Ik vind het veels te leuk om lekker met veel dames wat te hebben.
Het spel der verleiding...
Spannende avontuurtjes in hotels
Lekker in je eigen huis kunnen sexen, zonder angst om betrapt te worden.
Samenwonen lijkt me T-O-T-A-A-l niks!
Beetje suf doen en langs de schoonfamilie
Nee, lekker los leven, is een stuk beter
Of heb ik het nou mis?
quote:Mwaoh, 1 dame weet alles...die heeft zelf ook een vriend
Op vrijdag 21 september 2001 16:29 schreef Aneurism het volgende:
zolang je eerlijk daarover bent en niet vreemd gaat is er geen probleem in mijn ogen. Dus ook niet verzwijgen...
1 andere vriendin weet dat ik er nog wat 'goede vriendinnen' op na houdt, maar wat precies weet ze niet. Vertel ik ook niet
En de andere die weet ook wel dat ik niet helemaal netjes ben, maar ze vraagt er niet naar....zij is ook niet helemaal kosjer volgens mij! Maar ook daar vraag ik niet naar...
quote:In welk wetboek staat "suf doen" en "langs bij de schoonfamilie" onder het kopje "samenwonen"?
Op vrijdag 21 september 2001 16:28 schreef HeindeKort het volgende:
Samenwonen lijkt me T-O-T-A-A-l niks!Beetje suf doen en langs de schoonfamilie
quote:Wel, dat heb ik uit vorige relaties, en dat zie ik bij alle bevriende stellen
Op vrijdag 21 september 2001 16:37 schreef Love Mae King het volgende:[..]
In welk wetboek staat "suf doen" en "langs bij de schoonfamilie" onder het kopje "samenwonen"?
Daar breek je alleen maar harten mee, maarja, das mijn mening..
Ik denk dat als je echt iemand hebt gevonden waar je zielsveel om geeft, je ook wel van die "hoe meer zielen hoe meer vreugd" gedacht afstapt. En je het echt niet vervelend vind om "suf op de bank bij schoonouders" te zitten. En dat je niks liever wilt dan bij haar zijn.
quote:Hotel Rozenboom zeker ?
Op vrijdag 21 september 2001 16:28 schreef HeindeKort het volgende:
Spannende avontuurtjes in hotels
Ja schatje...okey schatje...goed schatje??? Ja?? Echt goed schatje??? Vind je het niet erg schatje dat ik vanavond alleen met de mannen op stap ga om ons te bezatten?
quote:Zit jij toevallig in mijn vriendekring
Op vrijdag 21 september 2001 18:41 schreef illusion het volgende:
ik heb hier ook over nagedacht en in mijn vriendengroep lijkt het ook wel suf enzo, kweet niet..zo afgezaagd komt het over.Ja schatje...okey schatje...goed schatje??? Ja?? Echt goed schatje??? Vind je het niet erg schatje dat ik vanavond alleen met de mannen op stap ga om ons te bezatten?
quote:Ja idd ja!
Op vrijdag 21 september 2001 18:41 schreef illusion het volgende:
ik heb hier ook over nagedacht en in mijn vriendengroep lijkt het ook wel suf enzo, kweet niet..zo afgezaagd komt het over.Ja schatje...okey schatje...goed schatje??? Ja?? Echt goed schatje??? Vind je het niet erg schatje dat ik vanavond alleen met de mannen op stap ga om ons te bezatten?
Daar word ik dus ook misselijk van!
Ja schatje, zit je goed schatje? Moet ik wat drinken voor je halen poepie? Staat de muziek niet te hard?
Hein, doe de muziek eens wat zachter (zit je in je eigen auto! )
quote:Heeeeeelemaal mee eeens!
Op vrijdag 21 september 2001 16:35 schreef Joene het volgende:
Neuk dr op los , tjsa het is jou leven ik zou er persoonlijk niet voor kiezen maarja
quote:Ik weet niet wat voor sukkels jullie zijn, maar ik ben klef maar niet onderdanig...
Op vrijdag 21 september 2001 19:03 schreef HeindeKort het volgende:[..]
Ja idd ja!
Ja schatje, zit je goed schatje? Moet ik wat drinken voor je halen poepie? Staat de muziek niet te hard?
Hein, doe de muziek eens wat zachter (zit je in je eigen auto!)
quote:pfffff *proest* Zo'n vriend WIL ik niet eens
Op vrijdag 21 september 2001 19:03 schreef HeindeKort het volgende:[..]
Ja idd ja!
Hein, doe de muziek eens wat zachter (zit je in je eigen auto!)
quote:'mensen' als jij geven mannen dus een slechte naam..
Op vrijdag 21 september 2001 16:32 schreef HeindeKort het volgende:
1 andere vriendin weet dat ik er nog wat 'goede vriendinnen' op na houdt, maar wat precies weet ze niet. Vertel ik ook nietEn de andere die weet ook wel dat ik niet helemaal netjes ben, maar ze vraagt er niet naar....zij is ook niet helemaal kosjer volgens mij! Maar ook daar vraag ik niet naar...
quote:klef zijn en onderdanig zijn heeft met elkaar te maken.
Op vrijdag 21 september 2001 21:44 schreef Aneurism het volgende:[..]
Ik weet niet wat voor sukkels jullie zijn, maar ik ben klef maar niet onderdanig...
Zodra je haar begint te aanbidden ben je al onderdanig bezig.
quote:Goed zo! Lekker pittig wijf
Op vrijdag 21 september 2001 19:39 schreef Missy_Shy het volgende:
ja als je het bij mij zou flikken ligt je pik dr af....)
btw: je wilt niet weten wat er bij JOU allemaal af ligt als je het bij mij flikt
quote:huh? Da's niks voor jou om dat te zeggen voor zover ik he 'ken'. Heb je de post gezien voor die van jou? (1 minuut verschil in post tijd...)
Op vrijdag 21 september 2001 16:33 schreef Beatrice het volgende:
Ik zou het wel veilig doen dan.Verder heb je mijn zegen
Dat je met een heleboel meisjes naar bed gaat, oke.. heerlijk. Maar je komt niet echt over alsof je ook respect voor ze hebt.
quote:
Op vrijdag 21 september 2001 22:22 schreef Mysterieus_Mannetje het volgende:[..]
'mensen' als jij geven mannen dus een slechte naam..
Vind je dat nou stoer, dat liegen en verbergen? Geeft dat zelfvoldoening?
Hahaha, een gefrustreerd manneke dat de schuld van zijn niet aan een vriendin kunnen komen bij andere mannen legt die 'mannen een slechte naam geven'!
Geeft niet knul, groei je wel overheen
PS. Nee, ik vind het niet stoer. Ik heb WEL erg veel plezier erin!
quote:Respect= Eerbied uit hoogachting en/of angst
Op vrijdag 21 september 2001 23:37 schreef Svart Rose het volgende:Maar je komt niet echt over alsof je ook respect voor ze hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |