Grr (of niet), geen HAH hier op zaterdag, zit namelijk geen Appie Hein in de buurtquote:Op vrijdag 1 april 2005 17:35 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
'k heb de brief begin van de maand gekregen.
Is een spaarpunten systeem (denk aan airmiles of rocks), waarbij je punten krijgt voor, bijvoorbeeld, een zaterdag met HAH... Ook kan je het als bonus krijgen als blijk van waardering.
Die punten kan je vervolgens spenderen aan de producten die worden aangeboden op de site.
je krijgt een basis van 250 punten. Voor je zaterdagse loop met HAH krijg je er 350 punten bij.
?quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:17 schreef gr8w8 het volgende:
Vandaag om 12 uur klaar.... Dat was weer 9 uur in de pocket.
Mijn dienst loopt tot 13:00 en ik ben vrijwel altijd rond 11:45 klaar (in totaal krijg ik 6,5 uur uitbetaald waarvan 1 uur vossen is), maar door die mooie HSM ga ik van 6,5 uur naar 4:40. Dit worden dan wel m'n contracturen (nu een 3 uurscontract) dus wat dat betreft ga ik er op vooruit, maar maandelijks gezien ga ik er dus mooi op achteruit. Ook de mensen die fulltime werken doordeweeks zullen aan hun uren moeten komen, dus extra werken zal ook niet zo makkelijk meer gaan gok ik.quote:Op zaterdag 2 april 2005 15:17 schreef gr8w8 het volgende:
Vandaag om 12 uur klaar.... Dat was weer 9 uur in de pocket. Dat zal met die HSM wel over zijn en zolang duurt dat niet meer.Ik weet nog niet of ik dan nog blijf als zaterdagwerker.
Ik geef die kinderen ook altijd een oneven aantalquote:Op zaterdag 2 april 2005 14:56 schreef Jordy-B het volgende:
kwamen vanmiddag drie jochies om elastiekjes vragen, dus ik geef ze er zeven (want zo ben ik dan ook wel weer), komen ze na een discussie van een minuutje naar me toe om één elastiekje terug te geven...
Jij zit dus blijkbaar bij die 2%.quote:Binnen 24 uur, in alle hoeken van Nederland
TPG Post is marktleider in het bezorgen van pakketten. Dat komt vooral door wat we bieden: in 98% van de gevallen is uw pakket binnen 24 uur op de plaats van bestemming. Bij particulier of bedrijf, postbus of vestigingsadres.
Misschien is onze bezorger met 268 km/h gepakt in zijn busje... je weet het nietquote:Op zaterdag 2 april 2005 17:19 schreef Rietvaerder het volgende:
Mijn pakketje die ze gisteren hebben opgestuurd is niet gekomen vandaagHoe kan dat?
Dan zit je niet ver bij mij vandaan zeker (Gorinchem) Die lui hebben er wel een handje van om alles in een keer te doen. Volgens mij was het een tijd geleden nieuwe polissen, 2-3 per afgiftepunt.. dat waren dus 10-12 blauwe bakken vol per wijkquote:Op dinsdag 5 april 2005 16:20 schreef OMG het volgende:
Daarnaast was het ook nog eens best druk door allemaal Trias zooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |