abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24035341
Hier verder, vervolg van Het Speeltuinbankje 178

Laatste posts:
quote:
Ikke:
Gefeliciteerd hier allemaal met de (schoon)moeders!!

Schoonmaken...hmm..mjah...komt nog wel

We hebben nog even weer contact met de familie (er staan ook weer stukken in de krant) en het bericht van gister klopte niet helemaal. We weten, aan de hand van de verhalen van de verdachten gister, nu beter wat de laatste momenten van Marisse zijn geweest. Isra heeft dus wel een deel meegemaakt. Ik zet het hier niet nog eens neer..weet niet of dat elke keer wel op prijs wordt gesteld zo'n heftig stukje. Voor een juiste weerspiegeling van de rechtzaak gister kunnen jullie een stuk lezen op www.dvhn.nl (De laatste woorden van Marisse: I love you)
Als jullie het niet kunnen vinden of hier wel willen hebben hoor ik het wel
quote:
Reactie van Lady-wrb op de advocaat:
die mogen ze wat mij betreft ook wel opsluiten. mijn god, is dat iemand die gestudeerd heeft?
quote:
En de reactie van Snoop:
Clauwhee, ik heb het artikel gelezen. wat een afgrijselijke opmerking van die advocaat ook nog dat het geen ontvoering zou zijn
Meisje, sterkte
En hier gooide ik um mee dicht:
quote:
Ow ik zie dat de Tubantia hetzelfde nu heeft staan. Hier staat ook dat Isra huilend zag hoe Marisse werd ingetaped. Daarna is ze weggebracht.

Ow en die advocaat.. die moeten ze ophangen!!!

Pff sorry hoor..het is allemaal zo frustrerend..en hier kan ik het even kwijt...
Zo volgens mij is het nu redelijk duidelijk...

[ Bericht 48% gewijzigd door clauwheee op 17-12-2004 14:00:19 ]
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24035445
Wat een verhaal zeg Clauwheee!! Verschrikkelijk!
  vrijdag 17 december 2004 @ 13:59:45 #3
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24035595
clauwhee mijn amdem stokte bij het lezen meid ik heb geen worden ervoor.. buiten jou en vriendjelief en familie hoop te geven en kracht om dit verschrikkelijke bij je te kunnen dragen.. al post je hier niks anders.. who cares..
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 14:00:00 #4
43556 miss_dynastie
pi_24035598
Yup, lady-wrb, en op zich is het heel goed bedacht ook... dit is dus een reden waarom ik twijfel over strafrecht.... omdat ik weet dat ik dit soort mazen ook zou kunnen vinden, maar tegelijkertijd ook weet dat ik zoiets nooit mijn strot uit zou kunnen krijgen............... sterkte clauwheee
pi_24035623
Elke ker als jullie wat meer te horen krijgen, lijkt het nog verschrikkelijker nieuws dan het vorige. Wanneer komt er nu eens goed nieuws, wanneer komt Isra nu eens thuis? Heel veel sterkte Clauwheee
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_24035767
Ja Beefcake, precies hetzelfde zeiden wij hier ook net tegen elkaar. Je weet dat zo'n dag als gister confronterend is, je stelt je er op in, maar het is zo moeilijk..En die kleine willen we zo graag hier hebben...
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24035955
arme Isra...
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:18:00 #8
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24036051
ff geen woorden voor
pi_24036171
sterkte Clauwhee
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24036666
Er was hier iemand die slofjes zocht van de Hans Textiel...
Ik weet alleen niet meer wie, maar ik heb hier 2 setjes blauwe slofjes met oranje rand liggen.
1x 0-6 maanden en 1x 6-12 maanden.
pi_24036754
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:43 schreef p_iglet het volgende:
Er was hier iemand die slofjes zocht van de Hans Textiel...
Ik weet alleen niet meer wie, maar ik heb hier 2 setjes blauwe slofjes met oranje rand liggen.
1x 0-6 maanden en 1x 6-12 maanden.
Dat was LadyS!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_24036952
Ik heb écht een electronica-tic! Volgens mij heb ik die van m'n vaders kant

Maandag is een GSM in de aanbieding bij de Lidl, en ik ben al een week mezelf lekker aan het maken en tegelijkertijd te zeggen dat het onzin is om 'm te kopen omdat m'n Neukia het ook nog doet.... een 3310 t.o.v een Motorola met camera en polyfone beltonen en en en en...

Argh argh arhg. Zou die tic overgaan als ik kindjes heb? Of zou ik dan ook spontaan verliefd worden op een hightech flessenwarmer o.i.d??
[sub] Ik wil ook al een mama-fiets, hij zag er zoooooo comfortabel uit {/sub]
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_24036962
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:55 schreef Syrena het volgende:
Ik heb écht een electronica-tic! Volgens mij heb ik die van m'n vaders kant

Maandag is een GSM in de aanbieding bij de Lidl, en ik ben al een week mezelf lekker aan het maken en tegelijkertijd te zeggen dat het onzin is om 'm te kopen omdat m'n Neukia het ook nog doet.... een 3310 t.o.v een Motorola met camera en polyfone beltonen en en en en...

Argh argh arhg. Zou die tic overgaan als ik kindjes heb? Of zou ik dan ook spontaan verliefd worden op een hightech flessenwarmer o.i.d??
Ik wil ook al een mama-fiets, hij zag er zoooooo comfortabel uit
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_24037012
Oeps, ik moet editten en niet quoten....
pi_24037013
Syrena, die tic gaat niet over als je kinderen hebt maar het onderwerp wordt wel anders natuurlijk
Wat dacht je van het zoeken naar de beste babyfoon, kinderwagen, flesjes en meer van die zooi! Je kan je zelf helemaal gek maken hoor. Wees maar niet bang
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24037066
O GOD, kinderkleertjes !! Daar wordt ik NU ook al vreselijk hebberig van!! Oneeeeeee !!
Maar dan koop ik wel gewoon minder kleren voor mezelf zei ze stoer

Ik moet echt een beter betaalde baan gaan zoeken, hoewel ik dolblij ben dat ik hier een vast contract heb.
pi_24037322
Ik word een beetje gek van mezelf! Ik moet nog een aantal dingen doen vandaag, maar ik kan mezelf er echt niet toe zetten vandaag. Bah, ik heb geen zin!
pi_24037381
Nu doen Zabb, dan ben je er maar van af

Syrena, ga maar vast sparen
pi_24037383
Jeetje Clauwheee, wat een afgrijselijke toestand......
Ik zit met tranen in mijn ogen en weet ff niets anders te zeggen dan heel veel sterkte...
pi_24037431
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:15 schreef snoopy het volgende:
Nu doen Zabb, dan ben je er maar van af
Goed idee! Nog eventjes tv kijken en dan ga ik verder! Echt!
pi_24037512
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:18 schreef Zabb het volgende:

[..]

Goed idee! Nog eventjes tv kijken en dan ga ik verder! Echt!
pi_24038285
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:12 schreef Zabb het volgende:
Ik word een beetje gek van mezelf!
Dan ben ik dus niet de enige.
Ik moet wat andere gedachten in mijn kop krijgen. Ik maak mezelf nu helemaal gek en als het vriendje straks thuis komt krijgt ie alles vast gelijk over zich heen.
Ik maak alles weer erger dan dat het is.
BAH!
pi_24038993
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:59 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Dan ben ik dus niet de enige.
Ik moet wat andere gedachten in mijn kop krijgen. Ik maak mezelf nu helemaal gek en als het vriendje straks thuis komt krijgt ie alles vast gelijk over zich heen.
Ik maak alles weer erger dan dat het is.
BAH!
Toch beter dan wat ik deed: malen, mezelf gek maken en opfokken en als vriendje er was denken: Mwaohhhhh, zo erg was het ook weer niet, ik zeg maar niks....
Nooit ruzie gemaakt, nooit wat gezegd, en SPIJT dat ik nu heb.
Dat ik nooit wat zei dan he, geen spijt dat de relatie voorbij is, maar misschien was het een stuk beter geweest als ik wél af en toe eens flink van me had afgegild.

Of het was eerder uitgegaan, maar dat was dan een win-win situatie achteraf bezien, maar ja achteraf is makkelijk praten
pi_24039390
Syrena... ik snap je verhaal. Zo was het bij mij vroeger ook.
Ik weet gewoon dat er straks woorden komen. Ik zit hier met een feestmaal voor hem, dat had ik al klaargemaakt en daarna werd ik pissig om iets. Heb gewoon zin om al dat eten naar ethiopie op te sturen ofzo!
Ben gewoon boos!
pi_24039488
Kleintje> Yep, ik ken het

Ik ga eens wat studenten onder the ass kicken, ik wil naar huis, ik wil mijn gedownde filpmjes kijken
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')