De FA's en A's mailen (geen idee waarom zij je blauw maakten, wel een vermoeden waarom je weer zwart bent btwquote:
het was een grap dusquote:Op maandag 27 december 2004 12:27 schreef Loedertje het volgende:
[..]
De FA's en A's mailen (geen idee waarom zij je blauw maakten, wel een vermoeden waarom je weer zwart bent btw)
quote:Op maandag 27 december 2004 12:38 schreef Youssef het volgende:
[..]
Zoals gewoonlijk was er weer alcohol in het spel.
Salamou 3alaikoem broeder Meki. Ik wil je als broeder oprecht adviseren om geen alcoholische dranken (wijn) en andere zaken die haraam zijn te verkopen in je Meki-Shop, moge Allah ons leiden insa Allahquote:
BSB heeft hier een punt, Meki..quote:Op maandag 27 december 2004 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Salamou 3alaikoem broeder Meki. Ik wil je als broeder oprecht adviseren om geen alcoholische dranken (wijn) en andere zaken die haraam zijn te verkopen in je Meki-Shop, moge Allah ons leiden insa Allah
NorthernStar is de beste hoor !quote:Op maandag 27 december 2004 14:51 schreef Monus het volgende:
Bedankt Dagonet, je was een goede moderator.
En, ja Loedertje... jij bent ook goede moderator hoor...
ik verkoop dat ook niet maar me Nederlandse Colleggaquote:Op maandag 27 december 2004 13:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Salamou 3alaikoem broeder Meki. Ik wil je als broeder oprecht adviseren om geen alcoholische dranken (wijn) en andere zaken die haraam zijn te verkopen in je Meki-Shop, moge Allah ons leiden insa Allah
Aha ik snap er ook niets vanquote:Op maandag 27 december 2004 17:43 schreef Sidekick het volgende:
Ik vond Meki een goede mod. Hij is gestopt op zijn hoogtepunt.
Ga jij eens wat minder civven man, hou je zeeën van tijd over.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:45 schreef Monidique het volgende:
Meki is mijn held.
Man, man, ik heb vandaag niet eesn gecivt. AAMOF, ik wou dat ik het had gedaan.quote:Op dinsdag 28 december 2004 01:50 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ga jij eens wat minder civven man, hou je zeeën van tijd over.
Dan heb je na 17.00 dus tijd zat om te modden, na 00.00 neemt NorthernStar het over en kun je slapenquote:Op dinsdag 28 december 2004 01:56 schreef Monidique het volgende:
Nou ja, het is nogal moeilijk modden als je in een gekoelde cel groentedingen staat te verplaatsen van acht tot vijf,.
Die hebben ze wel gevonden in Sp3c, KlowJow en Mutant01. Een ijzersterk team waarmee te praten valt, de redelijkheid zelve met humor.quote:Op woensdag 22 december 2004 19:19 schreef Meh7 het volgende:
Bedankt Dagonet, Fok! zal nog lang moeten zoeken naar een goede vervanger.![]()
quote:Op vrijdag 30 september 2005 22:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die hebben ze wel gevonden in Sp3c, KlowJow en Mutant01. Een ijzersterk team waarmee te praten valt, de redelijkheid zelve met humor.²
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |