hahaha, hij wilde ons in eerste instantie ook niet vertellen waar hij in geloofd, ook weer zoiets raars.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:09 schreef Steijn het volgende:
Godsdienst is iets heel engs en dat bewijst dit voorval maar weer.
Dan moet je op een bepaald moment zo'n dorpsgek maar laten ratelen. Laat maar lullen joh.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:09 schreef snakelady het volgende:
JF, idd, die man was niet voor rede vatbaar, elke keer als we iets zeiden waardoor hij uitgeluld was maakte hij de opmerking dat deze discussie nergens tot leid.
Inderdaad, bier in slaan en lekker laten kleppen. Kan het nog gezellig worden ook.quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:20 schreef Johnny_Footballhero het volgende:
[..]
Dan moet je op een bepaald moment zo'n dorpsgek maar laten ratelen. Laat maar lullen joh.
dat is nu vroegerquote:Op vrijdag 17 december 2004 02:33 schreef MarMar het volgende:
weet je wat grappig is
"de jeugd van tegenwoordig" is een tijdloze uitspraak
Geboortedatum: 1981-01-19quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:03 schreef snakelady het volgende:
wel leuk dat hij ons nog onder jeugd vindt vallen
ik vind 23 niet echt jeugd meer eigenlijkquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:19 schreef Farao het volgende:
[..]
Geboortedatum: 1981-01-19
Zo vreemd is dat dat toch niet![]()
Nee wat dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:22 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
ik vind 23 niet echt jeugd meer eigenlijk
quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:27 schreef BrauN het volgende:
[..]
Nee wat dan?Rijpe volwassenen?
Jeugd is het! Tuig!
Iemand van 23 is in mijn ogen nog steeds jeugd, dus dat de "oude man" (ik ga uit van boven de 65) waar TS het over heeft hun jeugd noemt vind ik helemaal niet zo gek eigenlijk....quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:22 schreef Metro2005 het volgende:
ik vind 23 niet echt jeugd meer eigenlijk
En veel christenen ook nog steedsquote:Op vrijdag 17 december 2004 11:35 schreef HeLLuM het volgende:
Genoeg Christenen die vroeger óók een plaat voor hun kop hadden, zoals zoveel Moslims dat nu hebben.
waarom ben je anders gelovig dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:15 schreef dVTB het volgende:
Typisch trekje van sommige Christenen, die niet-gelovigen graag verantwoordelijk houden voor al het morele verval. Het heeft niet zo veel met jong en oud te maken, meer met kortzichtigheid. Mensen die zichzelf van fout gedrag vrijpleiten, omdat ze een geloof aanhangen...
Een goeie vriend van mij is 2 jaar jonger als mij (en is dus 44) maar om hem nou jeugd te noemen....quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:08 schreef Steve-O het volgende:
Alles wat jonger is als jij zelf is jeugd .
Je hoeft niet alles letterlijk inslikken en te muggenziften. Je weet donders goed wat hij bedoelt.quote:Op vrijdag 17 december 2004 12:54 schreef Farao het volgende:
[..]
Een goeie vriend van mij is 2 jaar jonger als mij (en is dus 44) maar om hem nou jeugd te noemen....![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 13:32 schreef VOLVOMEISTER het volgende:
[..]
Je hoeft niet alles letterlijk inslikken en te muggenziften. Je weet donders goed wat hij bedoelt.![]()
Nou, ik voel me zelf denk ik geen jeugd meer omdat ik getrouwd en zwanger ben, een aardig volwassen leven heb dus.quote:Op vrijdag 17 december 2004 11:34 schreef Farao het volgende:
[..]
Iemand van 23 is in mijn ogen nog steeds jeugd, dus dat de "oude man" (ik ga uit van boven de 65) waar TS het over heeft hun jeugd noemt vind ik helemaal niet zo gek eigenlijk....
Heb een baas die ook zo is. Van vroeger had ik dit en dit nog niet toen moest alles nog met een rekenmachinequote:Op maandag 20 december 2004 14:02 schreef MarMar het volgende:
krijg je van die gesprekken als "toen ik zo oud was als jij nou, toen hadden we dat nog niet hoor"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |