Check!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:35 schreef Zwansen het volgende:De ijverige student wilde vroeg opstaan om te leren voor een tentamen maar is dan te moe omdat hij tot midden in de nacht kansloos op fok heeft zitten posten.
m3quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:43 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik dacht al dat ik niet de enige was...
Uitzetten!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:35 schreef Zwansen het volgende:Meki bijvoorbeeld was vanmorgen te laat voor zijn inburgerinscursus omdat hij het te druk had om zijn online shop te promoten!
En dan?quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:53 schreef SeLang het volgende:
Het lijkt me leuker om Fok te deleten en helemaal opnieuw te beginnen
confronterend he!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:56 schreef Beach het volgende:
# De ijverige student wilde vroeg opstaan om te leren voor een tentamen maar is dan te moe omdat hij tot midden in de nacht kansloos op fok heeft zitten posten.
![]()
![]()
wacht even totdat ik buiten ben wil je ?quote:Op vrijdag 17 december 2004 03:10 schreef shmoopy het volgende:
Nou, wie doet het licht uit?
quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:35 schreef Zwansen het volgende:
Het is misschien verstandig om een soort sluitingstijd voor Fok in te voeren, 12 uur bijvoorbeeld... Als mensen 's nachts gaan fokken komt er niks geen goed van terecht.De ijverige student wilde vroeg opstaan om te leren voor een tentamen maar is dan te moe omdat hij tot midden in de nacht kansloos op fok heeft zitten posten. De werloze blijft maar lekker een uurtje langer liggen omdat ie pas om 4 uur stopte met fokken terwijl ie eigenlijk achter een baan aan wilde. Meki bijvoorbeeld was vanmorgen te laat voor zijn inburgerinscursus omdat hij het te druk had om zijn online shop te promoten!
Dus bij deze, als fok plat ligt hebben mensen sneller de neiging om te gaan slapen.![]()
Kunnen die mods ook eens van hun nachtrust genieten.
aan je piemeltje trekkenquote:Op vrijdag 17 december 2004 03:13 schreef Neva het volgende:
[..]
![]()
![]()
hoe durf je.. wat moet ik dna doen als ik me snachts verveel
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 december 2004 03:10 schreef shmoopy het volgende:
Nou, wie doet het licht uit?
Of niet slapenquote:Op vrijdag 17 december 2004 03:44 schreef DaMook het volgende:
Ja heDan kan ik niet Fok!ken onder werktijd
Ben jij nou nog steeds wakker?quote:
Kun jij het licht van die epilepsie-avatars niet uitzetten ?quote:
Ben je helemaal betoetert ga fietsen jijquote:Op vrijdag 17 december 2004 06:40 schreef FlyingFox het volgende:
En ook op zondag. Zondag is immers de dag van de rust.
Ik wacht daar liever mee tot zondag.quote:Op vrijdag 17 december 2004 06:43 schreef ikkemem het volgende:
[..]
Ben je helemaal betoetert ga fietsen jij![]()
Nee, dat wist je natuurlijk al bij registratie.quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:52 schreef Goldboy het volgende:
Kun je fok ook aanklagen voor aanklagen voor het in contact komen met zeer vervelende mensen?
Waar stond dat dan? Ik heb 't nergens gezien.!quote:Op vrijdag 17 december 2004 10:55 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Nee, dat wist je natuurlijk al bij registratie.
Al om dit stem ik voor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:35 schreef Zwansen het volgende:Meki bijvoorbeeld was vanmorgen te laat voor zijn inburgerinscursus omdat hij het te druk had om zijn online shop te promoten!
Die moeten maar verhuizen.quote:Op vrijdag 17 december 2004 14:03 schreef Metro2005 het volgende:
ik stem tegen![]()
FOK moet 24u open zijn, wat denk je wel niet van al die arme australische nederlanders of nederlanders die in amerika willen fokken overdag (dan is het hier nacht!!)
Ja hallo, ik werk van 23:00 tot 07:00 Wat moet ik dan van af 01:00 doen ?quote:Op vrijdag 24 december 2004 19:34 schreef Cynic het volgende:
Anders geef je iedereen een tijdquotum. Maximaal twee uur per dag online zijn ofzo
Verzin dat zelf eens wil jequote:Op vrijdag 24 december 2004 20:26 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ja hallo, ik werk van 23:00 tot 07:00 Wat moet ik dan van af 01:00 doen ?
ik ook al!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:35 schreef Zwansen het volgende:De ijverige student wilde vroeg opstaan om te leren voor een tentamen maar is dan te moe omdat hij tot midden in de nacht kansloos op fok heeft zitten posten.
misschien zelfs een eigen indeling, zo van van die tijd tot de tijd zit je op school, en die tijd tot die tijd slaap ikquote:Op vrijdag 24 december 2004 21:22 schreef Biancavia het volgende:
Kan er niet een functie ingebouwd worden waarin je je persoonlijke sluitingstijden in kunt voeren?
Ja!quote:Op vrijdag 24 december 2004 21:26 schreef mechatronics het volgende:
[..]
misschien zelfs een eigen indeling, zo van van die tijd tot de tijd zit je op school, en die tijd tot die tijd slaap ik
zodat je maximaal 12 uur per dag op FOK! magofzo....
Het uur waarin alleen gepost mag worden met eenquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:36 schreef Intxaurraga het volgende:
En er moet uiteraard ook een happy-hour komen.
Een lotgenootquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:32 schreef SpeedyRich het volgende:
Ik werk snachts dus ik ben tegen overal
Fok = 24/7 en dat blijft hetquote:Op zaterdag 25 december 2004 02:40 schreef Biancavia het volgende:
Het had voor vanavond allang gesloten moeten zijn.
Ja en daarom ben ik nu ook nog wakker!quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:40 schreef Biancavia het volgende:
Het had voor vanavond allang gesloten moeten zijn.
Ja!quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:45 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja en daarom ben ik nu ook nog wakker!
Nee!quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ga niet eerder slapen voordat ik mijn zin heb!
Kut!quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:55 schreef Zwansen het volgende:
test!
ik neem er n voorbeeld aanquote:Op zaterdag 25 december 2004 01:40 schreef Renmaestro het volgende:
[..]
Het uur waarin alleen gepost mag worden met een [afbeelding]-PI. Lijkt me een gezellige boel.
Ik hou het gewoon bijquote:Op zaterdag 25 december 2004 12:36 schreef mechatronics het volgende:
[..]
ik neem er n voorbeeld aan [afbeelding]
dan kun je nog elke nacht gaan emigreren naar de andere kant v/d wereld en daar fokkenquote:Op zaterdag 25 december 2004 13:42 schreef DarkFly het volgende:
Sluitingstijd? Wat dacht je van de mensen die FOK!ken in een andere tijdszone? Dan moeten zij 's nachts FOK!ken, omdat FOK! bij hun overdag gesloten is, dan gaan die mensen weer zeuren. Eigenlijk moet je dan per tijdszone een sluitingstijd vaststellen.
Zul je heel lang moeten wachten vrees ik.quote:Op zaterdag 25 december 2004 02:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ik ga niet eerder slapen voordat ik mijn zin heb!
Je bent niet door naar de volgende ronde.quote:Op vrijdag 17 december 2004 09:11 schreef theborg het volgende:
Ik stem eigenlijk tegen... of nee, toch maar voor... of... nah, doe maar gewoon eigenlijk wel... of toch niet eigenlijk...
Einde Groenlinks imitatie
Ja!quote:Op zaterdag 25 december 2004 15:49 schreef surferr het volgende:
Nee doe maar niet!,
als je ziet hoe agressief mensen worden tijdens een downtime...![]()
Maar ik kom juist 5 Minuten te vroegquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |