abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_24035341
Hier verder, vervolg van Het Speeltuinbankje 178

Laatste posts:
quote:
Ikke:
Gefeliciteerd hier allemaal met de (schoon)moeders!!

Schoonmaken...hmm..mjah...komt nog wel

We hebben nog even weer contact met de familie (er staan ook weer stukken in de krant) en het bericht van gister klopte niet helemaal. We weten, aan de hand van de verhalen van de verdachten gister, nu beter wat de laatste momenten van Marisse zijn geweest. Isra heeft dus wel een deel meegemaakt. Ik zet het hier niet nog eens neer..weet niet of dat elke keer wel op prijs wordt gesteld zo'n heftig stukje. Voor een juiste weerspiegeling van de rechtzaak gister kunnen jullie een stuk lezen op www.dvhn.nl (De laatste woorden van Marisse: I love you)
Als jullie het niet kunnen vinden of hier wel willen hebben hoor ik het wel
quote:
Reactie van Lady-wrb op de advocaat:
die mogen ze wat mij betreft ook wel opsluiten. mijn god, is dat iemand die gestudeerd heeft?
quote:
En de reactie van Snoop:
Clauwhee, ik heb het artikel gelezen. wat een afgrijselijke opmerking van die advocaat ook nog dat het geen ontvoering zou zijn
Meisje, sterkte
En hier gooide ik um mee dicht:
quote:
Ow ik zie dat de Tubantia hetzelfde nu heeft staan. Hier staat ook dat Isra huilend zag hoe Marisse werd ingetaped. Daarna is ze weggebracht.

Ow en die advocaat.. die moeten ze ophangen!!!

Pff sorry hoor..het is allemaal zo frustrerend..en hier kan ik het even kwijt...
Zo volgens mij is het nu redelijk duidelijk...

[ Bericht 48% gewijzigd door clauwheee op 17-12-2004 14:00:19 ]
Winnares Dione-award '05, '06 en '07!
pi_24035445
Wat een verhaal zeg Clauwheee!! Verschrikkelijk!
  vrijdag 17 december 2004 @ 13:59:45 #3
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24035595
clauwhee mijn amdem stokte bij het lezen meid ik heb geen worden ervoor.. buiten jou en vriendjelief en familie hoop te geven en kracht om dit verschrikkelijke bij je te kunnen dragen.. al post je hier niks anders.. who cares..
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 14:00:00 #4
43556 miss_dynastie
pi_24035598
Yup, lady-wrb, en op zich is het heel goed bedacht ook... dit is dus een reden waarom ik twijfel over strafrecht.... omdat ik weet dat ik dit soort mazen ook zou kunnen vinden, maar tegelijkertijd ook weet dat ik zoiets nooit mijn strot uit zou kunnen krijgen............... sterkte clauwheee
pi_24035623
Elke ker als jullie wat meer te horen krijgen, lijkt het nog verschrikkelijker nieuws dan het vorige. Wanneer komt er nu eens goed nieuws, wanneer komt Isra nu eens thuis? Heel veel sterkte Clauwheee
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_24035767
Ja Beefcake, precies hetzelfde zeiden wij hier ook net tegen elkaar. Je weet dat zo'n dag als gister confronterend is, je stelt je er op in, maar het is zo moeilijk..En die kleine willen we zo graag hier hebben...
pi_24035955
arme Isra...
  vrijdag 17 december 2004 @ 14:18:00 #8
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24036051
ff geen woorden voor
pi_24036171
sterkte Clauwhee
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
pi_24036666
Er was hier iemand die slofjes zocht van de Hans Textiel...
Ik weet alleen niet meer wie, maar ik heb hier 2 setjes blauwe slofjes met oranje rand liggen.
1x 0-6 maanden en 1x 6-12 maanden.
pi_24036754
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:43 schreef p_iglet het volgende:
Er was hier iemand die slofjes zocht van de Hans Textiel...
Ik weet alleen niet meer wie, maar ik heb hier 2 setjes blauwe slofjes met oranje rand liggen.
1x 0-6 maanden en 1x 6-12 maanden.
Dat was LadyS!
Een beetje vreemd, maar wel lekker
pi_24036952
Ik heb écht een electronica-tic! Volgens mij heb ik die van m'n vaders kant

Maandag is een GSM in de aanbieding bij de Lidl, en ik ben al een week mezelf lekker aan het maken en tegelijkertijd te zeggen dat het onzin is om 'm te kopen omdat m'n Neukia het ook nog doet.... een 3310 t.o.v een Motorola met camera en polyfone beltonen en en en en...

Argh argh arhg. Zou die tic overgaan als ik kindjes heb? Of zou ik dan ook spontaan verliefd worden op een hightech flessenwarmer o.i.d??
[sub] Ik wil ook al een mama-fiets, hij zag er zoooooo comfortabel uit {/sub]
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_24036962
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 14:55 schreef Syrena het volgende:
Ik heb écht een electronica-tic! Volgens mij heb ik die van m'n vaders kant

Maandag is een GSM in de aanbieding bij de Lidl, en ik ben al een week mezelf lekker aan het maken en tegelijkertijd te zeggen dat het onzin is om 'm te kopen omdat m'n Neukia het ook nog doet.... een 3310 t.o.v een Motorola met camera en polyfone beltonen en en en en...

Argh argh arhg. Zou die tic overgaan als ik kindjes heb? Of zou ik dan ook spontaan verliefd worden op een hightech flessenwarmer o.i.d??
Ik wil ook al een mama-fiets, hij zag er zoooooo comfortabel uit
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_24037012
Oeps, ik moet editten en niet quoten....
pi_24037013
Syrena, die tic gaat niet over als je kinderen hebt maar het onderwerp wordt wel anders natuurlijk
Wat dacht je van het zoeken naar de beste babyfoon, kinderwagen, flesjes en meer van die zooi! Je kan je zelf helemaal gek maken hoor. Wees maar niet bang
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_24037066
O GOD, kinderkleertjes !! Daar wordt ik NU ook al vreselijk hebberig van!! Oneeeeeee !!
Maar dan koop ik wel gewoon minder kleren voor mezelf zei ze stoer

Ik moet echt een beter betaalde baan gaan zoeken, hoewel ik dolblij ben dat ik hier een vast contract heb.
pi_24037322
Ik word een beetje gek van mezelf! Ik moet nog een aantal dingen doen vandaag, maar ik kan mezelf er echt niet toe zetten vandaag. Bah, ik heb geen zin!
pi_24037381
Nu doen Zabb, dan ben je er maar van af

Syrena, ga maar vast sparen
pi_24037383
Jeetje Clauwheee, wat een afgrijselijke toestand......
Ik zit met tranen in mijn ogen en weet ff niets anders te zeggen dan heel veel sterkte...
pi_24037431
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:15 schreef snoopy het volgende:
Nu doen Zabb, dan ben je er maar van af
Goed idee! Nog eventjes tv kijken en dan ga ik verder! Echt!
pi_24037512
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:18 schreef Zabb het volgende:

[..]

Goed idee! Nog eventjes tv kijken en dan ga ik verder! Echt!
pi_24038285
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:12 schreef Zabb het volgende:
Ik word een beetje gek van mezelf!
Dan ben ik dus niet de enige.
Ik moet wat andere gedachten in mijn kop krijgen. Ik maak mezelf nu helemaal gek en als het vriendje straks thuis komt krijgt ie alles vast gelijk over zich heen.
Ik maak alles weer erger dan dat het is.
BAH!
pi_24038993
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 15:59 schreef Kleintje het volgende:

[..]

Dan ben ik dus niet de enige.
Ik moet wat andere gedachten in mijn kop krijgen. Ik maak mezelf nu helemaal gek en als het vriendje straks thuis komt krijgt ie alles vast gelijk over zich heen.
Ik maak alles weer erger dan dat het is.
BAH!
Toch beter dan wat ik deed: malen, mezelf gek maken en opfokken en als vriendje er was denken: Mwaohhhhh, zo erg was het ook weer niet, ik zeg maar niks....
Nooit ruzie gemaakt, nooit wat gezegd, en SPIJT dat ik nu heb.
Dat ik nooit wat zei dan he, geen spijt dat de relatie voorbij is, maar misschien was het een stuk beter geweest als ik wél af en toe eens flink van me had afgegild.

Of het was eerder uitgegaan, maar dat was dan een win-win situatie achteraf bezien, maar ja achteraf is makkelijk praten
pi_24039390
Syrena... ik snap je verhaal. Zo was het bij mij vroeger ook.
Ik weet gewoon dat er straks woorden komen. Ik zit hier met een feestmaal voor hem, dat had ik al klaargemaakt en daarna werd ik pissig om iets. Heb gewoon zin om al dat eten naar ethiopie op te sturen ofzo!
Ben gewoon boos!
pi_24039488
Kleintje> Yep, ik ken het

Ik ga eens wat studenten onder the ass kicken, ik wil naar huis, ik wil mijn gedownde filpmjes kijken
  vrijdag 17 december 2004 @ 16:55:23 #26
61800 Rottdog
May all your dreams come true
pi_24039501
Hard stampen op de vloer en gillen dat je boos bent kleintje
pi_24039559
Ik ga klagen bij de Telegraaf!!
Ik heb een paar keer een proefabbo gehad. Erg tevreden, ook over bezorging. Nu kreeg ik een abbo gratis voor 2 weken, altijd leuk! Ik kreeg een briefje met daarop de datum wanneer ik de krant voor het eerst zou krijgen, maar die datum was al ingegaan en ik had nog niets gezien. Ik heb even een week afgewacht en ik kreeg alleen op zondag de krant. Toen heb ik eens gebeld, en het werd geregeld zodat ik meteen die dag erna weer de krant zou krijgen. Nou, volgende dag, geen krant hoor, een week later ook nog niet. Ik kreeg hem alleen steeds op zondag!

Nu belde ik vanmiddag weer om dat aan te geven (dat de bezorger niet goed zijn werk doet of dat de communicatie niet goed verloopt), maar ze kon het niet oplossen, want ik was al uit het bestand! Nu krijg ik 5 bonnen opgestuurd voor een gratis Telegraaf. Ook wel leuk natuurlijk, maar dat is toch anders dan dat het 's ochtends in de bus zit!
Beetje jammer van de Telegraaf, ik was nog wel zo enthousiast over ze!
pi_24039801
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 16:55 schreef Rottdog het volgende:
Hard stampen op de vloer en gillen dat je boos bent kleintje
Dat lucht wel op!
En de muziek lekker hard aan!
  vrijdag 17 december 2004 @ 17:40:04 #29
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24040655
Waarom moet er bij mij als er wat goeds gebeurd ook altijd wat verkeerd gaan?

Werd vanmorgen gebeld dat we misschien in aanmerking komen voor subsidie voor de opvang van Jolietje, ik ben echt super opgelucht als dat zo zou zijn. Dan ga ik van 3 euro per uur naar 0,85 ct per uur! Alleen toen moest ik snel van alles gaan regelen en ik had ook nog 2 tentamens. Maar ik wou graag de kerstdingetjes waar we uren aan gewerkt hebben samen op de post doen vandaag, dus mijn vriendinnetje/huisgenootje wou wel even langs het postkantoor.

HEEFT ZE DIE DINGEN IN DE BUS LATEN LIGGEN

Het is helemaal niks om verdrietig om te zijn, kan gebeuren maar ik moet er gewoon van huilen, ze waren zo leuk geworden. Enige positieve is dat er nog 1tje thuis lag, die voor Danyel....
Wou het nog op de foto zetten omdat Mel me geholpen had, nu maar hopen dat ik misschien van een foto van die laatste bal nog wat leuks kan maken
pi_24040846
Luchtbel
pi_24040875
Dat is balen luchtbel. Maar heb je wel alles optijd kunnen regelen voor de subsidie?
  vrijdag 17 december 2004 @ 17:54:32 #32
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24041018
Dat weet ik niet maar ik denk dat dat wel goedkomt
pi_24041123
Sommige dingen komen wel goed.
pi_24041273
Dikke knuffel voor jou luchtbel

Kleintje hoe gaat het met jou?
pi_24041370
Geweldig, kan niet beter...
zegt ze sarcastisch....
pi_24041426
voor jou
pi_24041554
Weekend!

Een avond niks doen! Heerlijk! Morgen moet ik veel doen voor de studie denk ik maar nu ff niet!!!
We hebben net een lekkere dikke pizza gegeten met chocomousse na en voor vanavond hebben we lekkere koeken en hapjes Lekker puh! Het is koud, winderig en regenachtig buiten, dus zit ik heerlijk in mn huispak hiero!

Weekend
pi_24041633
Hier nog 1 in huispak
We gaan straks een film kijken en gewoon lekker niks doen
  vrijdag 17 december 2004 @ 18:32:27 #39
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24041680
Pyjama hier passionkiller eerste klas maar het kan me niet schelen
en hij kan maar beter wat te eten meebrengen
pi_24041699
Heerlijk hč Anitra! Ow en een dikke voor jou Gewoon, om vandaag enzo...

Luchtbel joint the club
pi_24041818
Slaapshirt zit onder mijn huispak en sexy is het niet, maar ik heb vandaag ergere kleding aan gehad

Thanks Clauwheee
pi_24041842
* Bar_en_Mar heeft haar huis overhoop gehaald en is druk bezig met de kerstvoorbereidingen en nu eerst even met Thijs douchen, hebben het rijk weer voor ons 2tjes mannetje werd weer weggeroepen

ben er aan toe om morgen eindelijk ons avondje weg te hebben al is het dan op een groot bedrijfsfeest, is eindelijk ons avondje samen en dat heb ik al even gemist doordat meneer zoveel werkt helaas
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_24041912
Bar je joint straks als Thijs op bed ligt gewoon met ons mee! Ff die kerstversiering doen en relaxen maar! En je verheugen op morgen

* clauwheee wil een positieve flow!!!
pi_24041968
Ik heb geen huispak, maar wel weekend!!
Ik ga zo naar de supermarkt en ga allemaal lekkere dingen halen voor vanavond!!!
  vrijdag 17 december 2004 @ 18:46:20 #45
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24041977
Dikke voor Clauwheee en Noca. Lekker een tuttebel en knuffelavondje ervan maken jullie.
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
pi_24042003
Enne Luchtbel, balen van je kerstdingetjes! Maar wel mooi dat je waarschijnlijk die subsidie kan krijgen!

Oh iedereen is aan het hier zie ik. Dan maar een van mij voor iedereen!
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 18:58:23 #47
7074 moussy
kuttekop
pi_24042231
Telt een spijkerbroek met een gat, een vest in maat 52 en een dr pepper shirt ook onder de noemer huispak?

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_24042286
Als je het gevoel heb dat je erin kan wonen wel moussy
pi_24042293
Ja Mous!!! Join the club!!
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 19:01:32 #50
7074 moussy
kuttekop
pi_24042306
er kunnen nog 3 mensen bij mij in mn vest wonen
pi_24042371
Gezellig
  vrijdag 17 december 2004 @ 19:07:42 #52
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24042455
Joh Mous, ik heb dadelijk een husigenoot zonder huis, kan ze jouw kant op
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 17 december 2004 @ 19:11:50 #53
95752 crew  Chell
Kluns
pi_24042549
Luchtbel heb je de busmaatschappij al gebeld? Misschien liggen ze wel bij gevonden voorwerpen!
  vrijdag 17 december 2004 @ 19:16:36 #54
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24042655
Jah heb ik gedaan maar helaas... soms pakken jongetjes gewoon spullen die zijn blijven staan om stuk te maken aldus de telefoonmevrouw.
  Hoofdredactie Fotografie vrijdag 17 december 2004 @ 19:20:39 #55
95752 crew  Chell
Kluns
pi_24042755
Hmmm.... jammer....
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 19:30:44 #56
7074 moussy
kuttekop
pi_24043056
Ik hád al een kuthumeur en nu is het zelfs driedubbel kut!!

Peet zou vroeg thuis zijn,z oals de afgelopen 2 dagen, belt ie om 17 uur op dat ie het niet redt, kon ik nog met mn goeie gedrag met 2 koters boodschappen doen in dit shitweer Geen zin in, geen fut voor. Belt ie net doodleuk op dat ie een bak patat heeft gekregen van Jensen Terwijl ik aan een droog broodje rosbief zit met te veel zout ,omdat mijn dochter zo leuk moest zijn.

IK WIL NÚ PATAT!!
pi_24043920
au au au au au au au een afstandsbediening die je op je teen laat vallen doet au!!!

je hoofd stoten tegen de bovenste balk van de trap ook....

* Bar_en_Mar moet ook nog verzinnen wat ik moet gaan eten
en Thijs wilt niet slapen, die ligt te huilen in zijn bedje
pi_24044045
He meiden! Positieve flow zei ik!
pi_24044078
Moussy... kom je hier eten met je koters?
Ik had een feestmaal in gedachten en kan niet eens de puf opbrengen om het te maken!
En als ik het al maak dan hoop ik dat ie erin stikt!
pi_24044627
Arme Isra, sterkte hoor

Luchtbel, wat vreselijk lullig, misschien kan ik van je foto nog wat leuks maken in een fotoprogramma, mail me maar als je dat wat lijkt...

Moussy ruilen van vest? Ik kan wel een grotere gebruiken, ik heb de mijn per ongeluk laten krimpen en komt nog tot mijn taille, ipv op mijn heup...

Ik ben vandaag naar de IKEA geweest, een waar dagje uit, Chiara heeft er zeer zoet gespeeld, van alles rustig bekeken, meteen ook maar even warm gegeten en servies weer aangevuld, en nog meer ditjes en datjes gekocht, je kent het wel... bij de IKEA kom je nooit met lege haden weg...
Het voelt goed hč?
A je to!
pi_24044738
* Bar_en_Mar gaat zo maar brood eten

iemand een tip tegen kriebelhoest?
pi_24044814
Whehehee ik had ook patat van Yorin Fm! bij de BP!
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
pi_24044869
Bar Darolan hoestprikkeldempende capsules of het drankje!
pi_24044987
* Bar_en_Mar is eindelijk gaan zitten met haar veels te grote ochtendjas aan, brood bij haar en wat te drinken

hmmm dat wat jij opnoemt Clauwhee dat heb ik niet in huis, hmm dan maar even wat water ofzo drinken.

iemand chips????
pi_24045080
Jaaaa lekker!! Sjips! Offe zuigsnoepjes Bar? Die Darolan zijn wel erg goed hoor! Zorg nu dak dat altijd in huis heb!
pi_24045213
* Bar_en_Mar zet een grote schaal gemengde chips op het bankje
pi_24045337
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAA MAr komt lekker naar huis hij is al klaar, hij rijd wel even langs de mac zodat ik iig iets warms kan eten

hij staat ook al in het crea topic maar ik gaat hem hier ook nog maar ff zetten, want bar is best wel trots

pi_24045383
Clauwheee, wil ff laten weten dat ik aan jullie denk!
pi_24045420
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:07 schreef Kleintje het volgende:
Clauwheee, wil ff laten weten dat ik aan jullie denk!
Lief!

Ah mooi zo Bar! Enne, leuk!
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 21:23:06 #70
43556 miss_dynastie
pi_24045710
Leuk hoor bar!!
En chippies, lekkur
pi_24045800
Rofl ik had net aan de schouw hier kerstlampies opgehangen kersttape ja opgehangen nu liggen ze op de grond, en tape hangt nog braaf op zijn plek.
pi_24045916
Ik ga zo lekker stukje vienetta eten, de chocolade versie!!!!

hoe erg het ook is... chocola helpt...
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:36:49 #73
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24046027
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 21:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga zo lekker stukje vienetta eten, de chocolade versie!!!!
Die heb ik ook! Goed idee.
pi_24046077
ik ga me maar bezig houden met mannetje en met mijn eten, Clauwhee, en alle anderen
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 21:47:49 #75
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24046269
leuke sneeuwpop bar, en die kat is net mijn doerak
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 21:48:37 #76
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24046287
hoe is het met je aquarium verslaving, mous?
  vrijdag 17 december 2004 @ 21:49:18 #77
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24046305
hij is echt leuk bar volgens mij vind je poes hem ook mooi
pi_24046370
poes heeft er 10 min voor gezeten, en Thijs trouwens ook die heeft heel geboeid zitten kijken naar wat ik aan het uitspoken was
pi_24046502
Bar, heb je ook nog een foto waar je kat helemaal op staat, van de voorkant gezien ?
Wees niet bang om langzaam te groeien, wees alleen bang om stil te staan
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 22:01:50 #80
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24046597
heeee ikikke daar ben je weer nog bedankt voor de stuntwheels!
pi_24046647
Your welcome
Ik heb er nog wat liggen hierzo, zoekt Luca er nog een paar ?
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 22:06:43 #82
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24046707
ja hoor, ik weet alleen niet welke, want hij ligt al in zijn bed, maar dubbele ruilt hij, dus alles is welkom als jij er vanaf wil
pi_24046779
Tja ik doe er niet echt wat mee, zal ff kijken waar ik ze heb en dan opsturen (en ff kijken of ik je adres nog heb)
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 23:03:42 #84
7074 moussy
kuttekop
pi_24048027
Cas zn nieuwe trui is moooi hij hoort niet in het crea topic, omdat het een kadootje is van iemand die ik helemaal niet ken Ik ga ff een foto maken

Kreeg vandaag toch zo iets leuks van mn ouders. Peter en ik zijn 6¼ jaar getrouwd. Kregen we een kaart met een zooi paperclips er in, voor het nikkele bruidspaar
pi_24048151
Hey gefeli, 6 en een kwart....

Leuke foto van MZ/VZ zag ik net trouwens...
Het voelt goed hč?
A je to!
  vrijdag 17 december 2004 @ 23:12:42 #86
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24048226
Mel ik heb nog geen mooie foto weten te maken, slecht licht.
Maar zo ziet ie er ongeveer uit, ik hoop dat ik er nog wat van maken!
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 23:14:10 #87
7074 moussy
kuttekop
pi_24048267

Cas zn trui, gemaakt door een ex-patiënte van mn moeder
pi_24048678
stoere trui moussy!

en luchtbel aaaargh wat zonde, en wat een stomme actie van die huisgenote van je!

neva ik las van je koelbloedige kies-trek-avonturen. hoe gaat 't nu? en heb je al gerookt?
pi_24048802
Dat is echt flink balen. Waren ze geadresseerd? Misschien dat een heel lief iemand de kerst gedachte heeft gehad en ze naar het postkantoor gebracht heeft. Het ziet er wel heel leuk uit!!!!

Moussy dat is een stoere trui voor Cas!!!
pi_24049019
Wouw Mous! Leuk!
pi_24049133
Nou de visite is weer weg en ik heb een lekker glaasje wijn op, en olijven, kaas, etc!!
pi_24049185
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:48 schreef Zabb het volgende:
en olijven
Ieks!
pi_24049210
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:50 schreef clauwheee het volgende:

[..]

Ieks!
Jammie!!
Dat is meestal wel een voordeel, veel mensen (die ik ken) lusten dat niet. Dus dan is het bakje altijd voor mij alleen!
  † In Memoriam † vrijdag 17 december 2004 @ 23:55:13 #94
7074 moussy
kuttekop
pi_24049306
olijven
pi_24049358
Jullie mogen ze van mij allemaal hebben
pi_24049425
quote:
Op vrijdag 17 december 2004 23:56 schreef clauwheee het volgende:
Jullie mogen ze van mij allemaal hebben
dat zijn me er iets teveel maar ik vind ze wel lekker!

ohja en trusten.
sprak zij Piet-loos... - hij is uit logeren...
  zaterdag 18 december 2004 @ 00:01:10 #97
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24049499
Mag Brecht die van Clauwheee hebben. Blijft dat olijvenmonster tenminste van de mijne af
pi_24049508
Ow Bix..onwennig?? Slaap lekker!
pi_24049549
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 00:01 schreef Spindizzy het volgende:
Mag Brecht die van Clauwheee hebben. Blijft dat olijvenmonster tenminste van de mijne af
Brecht is stoer
pi_24053104
Shit ... vloek ... baal ... !!!

Heb al weken last van me rug, slaap al weken slecht en heb al weken nachtmerries waarin ik m'n vrouw zie rondlopen en dan zwetend wakker worden, kennen jullie dat ?? Zal de kerst wel weer zijn, ik haat die kerstdagen, elk jaar hetzelfde gezeik . . .
Take my love, take my land, take me where I cannot stand
I don't care, I'm still free. You can't take the sky from me
Take me out to the black, tell them I ain't comin' back
Burn the land and boil the sea, you can't take the sky from me
pi_24053569
Brecht lust olijven, wat grappig, meestal gruwelen kinderen daarvan.

Thunderchild sterkte joh!!!
De jan lul van het geheel.
Alles is gaan hangen, behalve me lach :)
Kutsch; tussen kut en kitsch
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 18 december 2004 @ 08:41:10 #102
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24053572
oh TC dat is heel vervelend Jammer dat zo'n gebeurtenis dan net valt tijdens of rond de feestdagen. Een goede vriend van mij is ook eens een nichtje kwijtgeraakt rond kerst en voor hem heeft kerst daardoor ook een bittere smaak gekregen...

sterkte'!!!
patat ftw :)
pi_24053579
Wij gaan zo Bo dr feesie vieren! (nou ja zo.... vanaf een uur of 11)

Bixis jij vroeg ik of ik dit jaar weer emo was of dat dat minder werd..... t lijkt elk jaar wel erger te worden. Het feit dat ze zo''n ieliepielie klein hummeltje was is steeds verder terug in de tijd Ze had zo mijn zorg nodig. En nu..... "neeheeeeeeeeeee dat kan ik zelf wel, Bo is al een heeeeeeeeeeeele (strekt armen tot hoog in de lucht gaat op tenen staan) grote meid"
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 18 december 2004 @ 08:48:35 #104
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24053590
gezellig Jessie!! Een fijne dag voor jullie toegewenst! Gefeliciteerd met je dochtertje!!!
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 09:51:45 #105
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24053808
veel plezier bo! (en de rest van de familie natuurlijk!)
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 10:10:10 #106
43556 miss_dynastie
pi_24053901
Bo, heel veel plezier lekker ding
  zaterdag 18 december 2004 @ 10:50:48 #107
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24054223
Dat je maar walgelijk veel cadeautjes mag krijgen, Bo
pi_24055194
fijne daj Jessie
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 12:29:01 #109
7074 moussy
kuttekop
pi_24055627
Veel plezier vandaag jarig jetje in herhaling

Ik heb nog steeds een kuthumeur
pi_24055755
Ow jee Mous! Als ik naar buiten kijk wordt ik ook niet vrolijk, regen/hagel/sneeuw van alles en nog wat. Donkere dagen voor kerst enzo..
pi_24056096
* Bar_en_Mar stuurt snel wat zonneschijn richting het noorden
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 december 2004 @ 13:06:00 #112
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_24056302
Zo ziet het er hier momenteel uit

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 18 december 2004 @ 13:06:59 #113
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24056322
Zijn je mannen ziekjes?
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 13:07:41 #114
7074 moussy
kuttekop
pi_24056333

griepjes?
van hier maak ik nu geen foto, tis een teringbende
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 december 2004 @ 13:41:22 #115
13151 crew  Rewimo
pi_24056893
Christan heeft koorts en hoofdpijn, qltel is snipverkouden. En vanavond zouden we gaan gourmetten. Omdat opa en oma ook mee zouden rijden ga ik maar in mijn eentje mee.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_24057057
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 12:29 schreef moussy het volgende:
Ik heb nog steeds een kuthumeur
Zal vreemder hebben gevonden als je een klotehumeur had . . .
pi_24057535
GOODMORNING!!!!!!!!!
pi_24057843
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 14:18 schreef Kleintje het volgende:
GOODMORNING!!!!!!!!!
OOK GOEIEMIDDAG!!!!!!!!!

Net uit bed of zo ??
pi_24057922
* Bar_en_Mar gaat zich klaarmaken en dan de kleine bij opa droppen en dan es kijken hoe het in Schiedam is.
allemaal een goed en gezond weekend toegewenst
ik ben alleen nog een beetje verkouden
Rewino beterschap daarzo
pi_24057980
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 14:34 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

OOK GOEIEMIDDAG!!!!!!!!!

Net uit bed of zo ??
Heb net pas door dat het zaterdag is en dat ik leef!
pi_24058099
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 14:41 schreef Kleintje het volgende:
Heb net pas door dat het zaterdag is en dat ik leef!
O ja, dat ken ik. Moet het alleen elke dag doen, anders gebeurt er weinig hier . . .
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 16:31:18 #122
43556 miss_dynastie
pi_24059900
Ach rewimo, wat sneu voor je mannen Beterschap heren
pi_24060195
Rewimo beterschap voor je mannen!

Zo net terug van de stad en markt. Dan is het zulk boutweer en nog is het in de stad tjokvol!
  zaterdag 18 december 2004 @ 16:48:38 #124
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24060258
Beterschap Cristan en Q!!!

bij jou ook rotweer Clauwheee? Hier ook al regen regen regen
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 16:53:27 #125
43556 miss_dynastie
pi_24060378
Hier ook hoor clauwheee....... echt, het zag helemaal zwart van de mensen. Wel gezellig
pi_24060516
Ja klopt was wel gezellig miss_d!!

Nou Daniman, hier regen maar ook sneeuw en hagel en we hebben zelfs een klap onweer gehad!
pi_24060698
Zucht..ik kreeg net bericht van het ziekenfonds. Vorig jaar moesten we al zoveel meer gaan betalen en vanaf volgende maand weer 11 euro meer!!!
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 17:13:12 #128
43556 miss_dynastie
pi_24060790
Oh, jij hebt al bericht gehad clauwheee.... volgens mij stelt Achmea het uit tot 31 december, dan kun je toch niet meer wisselen Had me er gisteren ook al boos om gemaakt, maar ach
pi_24060859
Ik kijk net op mijn medicjnen en zie dat dus vanaf januari 10,40 bijbetaald moet worden Dus nog ff flink bestellen voor het nieuwe jaar. Heb dus elke week een doosje nodig, reken uit je winst........
pi_24060939
Jeetje Anitra, zou ik maar doen dan ja! Ik ga deze week ook nog ff gauw mn herhalingsstuff heenbrengen.
  zaterdag 18 december 2004 @ 17:20:22 #131
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24060940
die pokke verzerkingen worden altijd alleen maar duurder
pi_24061180
Ik heb ook nog geen nieuws over het nieuwe jaar, maar ik heb dus de extra aanvullende verzekering erbij en dan nog bij moeten betalen voor je medicijnen Ik weet wel dat ik bij mijn ziekenfonds maatschapijn blijf, heb hele goeie ervaringen met hun en niks is een probleem.
pi_24062284
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:00 schreef clauwheee het volgende:
Ja klopt was wel gezellig miss_d!!

Nou Daniman, hier regen maar ook sneeuw en hagel en we hebben zelfs een klap onweer gehad!
Wij drie keer een flinke klap/kraak...

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Zo......
Wij hebben hier de hele dag lopen poetsen om de keuken weer schoon te krijgen...
Gisteravond wou Michiel brownies gaan maken.. Dat mag ie dus NOOIT meer!
Onze combi-magnetron is voor de tweede keer in de hens gevlogen en is dus nu volledig overleden.

Bij de eerste keer hadden we 'm nog maar een paar dagen en wou Megapool niks doen want het was onze eigen schuld.. Nou niet dus! Wij contact opgenomen met Kassa - de Belbus.. Er zat idd een fout in het ding maar het was niet iets waarmee ze Megapool of Samsung konden aanvechten. Dus kregen we 'm terug.
Hij ging dus stuk naar ze toe en we kregen 'm weer werkend terug! Hebben er nooit iets voor hoeven betalen of wat ook. Kassa is écht

Nu zegt Michiel dus dat ie alles zeker weten goed heeft gedaan, maar ik denk dat het gewoon weer hetzelfde probleem is geweest als bij de eerste keer. Alleen stond het ding nu helemáál in de fik. Gelukkig had ik net vorige week ons brandblussertje in de meterkast gezet, en die heeft Michiel er dus helemaal op leeggespoten.
In de tussentijd heb ik Wilyan (die dus boven de keuken slaapt) uit bed geplukt en ben met hem op de bank gaan zitten bibberen met de gsm voor me op tafel, wachtend op verdere instructies.
Gellukkig viel het allemaal mee en fikte alleen de magnetron even... Maar de schrik zat er weer goed in.

Alleen was na dit voorval onze keuken wel in algehele kerstsfeer gehuld..
Mééén!!! Het leek wel of er een sneeuwstorm in onze keuken had gewoed. Nah ja, dat zouden we de volgende dag wel opruimen. Ik wou alleen niet slapen voordat de magnetron buiten stond en er een (werkende) brandmelder in de keuken aanwezig was. We hadden gelukkig pas één gehaald maar die lag nog in het schuurtje, ding opgehaald en er neer gelegd.

En vandaag zijn we dus heel de dag bezig geweest om alles weer schoon te krijgen.
W ~ H ~ T
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 18 december 2004 @ 18:17:14 #134
13151 crew  Rewimo
pi_24062325
Jeetje, Jonnetje, wat een verhaal zeg! Lijkt me echt doodeng, brand. En die magnetron is duidelijk niet goed, gewoon weer teruggaan hoor!
pi_24062433
Zo Jonnetje, das ook ff schrikken!
pi_24062470
Ze doen er dus helemaal niks aan..

Bovendien was de eerste keer al toen ik nog zwanger was van Wilyan.
En zal nu de garantie (die we al niet meer hadden na/bij de eerste keer) nu al wel helemáál zijn verlopen.
W ~ H ~ T
pi_24062546
En het is idd écht doodeng!

Tip van de dag: Zorg écht dat je een brandblussertje en rookmelders in huis hebt!

.
.
.

(Brandblussertjes heb je al voor een paar centen bij de Action)
W ~ H ~ T
  zaterdag 18 december 2004 @ 18:28:01 #138
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24062569
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:15 schreef Jonnetje het volgende:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-knip-

Gelukkig had ik net vorige week ons brandblussertje in de meterkast gezet, en die heeft Michiel er dus helemaal op leeggespoten.
In de tussentijd heb ik Wilyan (die dus boven de keuken slaapt) uit bed geplukt en ben met hem op de bank gaan zitten bibberen met de gsm voor me op tafel, wachtend op verdere instructies.
Gellukkig viel het allemaal mee en fikte alleen de magnetron even... Maar de schrik zat er weer goed in.
Alleen was na dit voorval onze keuken wel in algehele kerstsfeer gehuld..
Mééén!!! Het leek wel of er een sneeuwstorm in onze keuken had gewoed.

-knip-
poe wat naar allemaal!!! Gelukkig is het min of meer goed afgelopen, maar ikkan me voorstellen dat de schrik er goed in zat...
wat voor blusser had je trouwens? Toch geen poederblusser? Die is erg agressief namelijk...
pi_24062592
Wel dus, en het slaat erg op je keel die rommel.

Maar agressief of niet, ik ben blij dat we 'm hadden!
(ik moet er toch niet aan denken hoe het anders misschien was afgelopen..)
W ~ H ~ T
  zaterdag 18 december 2004 @ 18:34:39 #140
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24062701
inderdaad, beter een poederblusser dan helemaal geen poederblusser, maar wat ik op mijn BHV cursus heb geleerd is dat je daarna dingen als meubels en tapijt kan vervangen...
maar goed, ellke soort blusser is weer voor een eigen "doelgroep" (geen mensen maar brandhaarden) geschikt, met een CO2 blusser had je dat vuur bijvoorbeeld niet moeten blussen. Poeder of schuim (waarvan die laatste volgens mij ook goed is voor thuis) zijn wel goed geschikt voor thuisbrandjes ala ik het me allemaal goed herinner.
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 18:39:20 #141
43556 miss_dynastie
pi_24062793
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 17:20 schreef clauwheee het volgende:
Jeetje Anitra, zou ik maar doen dan ja! Ik ga deze week ook nog ff gauw mn herhalingsstuff heenbrengen.
stttttttttttttt... ik ook....
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 18:41:27 #142
43556 miss_dynastie
pi_24062841
Jee, jonnetje, wat eng
pi_24063128
Over dat ziekenfonds: je kunt vaak tot februari veranderen. Op www.independer.nl kun je berekenen of er een betere optie is dan de maatschappij waarbij je nu verzekerd bent.
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 18:59:00 #144
7074 moussy
kuttekop
pi_24063148
Vlogen de stopper e niet meteen uit?

Wij hadden laatst een fikkende home-cinema setje
pi_24063328
Ik lees nu pas over Jonnetje.... wat eng Gelukkig ging het wel goed verder...
pi_24064090
Jonnetje, wat eng Het had wel erger kunnen aflopen. Daar moet je niet aan denken zeg. Welk merk was dat ding van?
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 19:45:22 #147
43556 miss_dynastie
pi_24064290
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 18:57 schreef poemojn het volgende:
Over dat ziekenfonds: je kunt vaak tot februari veranderen. Op www.independer.nl kun je berekenen of er een betere optie is dan de maatschappij waarbij je nu verzekerd bent.
tja, maar bij mij wordt de premie al op de eerste van de maand afgeschreven, dus daar zit je maar mooi mee... ik ben trouwens particulier verzekerd en wil eigenlijk ook helemaal niet weg bij Achmea , want de service is an sich heel goed en zij kunnen er ook weinig aan doen verder denk ik, want die eigen risico's zijn toch overal hetzelfde en die premie is sowieso wel hoog, zal wel hoger worden maar er staat ook wel wat tegenover... maar flauw is het wel voor de mensen die wel willen wisselen, vind ik... maar ff mopperen is wel lekker, wat is het toch allemaal duur geworden zeg

[ Bericht 9% gewijzigd door miss_dynastie op 18-12-2004 20:12:08 ]
  zaterdag 18 december 2004 @ 20:06:59 #148
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24064853
jeetje jonnetje das schrikken zeg
  zaterdag 18 december 2004 @ 20:32:13 #149
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24065468
We gaan in januari een kitten kopen ..
we hebben er eerst 2 gehad maar dit ging niet samen toen kyllian een baby was..
We missen ze nog steeds elke dag .(blackey en Misty)
en daarom hebben we dit besloten
ik kijk er al zo naar uit en kyllian ook
ik moet volgende week heel de week werken en voor dat geld gaat het zeker lukken
moest het even kwijt hoor
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 20:35:16 #150
43556 miss_dynastie
pi_24065541
Wat leuk babyfeet!! Heb je al een fotootje of zo????
  zaterdag 18 december 2004 @ 20:41:15 #151
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24065667
nee dat niet maar het dierenasiel hier zit er vol mee ...
en het zijn zulke schatjes en vrijdozen
en die zullen er voorlopig nog zitten gaat hier niet zo heel erg hard helaas..
er komen er alleen steeds meer bij vind het echt erg..
het maakt voor ons niet echt uit hoe dat hij/ zij eruit ziet
als we het maar een huis kunnen geven ...
helaas kunnen we het nu niet betalen anders hadden we er vandaag nog eentje gehaald...
zo graag willen we het..
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 20:43:10 #152
43556 miss_dynastie
pi_24065714
Oh, ik dacht dat jullie er al eentje uitgezocht hadden
Heerlijk voor je
* miss_dynastie heeft haar katje zojuist zo'n gewei opgezet voor de foto op de kerstkaart... nou, uh, denk niet dat het een succes is, hij kijkt nogal zielug
  zaterdag 18 december 2004 @ 20:45:25 #153
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24065761
nee ik zou heel graag een maincoon willen hebben maar dat gaat echt ver buiten ons buget
en het asiel vind ik zo zielig daar kosten ze 50 euro en vind ik nogal meevallen..
...
agossie Yian
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 20:49:24 #154
43556 miss_dynastie
pi_24065848
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef babyfeet het volgende:
nee ik zou heel graag een maincoon willen hebben maar dat gaat echt ver buiten ons buget
en het asiel vind ik zo zielig daar kosten ze 50 euro en vind ik nogal meevallen..
...
Misschien hebben ze er wel een in het asiel !
pi_24065959
Zo ik ga zo ff bijlezen hoor. Maar ik moet ff zeggen dat Bo dr verjaardag zo leuk was. De foto's (erg veel) staan in t fotopic
Bo heeft genoten en ging met een huilend ik ben nog lang niet moe en wil altijd blijven spelen naar bed toe
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24066077
Jonnetje dat is schrikken zeg.

Babyfeet accepteerde de poezen toen Kyllian niet?
Wat voor poezen en waar vandaan enzo?

Pff de volgende pagina ook ff lezen Jessie
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24066485
Rewimo beterschap met je mannen.
Hier niesen hoesten we ook allemaal.
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 18 december 2004 @ 21:16:29 #158
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24066624
Toen Kyllian nog baby was liepen ze elke keer voor mijn voeten en ben een keer bijna met kyllian van de trap gevallen door de poezen .. Ook een keer op gaan staan omdat ik ze niet zag toen ben ik ook bijna gevallen
en als ik de trap op wilde gingen ze gewoon echt niet opzij..
Je kon zeggen wat je wilde maar bleven gewoon liggen..
en ze gingen hun behoefte doen op plekken waar het totaal niet gewenst was..
ze waren gewoon jaloers
pi_24066680
Ja is logisch ook. Was hier ook hoor dat ze jaloers waren. Maar ze werden nooit gemeen. Ze waren eerder bang in t begin voor Bo. Dat vond ik dan weer zielig.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 21:19:41 #160
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24066734
heb ik ook gehad met een van mijn katten, babyfeet. ik heb het een jaar nog uitgehouden met een kat die echt overal plaste en poepte behalve op de bak. hij is naar mijn zus verhuisd en leefde daar nog lang en gelukkig.
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 21:21:25 #161
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24066782
ik ben helemaal blij.

ik had met sinterklaas een mp3-speler gekregen en vanaf vanavond doettie het eindelijk.
ik zit nu met jean-michel jarre op mijn oren
deeeeem wat heb ik die muziek gemist.

maar ik ga lekker de hele avond nog genieten!
pi_24066837
Leuk lady! Mijn lief heeft sinds kort ook zo'n ding..nu luistert ie helemaal niet meer naar me
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 21:36:03 #163
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24067244
lol clauwhee...... gewoon de batterijen verstoppen
  zaterdag 18 december 2004 @ 21:53:40 #164
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24067683
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 21:21 schreef lady-wrb het volgende:
ik ben helemaal blij.

ik had met sinterklaas een mp3-speler gekregen en vanaf vanavond doettie het eindelijk.
ik zit nu met jean-michel jarre op mijn oren
deeeeem wat heb ik die muziek gemist.

maar ik ga lekker de hele avond nog genieten!
J.M. Jarre maakt mooie muziek ook! Hou je ook van Vangelis? Die vind ik vaak ook erg goeie muziek hebben
  zaterdag 18 december 2004 @ 22:02:02 #165
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24067891
voor de mensen die nog een paar foto'tjes van mijn katten willen zien...

mijn "sinterklaas/kerst-cadeautje" bevalt ook goed... ik heb vandaag met veel plezier op mijn piano gespeeld!!
  zaterdag 18 december 2004 @ 22:03:58 #166
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24067934
ze zijn lief daniman
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 22:12:29 #167
7074 moussy
kuttekop
pi_24068157
klote verslavende aquaiumspel ik kom niet door level 4.5 lady-wrb en er staat ook een enge groene boom achter me
  zaterdag 18 december 2004 @ 22:15:59 #168
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_24068255
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:12 schreef moussy het volgende:
klote verslavende aquaiumspel ik kom niet door level 4.5 lady-wrb en er staat ook een enge groene boom achter me
Ik heb 't een tijdje geleden al opgegeven.. (weet alleen niet meer bij welk level)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 22:27:23 #169
43556 miss_dynastie
pi_24068616
quote:
Lief
Ik zie dat die van jou het principe 'stoel van de baas' ook nog niet helemaal begrijpen
pi_24069026
Lololol Clauwhee!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24069064
Wat is het hier rustig vandaag!
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 22:48:01 #172
43556 miss_dynastie
pi_24069089
Ik ben oliebollen aan het bakken jessie
pi_24069105
Tja..ach af en toe ook wel handig
pi_24069139
Oliebollen? Jammie!!!!!!!
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24069210
Ja echt rustig. Heb eigenlijk ook veel te doen maar ik kan me er niet toe zetten.

Oliebollen miss_d??!!
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 22:55:35 #176
43556 miss_dynastie
pi_24069270
Jaaaa, en ze zijn lekker
mister_d had er heel veel zin in, dus vandaar
pi_24069357
Lekker man. Onze frituurpan is kapot (gelukkig)
Het voelt heerlijk!!!!
  zaterdag 18 december 2004 @ 23:00:10 #178
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24069386
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Lief
Ik zie dat die van jou het principe 'stoel van de baas' ook nog niet helemaal begrijpen
ze gaan gewoon zitten waar ze willen.. ik heb ze al aangetroffen:
- in mijn bed (waar ik ze meteen weer uithaalde, geen katten in mijn bed)
- onder mijn bed
- op mijn bed
- op het aanrecht (waar ik ze subiet vanaf joeg)
- op mijn beeldscherm
- in mijn computermeubel
- op en onder mijn bank
- op mijn bureaustoel
enz.

vanavond ging ik even de keuken in, lag Cagney op de kattenbak, en die zag mij en bewoog naar achter waardoor ze van de kattenbak rolde, tegen de verwarming aan die aan stond, ik heb dr maar snel daar weggeholpen

en het is wachten tot het moment dat ze op mijn piano gaan zitten (maar daar heb ik een handdoek over gelegd)
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 23:01:48 #179
43556 miss_dynastie
pi_24069419
Twee jaar geleden ging onze frituurpan stuk tijdens het oliebollen bakken
Ik zou het ding echt niet kunnen missen
mijn eierkoker ging trouwens ook rond de Pasen stuk, en net als je het halve dorp beloofd hebt om eieren voor ze te schilderen........
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 23:06:13 #180
43556 miss_dynastie
pi_24069522
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 23:00 schreef daniman het volgende:
ze gaan gewoon zitten waar ze willen.. ik heb ze al aangetroffen:
Dat doet Yian ook allemaal
En net voor je langs willen als je de trap af loopt... waardoor je per ongeluk een rotschop van het vrouwtje krijgt om acht uur 's ochtends... sorry menneke
quote:
vanavond ging ik even de keuken in, lag Cagney op de kattenbak, en die zag mij en bewoog naar achter waardoor ze van de kattenbak rolde, tegen de verwarming aan die aan stond, ik heb dr maar snel daar weggeholpen
quote:
en het is wachten tot het moment dat ze op mijn piano gaan zitten (maar daar heb ik een handdoek over gelegd)
Je weet niet wat ze doen als je niet thuis bent
  zaterdag 18 december 2004 @ 23:12:47 #181
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24069682
quote:
Op zaterdag 18 december 2004 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:

Dat doet Yian ook allemaal
En net voor je langs willen als je de trap af loopt... waardoor je per ongeluk een rotschop van het vrouwtje krijgt om acht uur 's ochtends... sorry menneke
herkenbaar. Soms dan sta ik ergens en dan komt een van die twee achter me staan. En als ik bij de voorraadkast sta moet ik dus een stap naar achteren doen. Handig als er net eentje achter me staat...
pi_24069821
Ja ze zijn wel nieuwsgierig he Daniman

Ik ga me bedje in ben moe. Morgen weer een verjaardag
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † zaterdag 18 december 2004 @ 23:53:22 #183
7074 moussy
kuttekop
pi_24070570
Zo. mn vreselijke boom staat, morgen mag René de dit-jaar-kind-vriendelijke-ballen er in hangen
pi_24070625
Hoest met je hum mous?
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 01:07:01 #185
7074 moussy
kuttekop
pi_24072609
weer gezakt, ik heb dat aquariumspel uitgespeeld 4-5 is dus het laatste level, dan krijg je nog een level om 1 of ander mega monster te vermoorden en om iig 1 help-visjes-beestje over te houden, nu is het klaar

pi_24072796

Anticlimax dus...

Nou morgen (straks) nieuwe ronde nieuwe kansen met je eigenste gezellige kerstboom
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 01:33:41 #187
7074 moussy
kuttekop
pi_24073228
mijn rode hartjes, met twinkel kleur en heldere lampjes
  zondag 19 december 2004 @ 01:40:25 #188
61800 Rottdog
pi_24073352
Fotoooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 01:41:19 #189
7074 moussy
kuttekop
pi_24073364
nog zonder ballen
  zondag 19 december 2004 @ 01:48:09 #190
61800 Rottdog
pi_24073495
Dan hang je Peet er maar ff in voor de sier
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 08:17:39 #191
7074 moussy
kuttekop
pi_24076117
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:48 schreef Rottdog het volgende:
Dan hang je Peet er maar ff in voor de sier

Cas moest janken van de boom, zo mooi vond ie het
  zondag 19 december 2004 @ 11:12:41 #192
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24076970
Is die boom nou al opgetuigd of niet?

Ik ben nog steeds niet helemaal lekker en dat terwijl we iets ontzettends leuks zouden gaan doen vandaag helaas. Maar Ladybos kwam hier net even en die had een cadeautje voor Jolie bij zich en een kerstpakket vol met eten voor mij! Superlief!

En we hebben een prijsje gewonnen op Ouders Online. Een beeldwoordenboek
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 11:16:38 #193
7074 moussy
kuttekop
pi_24077004
Peet vindt de boom mooi Hij is klaar, straks een foto, ben nog even bezig om mn kerstkrans te veranderen.

Ladybos Luchtbel beterschap... goed op jezelf passen he.
  zondag 19 december 2004 @ 11:22:15 #194
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_24077071
Tuurlijk, heb nu weer te eten

Laat mij die boom maar even beoordelen, dat lijkt me het beste.
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 11:47:07 #195
7074 moussy
kuttekop
pi_24077409
Klaaaaaaaaaaaaaaaaar!!

Vanavond een betere foto als het donker is, tegenlicht en zo bla bla bla

en mn krans
  zondag 19 december 2004 @ 12:18:02 #196
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24077967
een gezellige en mooie boom en krans
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 19 december 2004 @ 12:24:21 #197
13151 crew  Rewimo
pi_24078090
Wauw Mous... wat ontzčttend gezellig
  zondag 19 december 2004 @ 12:52:50 #198
31820 Martineke
Mama van Maxim en Romijn
pi_24078754
LadyBos wat ben jij lief

mooie boom Moussy
  zondag 19 december 2004 @ 13:42:11 #199
3011 E.T.
pi_24079960
ff spammen hoor.. Jeroen heeft een eigen weblog gebouwd voor Saskia.. (en dat is zoooooo leuk om allemaal weer door te lezen..)
http://www.123swets.com/weblog.php

Ben best wel trots op m'n vent
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 13:50:19 #200
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24080152
quote:
Op zondag 19 december 2004 01:07 schreef moussy het volgende:
weer gezakt, ik heb dat aquariumspel uitgespeeld 4-5 is dus het laatste level, dan krijg je nog een level om 1 of ander mega monster te vermoorden en om iig 1 help-visjes-beestje over te houden, nu is het klaar

[afbeelding]

heb je challenge ook helemaal uitgespeeld?
meeeeeen ik kom maar niet door tank 3 heen
pi_24080549
Jij hebt ook een nepperd
Arme kippen, al hun winterveertjes kwijt
Zo gek is die boom van je nog niet hoor Mous!
  zondag 19 december 2004 @ 16:34:51 #202
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24083862
Niels en Thor (de oom van mijn Sjonnie en Harrie)

Ik kon niet beslissen of hij nou in TOET of het kattentopic moest
pi_24084261
quote:
Op zondag 19 december 2004 11:12 schreef Luchtbel het volgende:
Is die boom nou al opgetuigd of niet?

Ik ben nog steeds niet helemaal lekker en dat terwijl we iets ontzettends leuks zouden gaan doen vandaag helaas. Maar Ladybos kwam hier net even en die had een cadeautje voor Jolie bij zich en een kerstpakket vol met eten voor mij! Superlief!

En we hebben een prijsje gewonnen op Ouders Online. Een beeldwoordenboek
Ladybos is idd een lieverd
Gefeliciteerd met je prijsje
voor jou
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 18:25:58 #204
7074 moussy
kuttekop
pi_24086157
quote:
Op zondag 19 december 2004 14:07 schreef danosa het volgende:
Jij hebt ook een nepperd
Arme kippen, al hun winterveertjes kwijt
Zo gek is die boom van je nog niet hoor Mous!
Ja natuurlijk, je denkt toch zeker niet dat ik ieder jaar zinloos een boom uit de grond laat rukken of kappen

Cas gaat nu wel steeds beter los staan, zo bij de boom

Oh ja, hier geen hond met kerstmuts en baard hoor Het is een winkel waar ze je in achtervolgen ik háát dat, niet op je gemak rond kunnen kijken, zonder dat iemand op je hielen en reet geplakt zit Ik heb dus alleen het nodige meegenomen en kom er niet snel weer
  Jubileum moderator zondag 19 december 2004 @ 18:27:52 #205
3660 crew  Lois
*trotse mama*
pi_24086203
Niels, sorry je bent vast beeldschoon maar ik hier echt van Thor

ET leuk de weblog van Saskia

Mooie boom Mous!

Wij hebben een echte hangzondag achter de rug, bah! Ik had me zo verheugd op een lekkere wandeling in de kou vanmiddag maar Eva werd gisteravond ineens koortsig en bleek vanochtend een oorontsteking te hebben. We zijn dus maar thuisgebleven vandaag maar wat wordt je sloom zeg van zo'n dag binnen zitten. Wel lekker zo'n pyamadag maar ik ben toch liever buiten.
En als ze lacht, dan lacht de wereld met haar mee....
Eva ♥ en Iris ♥
  zondag 19 december 2004 @ 20:05:06 #206
61800 Rottdog
pi_24088044
Het is donker mouss waar blijft die foto van de kerstboom at dark
pi_24088100
quote:
Op zondag 19 december 2004 16:34 schreef Spindizzy het volgende:
Niels en Thor (de oom van mijn Sjonnie en Harrie)

Moussy, kom maar op met die boom
  zondag 19 december 2004 @ 20:44:09 #208
61800 Rottdog
pi_24088785
Spin wat een lekkere dotjes
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 21:41:14 #209
7074 moussy
kuttekop
pi_24090034

Hij is nog net zo lelijk maar alles is cas-proof
pi_24090217
Ik heb wel eens lelijker gezien
  zondag 19 december 2004 @ 21:50:39 #211
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24090253
Toch vind ik hem heel leuk moussy..

ik kijk net naar buiten en ik dacht hee het sneeuwt
ik zo nee tr*t er staat is grandioos in de fik in de flat schuin tegen over ons huis
die man had iets in de fik binnen en had het naar buiten gegooit op de balusrtade..
hij had het inmiddels al zelf uitgemaakt maar ik heb niet kunnen zien wat het was de vlammen waren 3 meter hoog..
toen kwam de politie en 2 brandweerwagens die zijn inmiddels weg en nu is er alleen nog politie en ambulance die is er ook nog steeds ze zijn nu al een half uur binnen bezig..
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 21:50:43 #212
7074 moussy
kuttekop
pi_24090256
Ik zie net pas dat dit de achterkant van de boom is Nou ja, jullie doen het er maar mee de voorkant is netter en er hangt meer bal.
  zondag 19 december 2004 @ 21:51:36 #213
3011 E.T.
pi_24090281
ik vind die boa gaaf!
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 21:52:42 #214
7074 moussy
kuttekop
pi_24090310
Ik hou niet van die glimslingers en kreeg een heldere ingeving dat we dit nog hadden liggen van het kamertje van Mink
  zondag 19 december 2004 @ 22:32:03 #215
34891 melonovy
La Kutschie
pi_24091251
Leuk Moussy, het grafische dan, en het idee om er een boa in te hangen
Het voelt goed hč?
A je to!
  zondag 19 december 2004 @ 23:13:11 #216
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24092212
even een dikke kus voor TC.. en een dikke knuf kop op kerel

Ik heb een heerlijk weekend gehad.. ik ben vlieft!! hihi..
morgen weer naar de tandarts maar nu weet ik wat me te wachten staat valt dus mee ( alleen die spuiten )
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 23:14:01 #217
43556 miss_dynastie
pi_24092240
Op wie, neva????????????????????????
  zondag 19 december 2004 @ 23:14:04 #218
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24092243
succes morgen Neva
pi_24092274
Lekker kleurig boompje Moussy!!!

Oeh Neva vlieft is fun Succes morgen
  zondag 19 december 2004 @ 23:16:32 #220
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24092309
op mijn nieuwe lief das nu eens een mooi kerstcadeautje hij's nu onderweg naar huis en mis hem nu al ...
pi_24092391
ziet er leuk uit Moussy

veel plezier morgen neva
  zondag 19 december 2004 @ 23:19:54 #222
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24092422
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ziet er leuk uit Moussy

veel plezier morgen neva
ach ik heb een leuk weekend om ana terug te denken .. ik voel me net een puber hihihi...
  zondag 19 december 2004 @ 23:21:34 #223
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24092467
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:15 schreef Anitra het volgende:
Lekker kleurig boompje Moussy!!!

Oeh Neva vlieft is fun Succes morgen
thanx.. hoe gaat het met jou?? ik heb vrijdag aan je gedacht hoe het met je zou gaan... ik hoop dat het geholpen heeft
pi_24092549
lekker toch je net een puber voelen, geniet maar lekker van dat gevoel
Tandartsen kunnen ook leuk zijn btw dit zegt ikke die niet bang is voor een tandarts en het eigenlijk altijd wel leuk vind...ja ik ben beetje gek
  † In Memoriam † zondag 19 december 2004 @ 23:25:43 #225
43556 miss_dynastie
pi_24092573
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:16 schreef Neva het volgende:
op mijn nieuwe lief das nu eens een mooi kerstcadeautje hij's nu onderweg naar huis en mis hem nu al ...
Ja, hehe....
  zondag 19 december 2004 @ 23:29:45 #226
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24092697
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:25 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ja, hehe....
ken uhm van fok lang verhaal maar hij's supersuperlief en lief en lief en en
pi_24092897
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:21 schreef Neva het volgende:

[..]

thanx.. hoe gaat het met jou?? ik heb vrijdag aan je gedacht hoe het met je zou gaan... ik hoop dat het geholpen heeft
Het is vrijdag goed gegaan. Weinig gemerkt van de injectie zelf. Maar de napijn is heel erg, wist ineens dat de pijn stiekem toch nog erger kon Als het goed is dan duurt de napijn nog een paar dagen en dan is het wachten op het effect van de injectie, die we waarschijnlijk pas gaan merken als we de volgende krijgen Vond het echt heel lief hoe iedereen aan me gedacht had en dat heeft me er ook door heen geholpen, thanks iedereen!!!!
pi_24093012
heeft iemand misschien ergens mijn stem gezien??? ik ben hem kwijt maar wil hem graag terug.
gelieve dit te berichten aan mij als u hem gevonden heeft
bij voorbaat dank
  zondag 19 december 2004 @ 23:42:55 #229
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24093066
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
heeft iemand misschien ergens mijn stem gezien??? ik ben hem kwijt maar wil hem graag terug.
bij voorbaat dank
ik zal even voor je zoeken
pi_24093160
hij is zacht,bevat lieve woordjes een paar vloekwoordjes,een mooie zang al zeg ik het zelf hij is niet al te hoog maar ook niet al te laag,voor de rest kan ik er volgens Mar er goed mee kleppen....
  zondag 19 december 2004 @ 23:55:12 #231
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24093420
ik heb hier een stemmetje lgevonden.. zat in een hoekje gekropen.. een zachte stem.. die zei ik mis zingen voor thijs.. ik denk dat het de jou is.. ik zal hem even epr express post versturen
pi_24093492
graag dank je wel
  maandag 20 december 2004 @ 00:30:07 #233
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24094165
vriest het bij jullie ook zo?
alle autoruiten zitten hier al dichtgevroren
pi_24094274
* Bar_en_Mar staat op en gaat even kijken hoe koud het hier buiten is

volgens de termometer is het hier buiten 0,8 graden dus het zal hier vast en zeker zometeen ook gaan vriezen
pi_24094297
Het is hier heel helder en koud buiten. Beneden is de verwarming a; een tijdje uit, dus ik ga peukie roken in de keuken en dan weer lekker mijn warme bed in.
Enneh Bar je stem klonk heel sexy hoor
  maandag 20 december 2004 @ 00:39:16 #236
54058 babyfeet
08-09-2010 Trouwen!!!!!
pi_24094313
vind het jammer dat wij niet zo'n ding hebben de autoruiten zitten hier al een tijdje dicht
pi_24094586
je zou hem nu moeten horen Antira

maar ik ga lekker slapen ben helemaal kapot op na een druk maar super weekend
  maandag 20 december 2004 @ 01:00:46 #238
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24094637
slapa lekker allen.. dat jullie maar net zo leuk mogen dromen als ik strakjes doe
pi_24095312
quote:
Op maandag 20 december 2004 00:30 schreef babyfeet het volgende:
vriest het bij jullie ook zo?
alle autoruiten zitten hier al dichtgevroren
* ThunderChild kijkt naar zijn bolide . . .

Yep, ruiten zitten vol. Anything else ??
pi_24096495
quote:
Op maandag 20 december 2004 01:57 schreef ThunderChild het volgende:

[..]

Yep, ruiten zitten vol. Anything else ??

Mijn mooie auto zit ook helemaal dicht en ik moet zo weg! Dat wordt weer krabben!
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 december 2004 @ 09:50:48 #241
13151 crew  Rewimo
pi_24096903
Mijn auto stond in de luwte dus ik had mijn spuitbus nauwelijks nodig
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 09:57:01 #242
37843 lady-wrb
kortaf
pi_24096979
mijn zadel was bevroren behalve een koude ook nog eens een natte kont!
  maandag 20 december 2004 @ 10:30:28 #243
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24097413
quote:
Op maandag 20 december 2004 09:57 schreef lady-wrb het volgende:
mijn zadel was bevroren behalve een koude ook nog eens een natte kont!

Lady-wrb? zou je me je adres nog een keer kunnen doen ben me mail kwijt met adres erin kan ik me kerstkaartje sturen had hem al gemaakt maar nu is ineens hoop van me mail weg
pi_24097519
quote:
Op zondag 19 december 2004 23:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
bij voorbaat dank
bij mij is hij ook al weg
Jouw kleine handje grijpt
mijn grote vinger vast
mooi toch dat mijn vinger
zo in jouw handje past
  maandag 20 december 2004 @ 10:38:55 #245
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24097544
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:37 schreef Beaker het volgende:

[..]

bij mij is hij ook al weg
voor jou ook even zoeken dan
pi_24097562
graag!!

Hoe is het met de vlindertjes
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 20 december 2004 @ 10:41:39 #247
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24097588
Net lekker een uur met de hond gelopen. Het is wel hartstikke koud maar we hadden wel het zonnetje erbij Ik hoop dat het vanmiddag ook nog zo is want hond en ik hebben best zin in nog een flink end lopen.
  maandag 20 december 2004 @ 10:43:03 #248
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24097616
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:39 schreef Beaker het volgende:
graag!!

Hoe is het met de vlindertjes
hihihi ik heb alleen even plaats vervangende kriebels voor de tandarts zie op tegen de spuiten maar tis zo weer over ..
Heb je een beetje een schor stemmetje? dan ligt ook die hier
  maandag 20 december 2004 @ 10:44:25 #249
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24097642
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:41 schreef Spindizzy het volgende:
Net lekker een uur met de hond gelopen. Het is wel hartstikke koud maar we hadden wel het zonnetje erbij Ik hoop dat het vanmiddag ook nog zo is want hond en ik hebben best zin in nog een flink end lopen.
hier is het niet uit te houden zo koud maar wandelen in een lekker zonnetje is altijd leuk
pi_24097770
Heerlijk Spin ff lekker aan de wandel met de hond!!

oeh....Neva, ja die spuiten dat zijn ook niet mijn favorieten ben er allergisch voor dus als ik naar de tandarts moet en er moet wat gebeuren en er komt een spuit aan te pas, lig ik de rest van de dag ziek op bed
Ik ben inderdaad reuze schor, lijk Katja Schuurman wel
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 20 december 2004 @ 10:55:42 #251
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24097830
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:52 schreef Beaker het volgende:
Heerlijk Spin ff lekker aan de wandel met de hond!!

oeh....Neva, ja die spuiten dat zijn ook niet mijn favorieten ben er allergisch voor dus als ik naar de tandarts moet en er moet wat gebeuren en er komt een spuit aan te pas, lig ik de rest van de dag ziek op bed
Ik ben inderdaad reuze schor, lijk Katja Schuurman wel
allergisch hier ook.. me gezicht is de eerste paar uur veir keer zo bol als normaal maar goed zonder spuiten lijkt me wel erg pijnlijk trekken .. bluh nog 6 weken en dn pas klaar.. .. ik hoop dat ik er verder net zo pijnloos vanaf kom als de afgelopen keer
pi_24097856
Owh.....wat erg jij ook al allergisch Mjaaaaa....tis niet echt een fraai gezicht als ik zo'n spuit heb gehad!!
6 weken wat moet er allemaal gebeuren dan en waarvoor??
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 20 december 2004 @ 10:59:26 #253
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24097873
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:57 schreef Beaker het volgende:
Owh.....wat erg jij ook al allergisch Mjaaaaa....tis niet echt een fraai gezicht als ik zo'n spuit heb gehad!!
6 weken wat moet er allemaal gebeuren dan en waarvoor??
leg ik vanmiddag wel even uit moet er nu nl vandoor
pi_24097913
er is een kind op straat neergestoken, in zijn nek mijn hemel het zal je kind, maar zijn!!

Neva, succes
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 11:19:28 #255
7074 moussy
kuttekop
pi_24098220
quote:
Op maandag 20 december 2004 10:41 schreef Spindizzy het volgende:
Onze bejaarde had er blijkbaar geen zin in, te koud, die had gewoon ff in de kamer gepist en gescheten
pi_24098276
Moussy, dat is erg onze Bas doet dat ook best vaak, zal de leeftijd wel zijn of het bier
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 20 december 2004 @ 11:22:57 #257
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24098282
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:19 schreef moussy het volgende:

[..]

Onze bejaarde had er blijkbaar geen zin in, te koud, die had gewoon ff in de kamer gepist en gescheten
Dat is minder lollig...

Mental note to self: Casper leren op de kattenbak te gaan nu hij nog jong en leergierig is
pi_24098311
Spin beetje een late reaktie, maar wat een schattige foto
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 11:27:42 #259
7074 moussy
kuttekop
pi_24098360
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:22 schreef Beaker het volgende:
Moussy, dat is erg onze Bas doet dat ook best vaak, zal de leeftijd wel zijn of het bier
bier??

die van ons doet het maar héél af en toe, godzijdank. Hij pist nml bijna altijd tegen een kast aan. Deze keer was het gelukkig tegen de kunststoffen kinderstoel, dus dat is zo afgesopt, maar toch
pi_24098449
Vraagje,
Ik heb net traktatie's gemaakt voor Bo (jarig geweest en laatste keer spelotheek)
Heel simpel prikkertjes met spekkies en dan helemaal bovenaan snoepjes in de vorm van een varkenskopje Nu was dat laatste volgens Geer niet zo slim daar er veel marokaanse kindjes komen. Zouden die ook geen snoepjes met varkensafbeelding mogen? Ik vind ze zo schattig en Bo is er helemaal flieft op. Zal ik er anders een paar afhalen? Of gewoon laten zitten? Ben een beetje in twijfel gebracht.
Het voelt heerlijk!!!!
pi_24098458
Mjaaa.....Bas is verslaafd aan bier Kan geen kwaad hoor, hij piest alleen wat meer als hij een beetje bier op heeft! ( doen meestal een beetje op een schaaltje en datslebbert hji dan op )
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
pi_24098550
jessie, sommigen doen daar moeilijk over, misschien kun je er idd een paar zonder doen zodat ze zelf kunnen kiezen. veel plezier trouwens!
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 11:39:21 #263
7074 moussy
kuttekop
pi_24098563
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:33 schreef Beaker het volgende:
Mjaaa.....Bas is verslaafd aan bier Kan geen kwaad hoor, hij piest alleen wat meer als hij een beetje bier op heeft! ( doen meestal een beetje op een schaaltje en datslebbert hji dan op )
gezond lijkt het me niet...

Jessie, ik zou ze er niet af halen, als ze die niet mogen eten kunnen de ouders dat nog altijd zelf. Het is toch geen varkensvlees.... Beetje dubbel idd.
pi_24098593
Ja dubbel he. Je wilt geen mensen kwetsen, maar Bo ook niet die ze zelf uitgezocht heeft. En als ik er een paar wel en een paar niet doe dan kiezen dalijk juist die kindjes er 1 met een varkentje. Pfffff had ze nou die apekoppen maar gekozen.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 11:42:17 #265
7074 moussy
kuttekop
pi_24098625
Volgende keer maar laten kiezen uit 2 zakjes, de apenkoppen en de hondjes
pi_24098665
Ja precies. Maar ik dacht daar helemaal niet aan joh. Tot ze net aan t spies geregen waren en Geer me er op wees.
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 20 december 2004 @ 11:47:12 #267
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24098722
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:39 schreef moussy het volgende:
Het is toch geen varkensvlees....
Nou er zal waarschijnlijk wel varken inzitten. In de spekkies ook trouwens. Gelatine.
pi_24098815
Maar om nou lege prikkertjes te geven
Het voelt heerlijk!!!!
  maandag 20 december 2004 @ 11:52:23 #269
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24098837
Tis wel origineel
pi_24098866
Hahahaha ja dat wel. Ik kan er nog een kaartje aan hangen met Liefs Bo

Nou ik ga gauw verder en nog even verder twijfelen wat ik zal doen.
Het voelt heerlijk!!!!
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 12:02:28 #271
7074 moussy
kuttekop
pi_24099010
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:53 schreef jessie het volgende:
Hahahaha ja dat wel. Ik kan er nog een kaartje aan hangen met Liefs Bo

Nou ik ga gauw verder en nog even verder twijfelen wat ik zal doen.
dan kan je er net zo goed wehkampkaartjes aan hangen ff printen.. klaaaaar.
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 12:04:36 #272
43556 miss_dynastie
pi_24099051
Ik zou het gewoon geven, jessie. Tis maar een snoepje en Bo heeft het zelf uitgekozen
pi_24099396
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:39 schreef moussy het volgende:

[..]

gezond lijkt het me niet...
Ik ben ermee naar de dierenarts gegaan en ze vond het geen probleem, zolang het maar bij een beetje blijft
Bas is al 11 en slebberd al 11 jaar een beetje bier van een schaaltje s'avonds dus heus het kan geen kwaad
mijn grote vinger vast
zo in jouw handje past
  maandag 20 december 2004 @ 12:46:33 #274
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24099834
jessie dubbel hoor.. maar je kan niet altijd met iedereen rekening houden.. ze kunnen het er idd zelf uithalen.. wat dat betreft vind ik het anders als ze suikerziekte ofzo hebben ..
Hondjes die bier drinken de jack russel van me zus die dronk cola
pi_24099885
Neva ben je al terug van de tandarts??
  maandag 20 december 2004 @ 12:52:22 #276
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24099920
even voor beaker:
Ze hebben vorige week woensdag 10 kiezen getrokken en vandaag idem 10 kiezen getrokken... door het gebrek aan tandeigen glazuur ( vermoedelijk door de kinder suiker die ik heb gehad) heb ik een heel slecht gebit.. al van kinds af aan dat was bij elke controle dweilen met de kraan open.. Door ontiegelijk veel schrik ben ik 2 jaar niet geweest.. en dat is niet goed nu in oktober dus gegaan want ik baalde verschrikkelijk en besloten om er een prothese in te zetten omdat het anders wel godvergeten duur gaat worden ( studentjes hebben geen 10.000 eurie zo even te besteden ) nu op wachten naar 17 februarie dan is het allemaal klaar en heb ik eindelijk weer een lach
  maandag 20 december 2004 @ 12:53:22 #277
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24099932
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:49 schreef Zabb het volgende:
Neva ben je al terug van de tandarts??
en ik heb niet gehuild alleen de spuiten waren iets gemener maar verders helemaal goed , ga zo alweer de trein in trug naar het wonder schone twentsche land
  maandag 20 december 2004 @ 12:54:34 #278
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24099955
Help onthouden dat ik nooit bij Miss D en Neva ga eten
  maandag 20 december 2004 @ 12:56:45 #279
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24099996
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:54 schreef Spindizzy het volgende:
hahah hoezo niet? als je vegetarier bent enzo dan houdt ik dara eg wel rekening me ehoor
  maandag 20 december 2004 @ 12:58:14 #280
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24100022
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:56 schreef Neva het volgende:

[..]

hahah hoezo niet?
Ik eet ook geen varken (geen enkel beest trouwens) maar wat maakt dat uit. Kunt niet met iedereen rekening houden en het zijn maar principes
  maandag 20 december 2004 @ 12:59:08 #281
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24100037
zie post er boven had hem ge-edit
  maandag 20 december 2004 @ 13:00:19 #282
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24100062
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:56 schreef Neva het volgende:

[..]

hahah hoezo niet? als je vegetarier bent enzo dan houdt ik dara eg wel rekening me ehoor
Waarom met mij dan wel rekening houden en met een moslimkind niet?
  maandag 20 december 2004 @ 13:06:28 #283
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24100160
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:00 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Waarom met mij dan wel rekening houden en met een moslimkind niet?
Ik vind een afbeelding van een varken iets anders als daadwerkelijk iets waar varkens vlees in zit ( wat betreft de gelatine.. wist ik niet.. ik heb genoeg moslims spekjes zien eten .. bedoel afbeeldingen van iets kun je niet tegenhouden.. ik zal een kind nooit of te nimmer iets geven wat ze om wat voor geloofsovertuiging/ziekte/ principe niet mogen hebben.. maar om nou een afbeelding te verbannen.. vind ik onnodig..
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 13:08:24 #284
43556 miss_dynastie
pi_24100205
quote:
Op maandag 20 december 2004 12:54 schreef Spindizzy het volgende:
Nou ja, ik vind het gewoon sneu voor Bo, die heeft het zelf uitgezocht en zo, en ze is nog maar zo klein.... als het om twaalfjarigen zou gaan, zou het voor mij weer anders liggen, die kun je dat uitleggen. Maar ik heb dan ook alleen maar heel 'nieuwerwetse' moslims in mijn vrienden- en kennissenkring, die daar absoluut geen aanstoot aan zouden nemen, maar het juist schattig vinden als zo'n meiske het uitzoekt en het beslist niet als belediging zouden opvatten. Vandaar dat ik zoiets heb 'tis maar een snoepje voor een kind'. Niet kwaad bedoeld, niet beledigend bedoeld.
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 13:08:49 #285
7074 moussy
kuttekop
pi_24100217
quote:
Op maandag 20 december 2004 11:47 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Nou er zal waarschijnlijk wel varken inzitten. In de spekkies ook trouwens. Gelatine.
Dan zou ik voor de zekerheid nog snel iets er bij halen.
  maandag 20 december 2004 @ 13:09:58 #286
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24100242
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:06 schreef Neva het volgende:
wat betreft de gelatine.. wist ik niet..
Je reageerde na mijn post over de gelatine...

Maar goed. .Is niet iets voor het speeltuinbankje
pi_24100243
Hallooooo allemaal!!!
  maandag 20 december 2004 @ 13:11:39 #288
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24100268
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:10 schreef Kleintje het volgende:
Hallooooo allemaal!!!
Haaaaai
  maandag 20 december 2004 @ 13:12:36 #289
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24100289
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:10 schreef Kleintje het volgende:
Hallooooo allemaal!!!
pi_24100313
Alles goed met iedereen?
Fijn weekend gehad enzo???
  maandag 20 december 2004 @ 13:14:41 #291
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24100333
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:09 schreef Spindizzy het volgende:

[..]

Je reageerde na mijn post over de gelatine...

Maar goed. .Is niet iets voor het speeltuinbankje
ja toen wel.. maar voordat je dat zei.. heb ik dt nooit geweten anywyas idd geen echte discussie voor hier..
  maandag 20 december 2004 @ 13:17:49 #292
24361 Neva
Mania lovin'
pi_24100392
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:13 schreef Kleintje het volgende:
Alles goed met iedereen?

ik ga een trein mee pikken tot later op den dag
  maandag 20 december 2004 @ 13:30:45 #293
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_24100625
quote:
Op maandag 20 december 2004 13:13 schreef Kleintje het volgende:
Saaaaaaaaaaaaaaai weekend gehad. En jij?
  maandag 20 december 2004 @ 13:56:26 #294
30488 coolbabe
My little pwny
pi_24101062
hallo
Aan de manier waarop zij op haar bezem zat, zag ik dat ik met een nymfomane heks te maken had.
  maandag 20 december 2004 @ 14:01:33 #295
12010 daniman
gewoon lekker gek
pi_24101165
Neva!!! 20 kiezen eruit dan heb je dus geen kies meer over! Dat lijkt me echt een raar idee...

en ik er al van balen dat ik vijf gaatjes heb... die gevuld gaan worden in een afspraak van 20 minuten dus zulke grote gaatjes zullen dat dan wel niet zijn...
  maandag 20 december 2004 @ 14:07:28 #296
1087 Merisse
broddeltante
pi_24101284
Neva op je zere wang... tjeeeempie 20 kiezen, ik wist niet dat een mens er zoveel had... krijg je nu een complete prothese of heb je je voortanden nog?
You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 14:11:03 #297
7074 moussy
kuttekop
pi_24101364
Ik heb een leuke uitdaging gekregen, voor een bedrijf tien nieuwe nokiaatjes 3310 op de kop zien te tikken, tot max. ¤35,- p stuk. Heeft iemand nog een tipje
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 december 2004 @ 14:15:12 #298
13151 crew  Rewimo
pi_24101459
Nokia bellen?
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 14:24:26 #299
7074 moussy
kuttekop
pi_24101668
worden niet meer gemaakt, nokia kon me niet verder helpen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 20 december 2004 @ 14:30:24 #300
13151 crew  Rewimo
pi_24101789
Hmmm... telefoonwinkels bellen dan maar. Of wellicht via www.bellen.com?
  † In Memoriam † maandag 20 december 2004 @ 14:34:13 #301
7074 moussy
kuttekop
pi_24101871
nee joh, ik moet partij-handelaren hebben
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')