Ik vind Milan toch ook niet verkeerd hoor. Juventus speelde vandaag ook niet echt verdedigend.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:16 schreef golfer het volgende:
Zo, geen Spaanse ploeg meer over na de 1/8ste finales.
Blijven over: Italiaanse ploegen, Nederlandse, Duitse, Portugese en 1 Engelse ploeg die allemaal kutcounter-antivoetbal spelen.
1 Franse en 1 Engelse ploeg over die wel nog proberen te voetballen.
Laat de finale dus maar Lyon-Liverpool worden als je van voetbal houdt.
Liverpool vind ik nou ook niet echt briljant spelen, terwijl een Bayern in principe best op de aanval kan spelen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:16 schreef golfer het volgende:
Zo, geen Spaanse ploeg meer over na de 1/8ste finales.
Blijven over: Italiaanse ploegen, Nederlandse, Duitse, Portugese en 1 Engelse ploeg die allemaal kutcounter-antivoetbal spelen.
1 Franse en 1 Engelse ploeg over die wel nog proberen te voetballen.
Laat de finale dus maar Lyon-Liverpool worden als je van voetbal houdt.
Lyon is echt geen grap de beste opponent voor PSV is denk ik Liverpool of Porto.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:18 schreef pekel het volgende:
Ik zie PSV idd het liefst tegen Porto. Misschien zijn er ook wel kansen tegen Liverpool/Lyon.
Leuk voor Geretsquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:17 schreef Asskicker14 het volgende:
Mijn keuze voor de loting:
[..]
Finale:
PSV - AC Milan
Als ik dit rijtje namen zie kan ik alleen maar denken wat een kutteams. Stuk voor stuk.quote:PSV - FC Porto
Chelsea - Bayern Munchen
Liverpool - Juventus
AC Milan - Olympique Lyon
Niks mis met Liverpoolquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:35 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als ik dit rijtje namen zie kan ik alleen maar denken wat een kutteams. Stuk voor stuk.
Ik heb met allebei nietsquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niks mis met Liverpool
Lyon gaat ook nog wel
Lyon moet je echt niet onderschatten die zijn werelds hoor. Weten elkaar gewoon blind te vinden overal.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:36 schreef VoreG het volgende:
[..]
Niks mis met Liverpool
Lyon gaat ook nog wel
Juventus is nog niet 't ergst. Chelsea zou echt een ramp zijn. Vooral met Robben in de gelederen; Dan is die ploeg door niets te stoppen.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:16 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat PSV juve als tegenastander krijgt
Ik denk dat Chelsea aan milan of Juve een zware dobber zal hebben. Die zijn voorin gewoon heel erg sterk en achterin geven ze NIKS weg.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:43 schreef cultheld het volgende:
[..]
Juventus is nog niet 't ergst. Chelsea zou echt een ramp zijn. Vooral met Robben in de gelederen; Dan is die ploeg door niets te stoppen.
Dat is niet hopen dat is gewoon je best doen en anders in de buidel tasten.quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:37 schreef Doc het volgende:
Ik hoop PSV tegen CFC ...
Als PSV tegen LFC moet hoop ik kaarten te kunnen krijgen.
Volgens mij hadden ze op Ned2 niet echt rekening gehouden met verlengingen....quote:Op woensdag 9 maart 2005 23:40 schreef Doc het volgende:
Lekkere samenvatting van amper een 2 minuten (waarvan 1 minuut een plaatje van De Generaal - leuk maar toch ...)![]()
Hopen dat de Belg iets langer te tijd geeft ...
In dat geval ga je met mij mee,regel ik de kaartenquote:Op woensdag 9 maart 2005 23:37 schreef Doc het volgende:
Als PSV tegen LFC moet hoop ik kaarten te kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |