quote:Ikke:
Gefeliciteerd hier allemaal met de (schoon)moeders!!
Schoonmaken...hmm..mjah...komt nog wel
We hebben nog even weer contact met de familie (er staan ook weer stukken in de krant) en het bericht van gister klopte niet helemaal. We weten, aan de hand van de verhalen van de verdachten gister, nu beter wat de laatste momenten van Marisse zijn geweest. Isra heeft dus wel een deel meegemaakt. Ik zet het hier niet nog eens neer..weet niet of dat elke keer wel op prijs wordt gesteld zo'n heftig stukje. Voor een juiste weerspiegeling van de rechtzaak gister kunnen jullie een stuk lezen op www.dvhn.nl (De laatste woorden van Marisse: I love you)
Als jullie het niet kunnen vinden of hier wel willen hebben hoor ik het wel
quote:Reactie van Lady-wrb op de advocaat:
die mogen ze wat mij betreft ook wel opsluiten. mijn god, is dat iemand die gestudeerd heeft?
En hier gooide ik um mee dicht:quote:En de reactie van Snoop:
Clauwhee, ik heb het artikel gelezen. wat een afgrijselijke opmerking van die advocaat ook nog dat het geen ontvoering zou zijn
Meisje, sterkte
Zo volgens mij is het nu redelijk duidelijk...quote:Ow ik zie dat de Tubantia hetzelfde nu heeft staan. Hier staat ook dat Isra huilend zag hoe Marisse werd ingetaped. Daarna is ze weggebracht.
Ow en die advocaat..die moeten ze ophangen!!!
Pff sorry hoor..het is allemaal zo frustrerend..en hier kan ik het even kwijt...
Dat was LadyS!quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:43 schreef p_iglet het volgende:
Er was hier iemand die slofjes zocht van de Hans Textiel...
Ik weet alleen niet meer wie, maar ik heb hier 2 setjes blauwe slofjes met oranje rand liggen.
1x 0-6 maanden en 1x 6-12 maanden.
quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:55 schreef Syrena het volgende:
Ik heb écht een electronica-tic! Volgens mij heb ik die van m'n vaders kant
Maandag is een GSM in de aanbieding bij de Lidl, en ik ben al een week mezelf lekker aan het maken en tegelijkertijd te zeggen dat het onzin is om 'm te kopen omdat m'n Neukia het ook nog doet.... een 3310 t.o.v een Motorola met camera en polyfone beltonen en en en en...
Argh argh arhg. Zou die tic overgaan als ik kindjes heb? Of zou ik dan ook spontaan verliefd worden op een hightech flessenwarmer o.i.d??
Ik wil ook al een mama-fiets, hij zag er zoooooo comfortabel uit
Goed idee! Nog eventjes tv kijken en dan ga ik verder! Echt!quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:15 schreef snoopy het volgende:
Nu doen Zabb, dan ben je er maar van af![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:18 schreef Zabb het volgende:
[..]
Goed idee! Nog eventjes tv kijken en dan ga ik verder! Echt!![]()
Dan ben ik dus niet de enige.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:12 schreef Zabb het volgende:
Ik word een beetje gek van mezelf!
Toch beter dan wat ik deed: malen, mezelf gek maken en opfokken en als vriendje er was denken: Mwaohhhhh, zo erg was het ook weer niet, ik zeg maar niks....quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:59 schreef Kleintje het volgende:
[..]
Dan ben ik dus niet de enige.
Ik moet wat andere gedachten in mijn kop krijgen. Ik maak mezelf nu helemaal gek en als het vriendje straks thuis komt krijgt ie alles vast gelijk over zich heen.
Ik maak alles weer erger dan dat het is.
BAH!
Dat lucht wel op!quote:Op vrijdag 17 december 2004 16:55 schreef Rottdog het volgende:
Hard stampen op de vloer en gillen dat je boos bent kleintje
Lief!quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:07 schreef Kleintje het volgende:
Clauwheee, wil ff laten weten dat ik aan jullie denk!
Die heb ik ook! Goed idee.quote:Op vrijdag 17 december 2004 21:32 schreef Kleintje het volgende:
Ik ga zo lekker stukje vienetta eten, de chocolade versie!!!!
Jammie!!quote:
dat zijn me er iets teveel maar ik vind ze wel lekker!quote:Op vrijdag 17 december 2004 23:56 schreef clauwheee het volgende:
Jullie mogen ze van mij allemaal hebben
quote:Op zaterdag 18 december 2004 00:01 schreef Spindizzy het volgende:
Mag Brecht die van Clauwheee hebben. Blijft dat olijvenmonster tenminste van de mijne af
Zal vreemder hebben gevonden als je een klotehumeur had . . .quote:
OOK GOEIEMIDDAG!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:18 schreef Kleintje het volgende:
GOODMORNING!!!!!!!!!
Heb net pas door dat het zaterdag is en dat ik leef!quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:34 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
OOK GOEIEMIDDAG!!!!!!!!!
Net uit bed of zo ??
O ja, dat ken ik. Moet het alleen elke dag doen, anders gebeurt er weinig hier . . .quote:Op zaterdag 18 december 2004 14:41 schreef Kleintje het volgende:
Heb net pas door dat het zaterdag is en dat ik leef!
Wij drie keer een flinke klap/kraak...quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:00 schreef clauwheee het volgende:
Ja klopt was wel gezellig miss_d!!
Nou Daniman, hier regen maar ook sneeuw en hagel en we hebben zelfs een klap onweer gehad!
poe wat naar allemaal!!! Gelukkig is het min of meer goed afgelopen, maar ikkan me voorstellen dat de schrik er goed in zat...quote:Op zaterdag 18 december 2004 18:15 schreef Jonnetje het volgende:
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-knip-
Gelukkig had ik net vorige week ons brandblussertje in de meterkast gezet, en die heeft Michiel er dus helemaal op leeggespoten.
In de tussentijd heb ik Wilyan (die dus boven de keuken slaapt) uit bed geplukt en ben met hem op de bank gaan zitten bibberen met de gsm voor me op tafel, wachtend op verdere instructies.
Gellukkig viel het allemaal mee en fikte alleen de magnetron even... Maar de schrik zat er weer goed in.
Alleen was na dit voorval onze keuken wel in algehele kerstsfeer gehuld..
Mééén!!! Het leek wel of er een sneeuwstorm in onze keuken had gewoed.
-knip-
stttttttttttttt... ik ook....quote:Op zaterdag 18 december 2004 17:20 schreef clauwheee het volgende:
Jeetje Anitra, zou ik maar doen dan ja! Ik ga deze week ook nog ff gauw mn herhalingsstuff heenbrengen.
tja, maar bij mij wordt de premie al op de eerste van de maand afgeschreven, dus daar zit je maar mooi mee... ik ben trouwens particulier verzekerd en wil eigenlijk ook helemaal niet weg bij Achmeaquote:Op zaterdag 18 december 2004 18:57 schreef poemojn het volgende:
Over dat ziekenfonds: je kunt vaak tot februari veranderen. Op www.independer.nl kun je berekenen of er een betere optie is dan de maatschappij waarbij je nu verzekerd bent.
Misschien hebben ze er wel een in het asielquote:Op zaterdag 18 december 2004 20:45 schreef babyfeet het volgende:
nee ik zou heel graag een maincoon willen hebben maar dat gaat echt ver buiten ons buget
en het asiel vind ik zo zielig daar kosten ze 50 euro en vind ik nogal meevallen..
...
J.M. Jarre maakt mooie muziek ook! Hou je ook van Vangelis? Die vind ik vaak ook erg goeie muziek hebbenquote:Op zaterdag 18 december 2004 21:21 schreef lady-wrb het volgende:ik ben helemaal blij.
ik had met sinterklaas een mp3-speler gekregen en vanaf vanavond doettie het eindelijk.
ik zit nu met jean-michel jarre op mijn oren
deeeeem wat heb ik die muziek gemist.
maar ik ga lekker de hele avond nog genieten!
Ik heb 't een tijdje geleden al opgegeven.. (weet alleen niet meer bij welk level)quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:12 schreef moussy het volgende:
klote verslavende aquaiumspel![]()
![]()
ik kom niet door level 4.5 lady-wrb en er staat ook een enge groene boom achter me
Liefquote:Op zaterdag 18 december 2004 22:02 schreef daniman het volgende:
voor de mensen die nog een paar foto'tjes van mijn katten willen zien...
ze gaan gewoon zitten waar ze willen.. ik heb ze al aangetroffen:quote:Op zaterdag 18 december 2004 22:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Lief
Ik zie dat die van jou het principe 'stoel van de baas' ook nog niet helemaal begrijpen
Dat doet Yian ook allemaalquote:Op zaterdag 18 december 2004 23:00 schreef daniman het volgende:
ze gaan gewoon zitten waar ze willen.. ik heb ze al aangetroffen:
quote:vanavond ging ik even de keuken in, lag Cagney op de kattenbak, en die zag mij en bewoog naar achter waardoor ze van de kattenbak rolde, tegen de verwarming aan die aan stond, ik heb dr maar snel daar weggeholpen
Je weet niet wat ze doen als je niet thuis bentquote:en het is wachten tot het moment dat ze op mijn piano gaan zitten (maar daar heb ik een handdoek over gelegd)
herkenbaar. Soms dan sta ik ergens en dan komt een van die twee achter me staan. En als ik bij de voorraadkast sta moet ik dus een stap naar achteren doen. Handig als er net eentje achter me staat...quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:06 schreef miss_dynastie het volgende:
Dat doet Yian ook allemaal
En net voor je langs willen als je de trap af loopt... waardoor je per ongeluk een rotschop van het vrouwtje krijgt om acht uur 's ochtends... sorry menneke![]()
quote:Op zondag 19 december 2004 01:48 schreef Rottdog het volgende:
Dan hang je Peet er maar ff in voor de sier
heb je challenge ook helemaal uitgespeeld?quote:Op zondag 19 december 2004 01:07 schreef moussy het volgende:
weer gezakt, ik heb dat aquariumspel uitgespeeld4-5 is dus het laatste level, dan krijg je nog een level om 1 of ander mega monster te vermoorden en om iig 1 help-visjes-beestje over te houden, nu is het klaar
![]()
[afbeelding]
Ladybos is idd een lieverdquote:Op zondag 19 december 2004 11:12 schreef Luchtbel het volgende:
Is die boom nou al opgetuigd of niet?
Ik ben nog steeds niet helemaal lekker en dat terwijl we iets ontzettends leuks zouden gaan doen vandaaghelaas. Maar Ladybos kwam hier net even en die had een cadeautje voor Jolie bij zich en een kerstpakket vol met eten voor mij! Superlief!
En we hebben een prijsje gewonnen op Ouders Online.Een beeldwoordenboek
Ja natuurlijk, je denkt toch zeker niet dat ik ieder jaar zinloos eenquote:Op zondag 19 december 2004 14:07 schreef danosa het volgende:
Jij hebt ook een nepperd
Arme kippen, al hun winterveertjes kwijt
Zo gek is die boom van je nog niet hoor Mous!
quote:Op zondag 19 december 2004 16:34 schreef Spindizzy het volgende:
Niels en Thor (de oom van mijn Sjonnie en Harrie)
ach ik heb een leuk weekend om ana terug te denkenquote:Op zondag 19 december 2004 23:18 schreef Bar_en_Mar het volgende:
ziet er leuk uit Moussy
veel plezier morgen neva
thanx.. hoe gaat het met jou?? ik heb vrijdag aan je gedacht hoe het met je zou gaan... ik hoop dat het geholpen heeftquote:Op zondag 19 december 2004 23:15 schreef Anitra het volgende:
Lekker kleurig boompje Moussy!!!
Oeh Neva vlieft is funSucces morgen
Ja, hehe....quote:Op zondag 19 december 2004 23:16 schreef Neva het volgende:
op mijn nieuwe lief![]()
![]()
das nu eens een mooi kerstcadeautje
hij's nu onderweg naar huis
en mis hem nu al
...
![]()
![]()
Het is vrijdag goed gegaan. Weinig gemerkt van de injectie zelf. Maar de napijn is heel erg, wist ineens dat de pijn stiekem toch nog erger konquote:Op zondag 19 december 2004 23:21 schreef Neva het volgende:
[..]
thanx.. hoe gaat het met jou?? ik heb vrijdag aan je gedacht hoe het met je zou gaan... ik hoop dat het geholpen heeft![]()
ik zal even voor je zoekenquote:Op zondag 19 december 2004 23:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
heeft iemand misschien ergens mijn stem gezien??? ik ben hem kwijt maar wil hem graag terug.
gelieve dit te berichten aan mij als u hem gevonden heeft
bij voorbaat dank
* ThunderChild kijkt naar zijn bolide . . .quote:Op maandag 20 december 2004 00:30 schreef babyfeet het volgende:
vriest het bij jullie ook zo?
alle autoruiten zitten hier al dichtgevroren
quote:Op maandag 20 december 2004 01:57 schreef ThunderChild het volgende:
[..]
Yep, ruiten zitten vol. Anything else ??
quote:Op maandag 20 december 2004 09:57 schreef lady-wrb het volgende:
mijn zadel was bevrorenbehalve een koude ook nog eens een natte kont!
quote:Op zondag 19 december 2004 23:41 schreef Bar_en_Mar het volgende:
heeft iemand misschien ergens mijn stem gezien??? ik ben hem kwijt maar wil hem graag terug.
gelieve dit te berichten aan mij als u hem gevonden heeft
bij voorbaat dank
quote:Op maandag 20 december 2004 10:39 schreef Beaker het volgende:graag!!
Hoe is het met de vlindertjes
hier is het niet uit te houdenquote:Op maandag 20 december 2004 10:41 schreef Spindizzy het volgende:
Net lekker een uur met de hond gelopen. Het is wel hartstikke koud maar we hadden wel het zonnetje erbijIk hoop dat het vanmiddag ook nog zo is want hond en ik hebben best zin in nog een flink end lopen.
allergisch hier ook.. me gezicht is de eerste paar uur veir keer zo bol als normaalquote:Op maandag 20 december 2004 10:52 schreef Beaker het volgende:
Heerlijk Spinff lekker aan de wandel met de hond!!
oeh....Neva, ja die spuitendat zijn ook niet mijn favorieten
ben er allergisch voor dus als ik naar de tandarts moet en er moet wat gebeuren en er komt een spuit aan te pas, lig ik de rest van de dag ziek op bed
Ik ben inderdaad reuze schor, lijk Katja Schuurman wel
leg ik vanmiddag wel even uit moet er nu nl vandoorquote:Op maandag 20 december 2004 10:57 schreef Beaker het volgende:
Owh.....wat erg jij ook al allergischMjaaaaa....tis niet echt een fraai gezicht als ik zo'n spuit heb gehad!!
6 wekenwat moet er allemaal gebeuren dan en waarvoor??
Onze bejaarde had er blijkbaar geen zin in, te koud, die had gewoon ff in de kamer gepist en geschetenquote:Op maandag 20 december 2004 10:41 schreef Spindizzy het volgende:
Net lekker een uur met de hond gelopen. Het is wel hartstikke koud maar we hadden wel het zonnetje erbijIk hoop dat het vanmiddag ook nog zo is want hond en ik hebben best zin in nog een flink end lopen.
quote:Op maandag 20 december 2004 11:19 schreef moussy het volgende:
[..]
Onze bejaarde had er blijkbaar geen zin in, te koud, die had gewoon ff in de kamer gepist en gescheten![]()
bier??quote:Op maandag 20 december 2004 11:22 schreef Beaker het volgende:Moussy, dat is erg
onze Bas doet dat ook best vaak, zal de leeftijd wel zijn of het bier
quote:Op maandag 20 december 2004 11:33 schreef Beaker het volgende:
Mjaaa.....Bas is verslaafd aan bierKan geen kwaad hoor, hij piest alleen wat meer als hij een beetje bier op heeft! ( doen meestal een beetje op een schaaltje en datslebbert hji dan op )
Nou er zal waarschijnlijk wel varken inzitten. In de spekkies ook trouwens. Gelatine.quote:Op maandag 20 december 2004 11:39 schreef moussy het volgende:
Het is toch geen varkensvlees....
dan kan je er net zo goed wehkampkaartjes aan hangenquote:Op maandag 20 december 2004 11:53 schreef jessie het volgende:
Hahahaha ja dat wel. Ik kan er nog een kaartje aan hangen met Liefs Bo
Nou ik ga gauw verder en nog even verder twijfelen wat ik zal doen.
Ik ben ermee naar de dierenarts gegaan en ze vond het geen probleem, zolang het maar bij een beetje blijftquote:
quote:Op maandag 20 december 2004 12:49 schreef Zabb het volgende:
Neva ben je al terug van de tandarts??
hahah hoezo niet? als je vegetarier bent enzo dan houdt ik dara eg wel rekening me ehoorquote:Op maandag 20 december 2004 12:54 schreef Spindizzy het volgende:
Help onthouden dat ik nooit bij Miss D en Neva ga eten![]()
Ik eet ook geen varken (geen enkel beest trouwens) maar wat maakt dat uit. Kunt niet met iedereen rekening houden en het zijn maar principesquote:
Waarom met mij dan wel rekening houden en met een moslimkind niet?quote:Op maandag 20 december 2004 12:56 schreef Neva het volgende:
[..]
hahah hoezo niet? als je vegetarier bent enzo dan houdt ik dara eg wel rekening me ehoor![]()
Ik vind een afbeelding van een varken iets anders als daadwerkelijk iets waar varkens vlees in zit ( wat betreft de gelatine.. wist ik niet.. ik heb genoeg moslims spekjes zien eten .. bedoel afbeeldingen van iets kun je niet tegenhouden.. ik zal een kind nooit of te nimmer iets geven wat ze om wat voor geloofsovertuiging/ziekte/ principe niet mogen hebben.. maar om nou een afbeelding te verbannen.. vind ik onnodig..quote:Op maandag 20 december 2004 13:00 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Waarom met mij dan wel rekening houden en met een moslimkind niet?
Nou ja, ik vind het gewoon sneu voor Bo, die heeft het zelf uitgezocht en zo, en ze is nog maar zo klein.... als het om twaalfjarigen zou gaan, zou het voor mij weer anders liggen, die kun je dat uitleggen. Maar ik heb dan ook alleen maar heel 'nieuwerwetse' moslims in mijn vrienden- en kennissenkring, die daar absoluut geen aanstoot aan zouden nemen, maar het juist schattig vinden als zo'n meiske het uitzoekt en het beslist niet als belediging zouden opvatten. Vandaar dat ik zoiets heb 'tis maar een snoepje voor een kind'. Niet kwaad bedoeld, niet beledigend bedoeld.quote:Op maandag 20 december 2004 12:54 schreef Spindizzy het volgende:
Help onthouden dat ik nooit bij Miss D en Neva ga eten![]()
Dan zou ik voor de zekerheid nog snel iets er bij halen.quote:Op maandag 20 december 2004 11:47 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Nou er zal waarschijnlijk wel varken inzitten. In de spekkies ook trouwens. Gelatine.
Je reageerde na mijn post over de gelatine...quote:Op maandag 20 december 2004 13:06 schreef Neva het volgende:
wat betreft de gelatine.. wist ik niet..
Haaaaaiquote:Op maandag 20 december 2004 13:10 schreef Kleintje het volgende:
Hallooooo allemaal!!!
ja toen wel.. maar voordat je dat zei.. heb ik dt nooit gewetenquote:Op maandag 20 december 2004 13:09 schreef Spindizzy het volgende:
[..]
Je reageerde na mijn post over de gelatine...
Maar goed. .Is niet iets voor het speeltuinbankje
quote:Op maandag 20 december 2004 13:13 schreef Kleintje het volgende:
Alles goed met iedereen?
Fijn weekend gehad enzo???
Saaaaaaaaaaaaaaai weekend gehad. En jij?quote:Op maandag 20 december 2004 13:13 schreef Kleintje het volgende:
Fijn weekend gehad enzo???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |