Dit vind ik een hele rare vergelijking met betrekking tot Mandelaquote:
Waarom? Ik zie Bush sr. en nog een paar van die griezels als rechtse imperialisten. TS c.s. zien blijkbaar Mandela als een overtrokken persoonlijkheid.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:29 schreef buzzer het volgende:
[..]
Dit vind ik een hele rare vergelijking met betrekking tot Mandela
Ja dat is tot daar aan toe, maar Mandela is dat zeker niet, en hij al zeker geen overtrokken persoonlijkheid. Daar heb je gelijk in. Mandela heeft de geschiedenisboeken veranderd in positieve zin.quote:Op vrijdag 17 december 2004 08:31 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Waarom? Ik zie Bush sr. en nog een paar van die griezels als rechtse imperialisten. TS c.s. zien blijkbaar Mandela als een overtrokken persoonlijkheid.
Ik zeg ook nergens dat Mandela een rechtse imperialist isquote:Op vrijdag 17 december 2004 08:38 schreef buzzer het volgende:
[..]
Ja dat is tot daar aan toe, maar Mandela is dat zeker niet, en hij al zeker geen overtrokken persoonlijkheid. Daar heb je gelijk in. Mandela heeft de geschiedenisboeken veranderd in positieve zin.
Fantasie op hol geslagenquote:Op vrijdag 17 december 2004 07:36 schreef Landmass het volgende:
Stel je voor dat Mandela binnenkort doodgaat (hij is al 86). Dat gaat een ramp worden. Allemaal rouwende mensen, economien die instorten en een aarde die blijft stilstaan. Afschuwelijk.
Kunnen ze die gast niet kunstmatig in leven houden zodat dit lot ons bespaard blijft.
Ik zie het nu al voor me hoe die uitvaart gaat. Al die popsterren die hem dan hun grote voorbeeld noemen.Rot toch op. Dagenlang zendt de NOS daar dan beelden van uit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Nelson_Mandela
Dan had ik je verkeerd begrepen, sorryquote:Op vrijdag 17 december 2004 08:40 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat Mandela een rechtse imperialist is![]()
Ik zeg alleen dat het verhaaltje wat de TS ophangt net zo goed opgaat als er iemand aan de andere kant van het spectrum (de rechtse imperialisten dus) doodgaat.
Stoer!quote:
Steve Urkel.quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:26 schreef cerror het volgende:
Mensen komen, en mensen gaan.
Er komt vast wel weer een nieuwe populaire neger
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |