SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar oke, je kan over alles zeuren, maar het is en blijft gewoon een topserie! Ik wacht met smart op deel 4!
Plus: willen mensen hier GEEN spoilers neerzetten zoals "in aflevering 4 komen ze terug"...Lekker handig!!! Hij begint volgende week op de BBC, or what?
ja maar waarquote:Op zondag 2 januari 2005 21:25 schreef -Mo- het volgende:
hij begint volgende week op FOX, en dus gaan we zondag en maandag lekker veel downloaden![]()
(4 eps in 2 dagen)
Ik heb wel een leuke site voor je, maar die mag ik hier niet neerzettenquote:Op zondag 2 januari 2005 21:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja maar waar![]()
agh ik zal het wel zien ik heb er in elk geval zin aan
tsjah... jammer voor jou kan je op dit forum geen pm sturen, anders had ik het je verteldquote:Op zondag 2 januari 2005 21:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja maar waar![]()
Hangt er ook een beetje vanaf hoe snel de downloads gaan natuurlijkquote:Op zondag 2 januari 2005 21:37 schreef -Mo- het volgende:
gaat iedereen trouwens volgende week zondag 2 ep's kijken, en volgende week maandag ook 2?
ik vind het eigenlijk best wel zonde om 1/6 deel van seizoen 4 binnen 2 dagen te kijken..
wil het eigenlijk wel verspreiden over 2 weken ofzow
dus wat doen jullie?
Dat vind ik juist een minpunt. Zeer jammer dat mensen als Kim, Chase, Tony en Michelle weg zijn bij CTU. Laatste 2 komen gelukkig nog wel even weer terug.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:41 schreef marciemarcs het volgende:
Ook leuk om allemaal nieuwe gezichten te zien. Gelukkig nog maar een weekje wachten
Ik zou het liefst alles in een keer kijken. Maar ik denk niet dat ik zolang kan wachten. Ligt ook aan hoeveel tijd ik heb. Maar ik zou 6 x 4 episodes kijken relaxter vinden dan 24 x 1.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:37 schreef -Mo- het volgende:
gaat iedereen trouwens volgende week zondag 2 ep's kijken, en volgende week maandag ook 2?
ik vind het eigenlijk best wel zonde om 1/6 deel van seizoen 4 binnen 2 dagen te kijken..
wil het eigenlijk wel verspreiden over 2 weken ofzow
dus wat doen jullie?
Ik heb ieder voorgaande seizoen ook binnen een week gekeken, dus ga straks vast ook balen dat ik steeds een week moet wachten. Wat mij betreft verpest dat het seizoen wel een beetje. Misschien laat ik ook wel alles op hd staan en kijk pas als ik alle 24 delen binnen heb.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik zou het liefst alles in een keer kijken. Maar ik denk niet dat ik zolang kan wachten. Ligt ook aan hoeveel tijd ik heb. Maar ik zou 6 x 4 episodes kijken relaxter vinden dan 24 x 1.
ohh.. ik niet... ik denk liever de hele week 'arghh....wtf gaat er nou gebeuren..quote:Op zondag 2 januari 2005 21:48 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Ik zou het liefst alles in een keer kijken. Maar ik denk niet dat ik zolang kan wachten. Ligt ook aan hoeveel tijd ik heb. Maar ik zou 6 x 4 episodes kijken relaxter vinden dan 24 x 1.
Kans is vrij groot dat ik dat ook doe. Heb ook nog 3 seizoenen Sopranos die ik moet wil kijkenquote:Op zondag 2 januari 2005 21:50 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb ieder voorgaande seizoen ook binnen een week gekeken, dus ga straks vast ook balen dat ik steeds een week moet wachten. Wat mij betreft verpest dat het seizoen wel een beetje. Misschien laat ik ook wel alles op hd staan en kijk pas als ik alle 24 delen binnen heb.
Heb je trouwens MSN? Dan kan ik je die site even geven, mocht je ze nergens anders kunnen vinden.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:35 schreef Dos37 het volgende:
[..]
ja maar waar![]()
Dat wil ik dus voorkomen. Dat ik een hele week gestressed ben omdat ik moet wachten. Dan maar een hele tijd wachten en in keer alles kijken.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:52 schreef -Mo- het volgende:
[..]
ohh.. ik niet... ik denk liever de hele week 'arghh....wtf gaat er nou gebeuren..ik kan niet wachten
'
jawel in mijn profiel als je dat wilt doen superquote:Op zondag 2 januari 2005 21:54 schreef Carport het volgende:
[..]
Heb je trouwens MSN? Dan kan ik je die site even geven, mocht je ze nergens anders kunnen vinden.
Maar anders kan je een paar maanden dit topic niet volgen, anders is de kans op spoilers weer zo groot.quote:Op zondag 2 januari 2005 21:56 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat wil ik dus voorkomen. Dat ik een hele week gestressed ben omdat ik moet wachten. Dan maar een hele tijd wachten en in keer alles kijken.
24 geeft zoveel stress![]()
Gelukkig hebben we Cloe nogquote:Op zondag 2 januari 2005 21:48 schreef scanman01 het volgende:
Dat vind ik juist een minpunt. Zeer jammer dat mensen als Kim, Chase, Tony en Michelle weg zijn bij CTU. Laatste 2 komen gelukkig nog wel even weer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |