Dan zou ik me echt wel helemaal kapotschamen.!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:27 schreef De-oneven-3 het volgende:
Ik denk dat Lucida Henny Huisman is
quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:43 schreef Hobbelpaard het volgende:
Volgens mij hebben jullie Lucida weggejaagt. nice going... Maar is het niet op dit forum zoals overal in de wereld, dat het kwade overwint ? Jullie met je (s)linkse gedoe en verdonkeremaningen (slinkse is naar ik meen een van Lucida's eigen woordspelingen, waar ie trouwens erg goed in is, zie ook het kloon(t)jesgedrag in vorige topic) boren alle redelijkheid en [b]oprechtheid[b] de grond in! Ik hoop dat Lucida zich niet definitief laat weg jagen, zou heel zonde zijn, maar ik kan het me ook weer heel goed voorstellen. Over sterke leiderfiguren gesproken... Lucida is de onbetwiste leider, helaas ziet het volk niet wat goed voor hen is...
Even onderbouwen, batuwu.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:47 schreef Batuwu_Griekgriek het volgende:
Overigens ben ik van mening dat Ryan3 een nog veel ergere sufkut is dan lucida.
Wat bedoel je daarmee? Lach er maar weer om ja. Jullie hebben echt geen greintje eerlijkheid in je, jullie spotten overal maar mee en dan voornamelijk met mensen die de grote zaken aankaartten. Wat voor belang hebben jullie er in g.. bij om dat soort mensen af te vallen? Als je het niet intereseert kun je ook n'iet reageren!quote:
Doe ik wel ff voor hem: hij is het in politiek opzicht meer eens met lucida en reageert daar nogal puberaal op door diens tegenstanders af te vallen. Klaarquote:
Ryan is een soort omgekeerde koning Midas van het Fok!forum. Elk topic dat hij beroert verandert in bagger. Bovendien is hij laag-bij-de-gronds, schrijft hij lelijk en zit hij hier alleen maar om vetes te starten en vervolgens jarenlang over het hele forum uit te smeren. Daarom. Onder andere.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:49 schreef OllieA het volgende:
Even onderbouwen, batuwu.
@KP, je hebt mail terug hoor.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:54 schreef J.Aap het volgende:
[..]
Doe ik wel ff voor hem: hij is het in politiek opzicht meer eens met lucida en reageert daar nogal puberaal op door diens tegenstanders af te vallen. Klaar
Hij ook, hoor!quote:Op vrijdag 17 december 2004 02:01 schreef Nickthedick het volgende:
ontzettende sufkut
Wat een belachelijke username heb jij.quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:27 schreef De-oneven-3 het volgende:
Koekepan schreef als reactie:quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:04 schreef lucida het volgende:
Jullie laten zich zelf hierdoor alleen hoe langer hoe meer in de kaart kijken.
Dit is een scherpe observatie die in feite alleen maar door een 'ware hermeneut' gemaakt kan worden. Welaan om uw wat bedekte 'tenzij' niet in het ongewisse te laten ronddolen, graag het volgende:quote:Klopt! Des te verbazingwekkender het feit dat jij hoe langer hoe meer onzin over ons uitkraamt. . (Tenzij je daarmee Ryan3's stijlfiguur parodieert, in dat geval heb ik niets gezegd.)
Moet je nu al je toevlucht zoeken in verminkte Nietzsche-citaten? Uit niets is ook maar voor een enkel ogenblik gebleken - je immense eigendunk ten spijt - dat je ook maar een greintje superioriteit uitstraalt.quote:Koekepan - zaterdag 18 december 2004 @ 02:41Ten eerste is mijn superioriteit zo volslagen evident dat ik niets hoef te vermenen en dat dat ??? dus ook niet resulteert in een of andere waas.
In de persoonlijke toeschrijving van jou herken ik me, zoals gewoonlijk, niet.quote:.
Of wou je die doorgedraaide WAO'er van een Luïcida achterna en mij beschuldigen van het bijkleuren van jouw uitspraken door mijn gemankeerde werkelijkheidsbeleving? .
Je zult je reputatie en onderbouwing maar van een, zoals OllieA het zo fijntjes weet te omschrijven, naziefilosoof als Heidegger moeten laten afhangen.quote:Want dan heb ik nieuws voor je, dan zul je nog wel wat passages Heidegger en Gadamer moeten doornemen, wil je daar ooit voldoende gekwalificeerd voor zijn.
quote:Op zaterdag 18 december 2004 23:12 schreef Callas het volgende:
Je hebt natuurlijk altijd van die mensen die niet weten wanneer een feestje is afgelopen..
Daarom dacht ik, kom laat ik maar eens reageren.quote:Op zondag 19 december 2004 00:04 schreef lucida het volgende:
[..]
[afbeelding]
"Het zien van leed schenkt vreugde, het berokkenen van leed verschaft zo mogelijk nog meer vreugde ... Zonder boosaardigheid geen feest ... Leedvermaak herbergt nog zoveel feestelijks! ..."
![]()
Je hebt gelijk!quote:Op vrijdag 17 december 2004 01:27 schreef De-oneven-3 het volgende:
Ik denk dat Lucida Henny Huisman is.
Dl 1: Gok hier naar lucida's ware identeit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |