Cool.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:33 schreef OutKast het volgende:
Ik ga hier maar in verder:
We hebben onze tickets geboekt. We gaan van 17 Mei t/m 14 Juni. Ik heb ontzettend veel zin. We hebben nog geen hotel of Motel geboekt, dus als iemand tips heeft hoor ik die graag.
We gaan zoizo eerst een week naar Los Angeles, daarna willen we langs de kust omhoog rijden naar San Fransisco. Dat schijnt erg mooi te zijn. Dan weet ik nog niet of we doorgaan rijden naar Las Vegas en dan dus ook Death Valley bezoeken, of dat we terug rijden naar LA, en daarna naar San Diego. Hangt er ook een beetje vanaf hoe de 1e week LA bevalt.
Verder weet ik nog niet echt wat we allemaal gaan doen dus als mensen aanraders hebben.......
In LA:quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:33 schreef OutKast het volgende:
We hebben onze tickets geboekt. We gaan van 17 Mei t/m 14 Juni. Ik heb ontzettend veel zin. We hebben nog geen hotel of Motel geboekt, dus als iemand tips heeft hoor ik die graag.
We gaan zoizo eerst een week naar Los Angeles, daarna willen we langs de kust omhoog rijden naar San Fransisco. Dat schijnt erg mooi te zijn. Dan weet ik nog niet of we doorgaan rijden naar Las Vegas en dan dus ook Death Valley bezoeken, of dat we terug rijden naar LA, en daarna naar San Diego. Hangt er ook een beetje vanaf hoe de 1e week LA bevalt.
Verder weet ik nog niet echt wat we allemaal gaan doen dus als mensen aanraders hebben.......
Gewoon lekker een dagje uittrekken om door LA heen te touren. Beetje door Beverly Hills rijden, dan Mulholland Drive doen. Mocht je er van houden, naar downtown rijden en de verpaupering bekijken. Klinkt vreemd, maar dat vind ik dus interessant om te bekijken, kweenie hoe jij daar over denkt...quote:Op vrijdag 17 december 2004 15:48 schreef American_Nightmare het volgende:
Thanks dat gaat op het todo lijstje.
Mooie tijd om te gaan!!! Is 't niet te warm.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:33 schreef OutKast het volgende:
Inderdaad, supervette website heb je gemaakt.quote:Op zondag 19 december 2004 15:36 schreef Dizzee het volgende:
Hey Pat-Man, vette foto's.Waar zijn die van de 4th july gemaakt?
Cool! Wat voor studie?quote:Op zondag 19 december 2004 15:52 schreef Powderfinger het volgende:
ik vlieg volgende week naar san diego voor een half jaar (studie). ik wil wat gaan rondreizen en daarom een auto huren. nu ben ik 20 en ik heb gemerkt dat de meeste verhuurbedrijven pas verhuren als je tenminste 21 bent. kent iemand verhuurders die wel aan 20 jarigen verhuren?
als dit niet lukt wil ik me aansluiten bij een groepreis maar ik heb eigenlijk geen idee hoeveel dat kost. iemand ervaring met amerikaanse touroperators?
Auto huren onder je 21ste is niet mogelijk, geen 1 van de autoverhuur doet dat. Zelfs niet voor Amerikanen. Tussen je 21ste en je 25ste moet je ook nog veel bij betalen.quote:Op zondag 19 december 2004 15:52 schreef Powderfinger het volgende:
ik vlieg volgende week naar san diego voor een half jaar (studie). ik wil wat gaan rondreizen en daarom een auto huren. nu ben ik 20 en ik heb gemerkt dat de meeste verhuurbedrijven pas verhuren als je tenminste 21 bent. kent iemand verhuurders die wel aan 20 jarigen verhuren?
als dit niet lukt wil ik me aansluiten bij een groepreis maar ik heb eigenlijk geen idee hoeveel dat kost. iemand ervaring met amerikaanse touroperators?
Waar en hoe oud ben je????quote:Op zondag 19 december 2004 16:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Wij huren een Chrystler voor $ 25/dag.
M'n broer regelt die via het bedrijf waar ie werktquote:
Ow really? Goed geregeld.quote:Op zondag 19 december 2004 16:44 schreef Powderfinger het volgende:
ik ga trouwens een half jaar economie studeren aan UCSD. heb er erg veel zin![]()
Kijk da's het betere werk...quote:Op zondag 19 december 2004 16:46 schreef American_Nightmare het volgende:
[..]
M'n broer regelt die via het bedrijf waar ie werktik ben 25 overigens.
Orange County is ook niet een van de goedkoopste plekjes om te wonen kan ik je verzekeren. Zowiezo is heel California de duurste staat van de VS, en Orange County is een van de duurdere plekken in California. We zijn er veel webdesign en IT bedrijven in het gebied rond Irvine, en je kunt aan de oostkant van Irvine in de richting van Santa Ana, Tustin, en aan de noordkant van Irvine nog relatief goedkoop wonen.quote:Op zondag 19 december 2004 15:14 schreef Pat-man het volgende:
Misschien iets bij jou in de buurt Maartena???
Ik ben een keer naar een concert geweest en naar een aantal sportwedstrijden. Bij het concert mocht geen camera worden meegenomen. (Sarah Mclachlan) Bij de sportwedstrijden waren cameras met een lens van minder dan 6 Inches (+/- 15cm) toegestaan, grotere lenzen niet. (Die zijn voorbehouden aan de sportpers).quote:Op maandag 20 december 2004 18:11 schreef American_Nightmare het volgende:
Ik ga met New Year's Eve naar het Hollywood Palladium, DJ Tiesto en ik probeer al weken uit te vinden of ik daar m'n spiegelreflex camera mee mag nemen. Die lui reageren echter niet op mail en op diverse fora heb ik ook al geen succes. Misschien hier iemand die wat meer duidelijkheid kan verschaffen omtrent dit lastige vraagstuk?
Niet alleen onverzekerd, ook nog eens illegaal. Als iemand anders de auto huurt en deze vervolgens aan jouw uitleent begaan julie allebei een grove overtreding.quote:Op zondag 19 december 2004 16:44 schreef Powderfinger het volgende:
tsja dat had vermoeden had ik al. is het wel mogelijk dat iemand anders voor mij de auto huurt en dat ik dan de bestuurder ben? of rij ik dan overzekerd rond?
Nee, als 20 jarige is het vrijwel onmogelijk om aan een auto te komen. Pas op je 21e kun je huren, en dan ook nog eens met een flinke toeslag tussen de 21 en 25 vanwege de risicoleeftijd.quote:Op zondag 19 december 2004 15:52 schreef Powderfinger het volgende:
Oeh Greyhound. Slechte ervaring mee.quote:Op maandag 20 december 2004 18:38 schreef maartena het volgende:
[..]
Je kunt echter veel plekken goed met de trein en bus bereiken. Als je naar Los Angeles wilt hoef je alleen maar op de Amtrak te stappen in SD. Wil je naar Mexico, dan kun je met de bus de grens over. Verder zijn er de Greyhound bussen die je naar diverse bestemmingen in California en verder kunnen brengen.
Volgens mij niet. Ik had ook mijn rijbewijs en was ook 20, maar niet mogen rijden.quote:Op dinsdag 21 december 2004 10:28 schreef OutKast het volgende:
Even een vraag die inhaakt op de bovenstaande discussie over het huren van een auto.
Ik huur straks een auto en ben 25, mijn mede reiziger is 20 jaar oud maar heeft wel een rijbewijs. Hij wil ook autorijden. Mag dat?![]()
Dat is wel een voordeel van California: de lage collision damage waiver voor huurautoos. In Florida betaal je iets van $20 per dag daarvoor: leuke kostenposts als je net zo blij bent met je huurauto van 20 dollar per dag en er blijkt nog een flinke kostenpost bovenop te komenquote:Op zondag 19 december 2004 16:13 schreef American_Nightmare het volgende:
Wij huren een Chrystler voor $ 25/dag.
Ik heb bijna constant heimwee!quote:Op zondag 19 december 2004 15:16 schreef Pat-man het volgende:
Hey Miss_Sly, zie net pas je foto's.... shit zeg, krijg weer heimwee![]()
Hele mooie foto's! Jammer dat je zulk slecht weer in Bryce hebt gehad, maar je boft wel met NY en SF zeg. Wij hadden echt alleen maar fog en smog. En je hebt zeeleeuwen gezien, bij ons waren al die krengen weg terwijl we er 3 dagen zijn geweest![]()
![]()
Hoe beviel de camper? Is dat een aanrader?
Jawel, die zijn overal (in automaten) te koop.quote:Op donderdag 23 december 2004 13:32 schreef Powderfinger het volgende:
kun je ook prepaid kaarten kopen op het vliegveld (LAX)?
Ik heb in Oregon gewoont (Eugene), maar wat wil je weten dan? Over tickets weet ik niks lolquote:Op donderdag 23 december 2004 19:48 schreef amsterdam19 het volgende:
Okay, geen CA, maar wegens t gebrek aan een topic erover: Ik wil eind mei/juni naar Portland, Oregon. Iemand daar wel eens geweest? Vind de ticketprijs nogal hoog (600euro), dus ben druk op zoek naar verschillende mogelijkheden.
Uitstapje naar Vegas. Zal je geen spijt van krijgen denk ik.quote:Op maandag 27 december 2004 17:53 schreef M1RR1E het volgende:
Ik ga 10 februari voor 10 dagen naar Californie:D:D Ik wil er al zo lang een keertje heen, maar het kwam er nooit van.. te duur enzo... maar de tickets waren nu wel heel erg goedkoop! Ik logeer bij familie in Los Altos, in de buurt van San Fransisco. Weet iemand nog leuke dingen/plekken om te bezoeken daar in de buurt? Omdat ik er maar tien dagen ben ga ik natuurlijk niet echt rondreizen, maar uitstapjes maken is altijd leuk.
Reken op een uur of 8 stevig doorrijden. Je rijdt namelijk eerst een heel stuk richting Los Angeles en dan richting het noorden naar Las Vegas. Globaal zal je route zijn San Francisco - Bakersfield - Barstow - Las Vegas. Houd er rekening mee dat je rond Barstow midden in de woestijn zit.quote:Op maandag 27 december 2004 18:00 schreef M1RR1E het volgende:
Hoe ver is dat naar Las Vegas?
Hmm ik geloof dat Los Angeles ook een uur of 8 rijden is als je langs de kust rijdt toch? Heb gehoord dat dat ook een hele mooie route is..quote:Op maandag 27 december 2004 18:22 schreef Jaguarized het volgende:
[..]
Reken op een uur of 8 stevig doorrijden. Je rijdt namelijk eerst een heel stuk richting Los Angeles en dan richting het noorden naar Las Vegas. Globaal zal je route zijn San Francisco - Bakersfield - Barstow - Las Vegas. Houd er rekening mee dat je rond Barstow midden in de woestijn zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |