quote:Ikke:
Gefeliciteerd hier allemaal met de (schoon)moeders!!
Schoonmaken...hmm..mjah...komt nog wel
We hebben nog even weer contact met de familie (er staan ook weer stukken in de krant) en het bericht van gister klopte niet helemaal. We weten, aan de hand van de verhalen van de verdachten gister, nu beter wat de laatste momenten van Marisse zijn geweest. Isra heeft dus wel een deel meegemaakt. Ik zet het hier niet nog eens neer..weet niet of dat elke keer wel op prijs wordt gesteld zo'n heftig stukje. Voor een juiste weerspiegeling van de rechtzaak gister kunnen jullie een stuk lezen op www.dvhn.nl (De laatste woorden van Marisse: I love you)
Als jullie het niet kunnen vinden of hier wel willen hebben hoor ik het wel
quote:Reactie van Lady-wrb op de advocaat:
die mogen ze wat mij betreft ook wel opsluiten. mijn god, is dat iemand die gestudeerd heeft?
En hier gooide ik um mee dicht:quote:En de reactie van Snoop:
Clauwhee, ik heb het artikel gelezen. wat een afgrijselijke opmerking van die advocaat ook nog dat het geen ontvoering zou zijn
Meisje, sterkte
Zo volgens mij is het nu redelijk duidelijk...quote:Ow ik zie dat de Tubantia hetzelfde nu heeft staan. Hier staat ook dat Isra huilend zag hoe Marisse werd ingetaped. Daarna is ze weggebracht.
Ow en die advocaat..die moeten ze ophangen!!!
Pff sorry hoor..het is allemaal zo frustrerend..en hier kan ik het even kwijt...
Dat was LadyS!quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:43 schreef p_iglet het volgende:
Er was hier iemand die slofjes zocht van de Hans Textiel...
Ik weet alleen niet meer wie, maar ik heb hier 2 setjes blauwe slofjes met oranje rand liggen.
1x 0-6 maanden en 1x 6-12 maanden.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:55 schreef Syrena het volgende:
Ik heb écht een electronica-tic! Volgens mij heb ik die van m'n vaders kant
Maandag is een GSM in de aanbieding bij de Lidl, en ik ben al een week mezelf lekker aan het maken en tegelijkertijd te zeggen dat het onzin is om 'm te kopen omdat m'n Neukia het ook nog doet.... een 3310 t.o.v een Motorola met camera en polyfone beltonen en en en en...
Argh argh arhg. Zou die tic overgaan als ik kindjes heb? Of zou ik dan ook spontaan verliefd worden op een hightech flessenwarmer o.i.d??
Ik wil ook al een mama-fiets, hij zag er zoooooo comfortabel uit
Goed idee! Nog eventjes tv kijken en dan ga ik verder! Echt!quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:15 schreef snoopy het volgende:
Nu doen Zabb, dan ben je er maar van af![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:18 schreef Zabb het volgende:
[..]
Goed idee! Nog eventjes tv kijken en dan ga ik verder! Echt!![]()
Dan ben ik dus niet de enige.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:12 schreef Zabb het volgende:
Ik word een beetje gek van mezelf!
Toch beter dan wat ik deed: malen, mezelf gek maken en opfokken en als vriendje er was denken: Mwaohhhhh, zo erg was het ook weer niet, ik zeg maar niks....quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dan ben ik dus niet de enige.
Ik moet wat andere gedachten in mijn kop krijgen. Ik maak mezelf nu helemaal gek en als het vriendje straks thuis komt krijgt ie alles vast gelijk over zich heen.
Ik maak alles weer erger dan dat het is.
BAH!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |