quote:
Hahaha nee,quote:Op zaterdag 24 juni 2006 10:16 schreef Brighteyes het volgende:
De turkse pizzaboer?
In de groenendaal... de lange of de korte?
Toch niet die mediteraanse deli he? Daar hebben ze zo veel lekkersquote:Op zaterdag 24 juni 2006 00:31 schreef Knoekie het volgende:
Maar de winkel is in de Groenendaal.
Die ken ik nietquote:Op zaterdag 24 juni 2006 12:51 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Toch niet die mediteraanse deli he? Daar hebben ze zo veel lekkers![]()
Zit naast de slijterquote:Op zaterdag 24 juni 2006 13:54 schreef Knoekie het volgende:
Die ken ik niet
Die ja, kon even niet op de naam komenquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Adriatika? Dat is de winkel van mijn oom
Ah, ja ik weet wel waar dat is, over die brugquote:Op zaterdag 24 juni 2006 15:26 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
Die ja, kon even niet op de naam komen![]()
@ Knoekie, woon een heel klein beetje in de buurt, woon vlak naast het NS station.
Gouwenaar vast voor afranselen babyquote:Gouwenaar vast voor afranselen baby
Gepost door Rob (R@b) - Bron: De Telegraaf (restricted)
Gepubliceerd: zaterdag 1 juli 2006 @ 10:22
Een 29-jarige inwoner van Gouda is door de politie vastgezet omdat hij zijn 15 weken oude baby bijna heeft doodgeslagen en geschud. Het kindje hield aan de ranselpartij hersenletsel over.
Extra schrijnend is dat de man vorig jaar nog verdacht werd van het doodslaan van een andere baby van hem. Het lijkje van die baby werd toen uitgebreid onderzocht, maar uiteindelijk kwam men tot de conclusie dat het kindje door een ongeluk om het leven was gekomen (een 'paniekhandeling' van de vader). De zaak is toen voorwaardelijk geseponeerd
De 29-jarige vader meldde zich na de mishandeling van zijn jongste baby zelf bij de politie. Hij is vastgezet op verdenking van poging tot doodslag. Inmiddels is ook de zaak van de dode baby weer geopend.
Die man is heel gezelligquote:Op zaterdag 24 juni 2006 14:09 schreef HenkBenzinetank het volgende:
[..]
Adriatika? Dat is de winkel van mijn oom
Vastgezet???quote:
achter de waag?quote:Op donderdag 6 juli 2006 22:52 schreef Knoekie het volgende:
Zo, daarnet weer in Gouda geweest.Lekker pannekoek gegeten.
Zou niet weten waar dat isquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:27 schreef 907 het volgende:
[..]
achter de waag?
zo ja, ben ben ik daar gisteravond tussen 8 en 10 nog een aantal keren langsgelopen
Bij de stroopwafelbakker dusquote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:42 schreef Knoekie het volgende:
Nee, gewoon daarzo op die hoek van de Groenedaal
quote:
Moet je vragen of:quote:Op vrijdag 7 juli 2006 13:48 schreef Knoekie het volgende:
[..]
![]()
Verder ook nog een beetje door het centrum gelopen, dat ene restaurant/eetcafe wat afgebrand was hebben ze weer mooi opgebouwd![]()
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 14:36 schreef 907 het volgende:
[..]
Moet je vragen of:
* ze vlammetjes verkopen
* brandbier hebben
* of ze ook daar flamberen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |