Nog leuker dan de mijnequote:
Is hij een digger dan?quote:Op maandag 27 december 2004 12:06 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik dacht dat je "onze" dig eer zou verdedigen
[..]
nee spammerdsquote:Op maandag 27 december 2004 21:29 schreef surferr het volgende:
maar niet gaan posten om alleen maar zo hoog mogelijk in het lijstje te staan he!, die bovenste users zijn vooral veel "schreeuwers"
maarja als het forum nou wat sneller was geweest had ik ook wel meer gepost, nu heb ik vaak geen zin om zo lang te moeten wachten overal opquote:
ik kan niet meer posten omdattie zo traag isquote:Op maandag 27 december 2004 21:56 schreef surferr het volgende:
[..]
maarja als het forum nou wat sneller was geweest had ik ook wel meer gepost, nu heb ik vaak geen zin om zo lang te moeten wachten overal op![]()
31 is niet zo veel als je ervan uit gaat dat je zou laten we zeggen 13 heb kunnen fokken??quote:Op maandag 27 december 2004 22:38 schreef ZOWIEE het volgende:
102. ZOWIEE 31
Ik dacht dat ik weinig gepost had gisterendat viel dus wel mee.
Ja, maar ik heb niet 13 uur gefokt hoorquote:Op maandag 27 december 2004 22:51 schreef mschol het volgende:
[..]
31 is niet zo veel als je ervan uit gaat dat je zou laten we zeggen 13 heb kunnen fokken??
das maar 1,9 posts per uur
als je de goede query op de DB loslaat kan je alles bekijkenquote:Op maandag 27 december 2004 23:27 schreef surferr het volgende:
kan je trouwens ook zien hoeveel users er op 1 dag gepost hebben?
ben altijd erg verschillenmd met aantal postsquote:Op maandag 27 december 2004 23:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niet 13 uur gefokt hoor
Nee, tis niet heel veel, maar ik begon op 2 per dag en de laatste tijd sta ik steeds in die lijst, dat is wel grappig
Ik ook hoor. Sta er sinds deze maand voor het eerst in.quote:Op maandag 27 december 2004 23:31 schreef ZOWIEE het volgende:
[..]
Ja, maar ik heb niet 13 uur gefokt hoor
Nee, tis niet heel veel, maar ik begon op 2 per dag en de laatste tijd sta ik steeds in die lijst, dat is wel grappig
en hoe doe je datquote:Op maandag 27 december 2004 23:31 schreef mschol het volgende:
[..]
als je de goede query op de DB loslaat kan je alles bekijken
moet je ef aan breuls de login gegevens vrage=n van mysql en ook eff de server en eff via phpmyadmin ofzo de DB inquote:
ga is naar bed jijquote:
200 is wel veel! Mijn record staat op 90 geloof ik en dat vind ik al heel watquote:Op maandag 27 december 2004 23:32 schreef mschol het volgende:
[..]
ben altijd erg verschillenmd met aantal posts
soms haal ik net 10 posts op een dag en soms haal ik bijna 200 posts op een dag...
Ja, bij mij is het ook sinds deze maand mis gegaanquote:Op maandag 27 december 2004 23:35 schreef ElmarO het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Sta er sinds deze maand voor het eerst in.
Wacht anders ff tot morgenochtendquote:Op dinsdag 28 december 2004 00:26 schreef Chen het volgende:
Kom maar op met de volgende....
Wat sta je er niet in??quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:38 schreef AMD64 het volgende:
Gisteren helemaal niets gepost (nouja, bijna niets.)
quote:Op dinsdag 28 december 2004 00:12 schreef mschol het volgende:
[..]
moet je ef aan breuls de login gegevens vrage=n van mysql en ook eff de server en eff via phpmyadmin ofzo de DB in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |