wel welke details we zoeken!
En voor dat 'soort' details moet je niet bij mij zijn. Ik ben nog niet in de gelukkige omstandigheid geweest om Nixxx te ontmoetenquote:Op vrijdag 17 december 2004 18:39 schreef Brighteyes het volgende:
Je weet wel welke details we zoeken!
quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:07 schreef Blinky het volgende:
Kijk maar in zijn fotoboek. Luie donderder!
quote:
Hoezo op temperatuur?quote:Op vrijdag 17 december 2004 19:50 schreef stinkie het volgende:
ik ben ook thuis, inmiddels zelfs ook droog en weer op temperatuur
motor, regen, temperatuur dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |